TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת CMS הישראלית זכתה בפרס הצמיחה הגבוהה ביותר

בעקבות זינוק של 500% במכירות אלקטל-לוסנט בישראל
מערכת טלנירי | 2/3/23, 12:06
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
כנס Connex23Partner של אלקטל-לוסנט, ענקית רשתות הטלקום, מציב את חברת CMS הישראלית כמפיצה בכירה באזור EMEA, לאחר שהחברה זכתה בפרס הצמיחה הגבוהה ביותר לשנת 2022.

ינקל לוי-עייש, מנהל פעילות אלקטל-לוסנט בישראל: "האירוע הבינ"ל של אלקטל-לוסנט הראה בעוצמה את הכוח שיש בחיבור בין אנשים וטכנולוגיה. כאשר שני אלה מתחברים, הדרך שבה אנחנו חיים, עובדים ומתקשרים משתנה לתמיד.

כנס Connex23Partner, האירוע השנתי של אלקטל-לוסנט, הנערך בפריס, צרפת, תחת הכותרת "Technology for Good", סיפק השנה רגע מרגש עבור CMS הישראלית, חברת הפצה מובילה בתחום המחשוב, כאשר החברה זכתה בפרס הצמיחה הגבוהה ביותר ב-EMEA לשנת 2022 בעקבות זינוק של 500% במכירות אלקטל-לוסנט בישראל.

"התחלנו את הפעילות עם CMS לפני שנתיים וחצי. את השנה הראשונה הקדשנו לבנייה, וכבר בשנה השניה הצלחנו לחמש את הפעילות". ביצועים כמו ש-CMS הראתה בשנתיים האלה לא ראיתי בכל הקריירה שלי". אמר ינקל לוי-עייש, מנהל פעילות אלקטל-לוסנט בישראל. "האירוע הבינ"ל של אלקטל-לוסנט הראה בעוצמה את הכוח שיש בחיבור בין אנשים וטכנולוגיה. כאשר שני אלה מתחברים, הדרך שבה אנחנו חיים, עובדים ומתקשרים משתנה לתמיד.

אלקטל-לוסנט היא יצרנית וספקית גלובלית של פתרונות רשת, תקשורת וענן, בעלת מסורת של למעלה מ-150 שנה. החברה פועלת באמצעות שותפי הפצה ב-130 מדינות. אלקטל-לוסנט מייצרת מערכות תקשורת עבור data networking לעולם ה-WIFI, יכולות ניהול באתר לקוח או בענן, סוויצ'ים ומתגים, LAN, תקשורת וטלפוניה ארגוניים, כולל יכולות unified communications על פלטפורמה אחת (לדוגמא Rainbow), פתרונות למערכות contact center ועוד.

"הפרס מציב רף גבוה" אמר אשר בוחניק, מנהל תחום פעילות אלקטל-לוסנט ב-CMS. "הזכיה היתה רגע מרגש לכולנו, לאחר ש-15 שנים חברה ישראלית לא זכתה בפרס. נמשיך לספק ללקוחותינו בישראל את פתרונות ה-data center, ה-WIFI והטלפוניה הטובים ביותר שיש לתעשיה להציע".

"בשנתיים האחרונות, בעקבות המגיפה, חלו זעזועים בקוי האספקה וההפצה בכל העולם ונוצרו אתגרים מיוחדים עבור שותפים ומפיצים של פתרונות רשת, תקשורת ומחשוב. CMS ידעה לעשות את השינויים הדרושים, לקחת החלטות אמיצות, ולספק את דרישת הלקוחות. הפרס מהווה הכרה בהיותנו מפיצה מובילה לא רק בישראל, אלא ב-EMEA כולה. אני גאה בהצלחה הזו, וכמובן בכל אחד מעובדי החברה שהם חלק בלתי נפרד מההצלחה של CMS.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il