TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ממשלת אלברטה משקיעה במרכז שיתוף ידע בתחום הלכידה והאחסון של פחמן


ממשלת אלברטה מספקת 3 מיליון דולר ליצירת מרכז שיתוף ידע לאומי בתחום ה-CCS שיהווה כלי חשוב שיעזור לקנדה לעמוד ביעדי הפחתת פליטת גזי החממה
מערכת טלנירי | 29/4/23, 21:21
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

מאגר הקוד הפתוח הראשון בעולם של ידע ומידע על פיתוח פרויקטים של לכידה ואחסון פחמן (CCS/CCUS) יוקם בידי International CCS Knowledge Centre עם תמיכה בסיסית מצד ממשלת אלברטה.

כפריט פעולתי מרכזי שנכלל בתוכנית הפחתת הפליטות ופיתוח האנרגיה של אלברטה שפורסמה ב-19 באפריל 2023, ממשלת אלברטה מספקת 3 מיליון דולר ליצירת מרכז שיתוף ידע לאומי בתחום ה-CCS שיהווה כלי חשוב שיעזור לקנדה לעמוד ביעדי הפחתת פליטת גזי החממה השאפתניים שלה.


המנדט של מרכז שיתוף הידע בתחום ה-CCS יהיה לאסוף ולאצור שיטות עבודה מומלצות ולקחים מפרויקטי CCS קנדיים בעבר, בהווה ובעתיד - תוך איסוף הידע מכמה שיותר פרויקטים, החל שלבי התכנון הראשוני ומחקרי ההיתכנות, דרך הבנייה ועד הפעילות המתמשכת - במטרה להגביר את הצלחת פרויקטי ה-CCS ולקדם למידה ושיפור מתמשכים של הטכנולוגיות בתחום.


הרחבת ה-CCS הינה צעד מכריע ליצירה ושימור של מקומות עבודה חיוניים בכל המגזרים עם הפליטות הכבדות המקומיות והלאומיות בתעשיות כגון מלט, ברזל ופלדה, ייצור חשמל, פטרוכימיה ודשן, כמו גם נפט וגז.

"הפחת חיים בפרויקטי CCS בקנה מידה גדול, במהירות ובקנה המידה הנדרשים כדי להגיע לנטו אפס פליטת פחמן עד 2050, דורשת שיתוף פעולה חסר תקדים בין התעשייה, הממשלה, האקדמיה ושותפים אחרים.


הדרך היעילה ביותר להפחתת סיכונים, הפחתת עלויות ושיפור הביצועים של פרויקטי תשתית אלה, שהיקפם עומד על מיליארדי דולרים, היא לשתף את המומחיות המוכחת שלנו וליישם את הניסיון שנצבר בתעשיות עם פליטה כבידה על מנת לבנות עתיד בר קיימא לכולם", אמר ג'יימס מילר, נשיא ומנכ"ל International CCS Knowledge Centre .

"אנו אסירי תודה לממשלת אלברטה על הגדלת התמיכה הקריטית הזו, המאפשרת לנו להשיק את מרכז שיתוף הידע של תחום ה-CCS, ולהבטיח שהלקחים שנלמדו מעשרות פרויקטי CCS שתוכננו ברחבי קנדה יתועדו ויהיו זמינים לכל מי שיכול להפיק מהם תועלת", הוסיף מילר.


"אני אחסיר אם לא אבליט את ההובלה החזקה של שרת הסביבה והאזורים המוגנים סוניה סאבאג' המסייעת להבטיח שיוזמה זו תתקדם".

"לכידת ואחסון פחמן הם חלק קריטי בדרכה של אלברטה להשגת כלכלה עם נטו אפס פליטת פחמן. עם פרויקטים כמו המתקן Quest CCS המופעל בידי Shell Canada ו-Carbon Trunk Line של אלברטה, הובלנו את העולם בפיתוח מתקני CCUS והוכחת יכולתה של טכנולוגיה זו לצמצם באופן דרסטי את פליטת ה-CO2 בתעשיות שהן הבסיס של הכלכלה שלנו ונשמת אפן של הקהילות שלנו.


אנו מצפים לעבוד עם מרכז הידע כדי להבטיח שאלברטה וקנדה יישארו בחזית ויתפסו את ההזדמנויות העצומות העומדות בפנינו, כאשר העולם מתחייב להרחבה אגרסיבית של פעילות ה-CCS כדי לבלום את הגדלת הפליטות וכדי לטפל בשינויי האקלים", אמר השרה של אלברטה לענייני סביבה ואזורים מוגנים, סוניה סאבאג'.

מרכז שיתוף הידע של CCS יפותח ויתופעל על ידי מרכז הידע הבינלאומי של CCS כדי להעריך ולזהות שיטות עבודה מומלצות ומסגרות כדי להביא פרויקטים של CCS להחלטת השקעה סופית.


