TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מה קורה בוילק? עדיין נותרה הבטחה ענקית?


wilk
בשנת 2020 הונפקו כ9 מניות בתחום הפוד טק, רק 2 מניות למעשה הניבו תשואות למשקיעים שבכללן כל החברות המונפקות הינם חברות מחקר ופיתוח כך שאין ציפייה לראות שורת רווח בטווח זמן הקרוב.
מערכת טלנירי | 2/10/22, 14:47
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

מכל החברות שהונפקו וילק עומדת בתחתית הטבלה עם הפסד של 80% בקירוב. למעשה, אין הסבר אמיתי מדוע המניה התרסקה בסדר גודל הזה. אפשר להצביע על מצב השוק שכיום עומד על ירידה של 50% מהשיא אך עדיין נותרה השאלה מדוע הירידה החריפה.

וילק דיווחה לאורך כל חייה הודעות חיוביות שמראות את יציבות המחקר התקדמות לדוג':

באוקטובר 2021 וילק דיווחה על הסכם עם קוקה קולה על השקעה של 2 מיליו דולר בחברה, לאחר כחודשיים בדצמבר 2021 דווח על תוצאות חיוביות במחקרי פיתוח חלב אם, לאחר כ3 חודשים בפברואר 2022 דווח על אישור פטנט בארה"ב ולאחר כמה ימים דווח על התקדמות בפיתוח לייצור אוליגוסכרידים, לאחר כחודשיים באפריל 2022 דווח על התקדמות בפעילות מו"פ לייצור חלב מתורבת ובאותו החודש דווח בנפרד על אינדיקציה למציאת רכיבי חלב אשר יוצר כחלב "מתורבת" בחודש שלאחריו במאי 2022 דווח על הגשת בקשה לרישום פטנטים לשיטת להגברת ייצור רכיבי חלב בתרבית תאי וביוני 2022 דווח על התקדמות בפיתוח חלבון אם ביולי 2022 דווח על השקת פרויקט הדגל- פיתוח וייצור מוצר קונספט המכיל שומן מתורבת ועוד באותו החודש דווח קבלת אישור רישום לשני פטנטים נוספים בארה"ב לשיטות ומערכות ייצור חלב בתרבית תאים. בחודש שעבר דווח על עמידה ב2 אבני דרך ראשונים לפיתוח וייצור מוצר קונספט המכיל שומן מתורבת ולאחר שבועיים דווח על הצלחה בייצור שומן חלב אם בתרביות תאים.

לכאורה, נראה שוילק מתקדמת בקצב יפה, אך ככל הנראה היא לוקה רק בדבר אחד. יחסי ציבור. ישנן חברות שגם הונפקו לאחרונה והשיגו הישגים מרשימים בבורסה אך מאידך בהתקדמות המוצר לכאורה מהדיווחים היה בהרבה פחות טוב מוילק, אך הם הצטיינו ביחסי ציבור בעיקר מול המוסדיים.

לוילק יש לכאורה את כל המרכיבים, מוצר מבטיח, שוק גדול ,סיפור מנצח אך החשיבות של יחסי ציבור בבורסה כנראה למשקיעים יותר חשובה מהמוצר עצמו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il