המפתח להצלחה ארוכת הטווח של היוזמה יהיה תיאום וקידום יזום של שיתוף הידע על CCS שנאסף מחברות גדולות וקטנות כדי להבטיח העברה בזמן וביעילות של שיטות עבודה מומלצות של CCS ברחבי אלברטה, קנדה והעולם - תוצאות שבהן התעשייה והממשלה מרוויחות במשותף.


שיתוף מידע קריטי על פיתוח פרויקטים משלב המחקר ועד לפעולה יגדיל מאוד את העברת הלקחים החיוניים, מה שיוביל לתוצאות טובות יותר ובאופן בלתי נמנע לרמה גבוהה יותר של הפחתת פליטת CO2 בקנדה.

ברמה הגלובלית, העולם לא יכול להרשות לעצמו לא להמשיך ב-CCS בקנה מידה גדול ככלי מפתח לעמידה בהתחייבויות האקלים הבינלאומיות.


סוכנות האנרגיה הבינלאומית והפאנל הבין-ממשלתי של האו"ם לשינויי אקלים (IPCC) הגיעו למסקנה כי נדרשת השקעה מסיבית ב-CCS בקנה מידה גדול על מנת להשיג את הפחתת הפליטות הנדרשת כדי לעמוד ביעד של הסכם פריז עבור הגבלת ההתחממות הגלובלית ל-2oC.

תקציר הדו"ח החמישי לסינתזת ההערכה של ה-IPCC עבור קובעי מדיניות צופה כי עלות מזעור סכנות האקלים תגדל ב-138% ללא יישום טכנולוגיות CCS.

רקע:
ה-International CCS Knowledge Centre מספק שירותי ייעוץ עצמאיים וייעוץ טכני עבור פרויקטי CSS בקנה מידה גדול ברחבי העולם, כולל מספר חברות מאלברטה השוקדות על פרויקטי CCS כחלק מתוכניות הקיימות ארוכות הטווח שלהן, כולל:

*השלמת מחקר ההיתכנות (עם מימון שסופק בידי Emissions Reduction Alberta) ותמיכה בתכנון הנדסי ועיצוב חזיתי (FEED) עבור מתקן ה-CCS הראשון בעולם בקנה מידה מלא במפעל המלט של Heidelberg Materials באדמונטון.

*תמיכה בעבודות הנדסיות בשלבים מוקדמים בפרויקטים של CCS שתוכננו בידי כמה מהחברות ב-Pathways Alliance, קואליציה של ששת יצרניות חולות נפט הגדולות ביותר שמתכננת להשקיע יותר מ-24 מיליארד דולר ב-CCS וטכנולוגיות אחרות להפחתת פליטות פחמן עד סוף העשור, במטרה להגיע לנטו אפס פליטות פחמן עד 2050.

*שותפות עם Emissions Reduction Alberta (ERA) כדי לספק למועמדים מוצלחים לתוכנית Carbon Capture Kickstart של ERA עד 200 שעות של תמיכה בתכנון הבנייה ולימודי הנדסה עבור פרויקטי לכידה, ניצול ואחסון פחמן (CCUS), עם מימון שמסופק על ידי ERA. 11 הפרויקטים המוצלחים מייצגים כ-20 מיליארד דולר בהוצאות הון במגוון רחב של מגזרים תעשייתיים, כולל ייצור חשמל, מלט, דשן, מוצרי יער, וכן נפט וגז.

אודות מרכז הידע הבינלאומי של CCS
מרכז הידע הבינלאומי CCS הוא ארגון ללא מטרות רווח שנוסד בשנת 2016 על ידי BHP ו- SaskPower כדי לקדם פרויקטים בקנה מידה גדול של לכידה ואחסון פחמן (CCS) כאמצעי קריטי לניהול פליטות גזי חממה והשגת יעדי האקלים השאפתניים של העולם.

מרכז הידע מספק שירותי ייעוץ עצמאיים ומומחים לפרויקטי CCS בתעשיות פולטות כבדות בהתבסס על הניסיון הייחודי של הצוות שלנו בפיתוח מתקן CCS המשולב במלואו הראשון בעולם לאחר בעירה בתחנת כוח פחמית.


 יש לנו רקורד מוכח של סיוע ללקוחותינו להפחית עלויות, להפחית סיכונים ולשפר את הביצועים של פרויקטי CCS בתעשיות ובפלטפורמות טכנולוגיות שונות תוך שימוש בידע העדכני ביותר ולקחים שנלמדו מפרויקטים גדולים ברחבי העולם.

אנו גם מספקים תשומות לפיתוח מדיניות ומקדמים שיתוף פעולה רחב בין בעלי עניין כדי לשפר את ההבנה של התפקיד הקריטי ש-CCS ממלאת במאמצי דה-קרבוניזציה גלובליים ולהאיץ את הפריסה של פרויקטי CCS חדשים ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il