TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Webiz הישראלית מסייעת לקליטת מאות מפתחים אוקראינים


משרדי חברת Webiz בטביליסי גאורגיה. צילום- Webiz
העובדים עבור חברות ישראליות במתחמי עבודה ומגורים בטביליסי
מערכת טלנירי | 27/2/22, 09:11
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
חברת Webiz הישראלית, שמאתרת ומכשירה מפתחים גיאורגיים לעבודה בחברות היי-טק ישראליות באקדמיה שהקימה בעיר טביליסי תקלוט מפתחים אוקראינים העובדים עבור חברות היי-טק ישראליות במתחמי עבודה ומגורים בטביליסי.

עד היום הכשירה Webiz וגייסה מאות מפתחים מגיאורגיה וביצעה השמה מוצלחת בשורה של חברות היי-טק מובילות בישראל. בשבועיים האחרונים החברה קיבלה פניות ממספר חברות היי-טק ישראליות שביקשו לברר האם יש בטביליסי תשתית מתאימה לקליטת מפתחים אוקראינים המועסקים על ידן בגלל החשש למלחמה במדינה ושיבוש תוכניות הפיתוח. לאור הפניות, נערך הצוות הישראלי של Webiz בטביליסי והקים תוך ימים ספורים את התשתית הנדרשת לקליטת מאות מפתחים אוקראינים.

אייל בר עוז, מייסד משותף ומנכ"ל Webiz מספר כי על מנת לקלוט את העובדים האוקראינים הם הקימו מערך שלם הכולל טיפול בקבלת אישורי עבודה מתאימים בגיאורגיה, שיריון חדרי מלון שיארחו את העובדים וכמובן מרחבי עבודה כולל חלל עבודה בשטח של 1,500 מ"ר בבניין בבעלות Webiz בטביליסי.

בר עוז: "חברי הצוות הישראלי של Webiz בטביליסי הם בני בית בעיר ואנו ערוכים לטפל בכל בעיה מקצועית ותשתיתית הכרוכה בהגירה של מאות מפתחים. נסייע לפתור את מצוקת חברות ההיי-טק הישראליות המעסיקות אוקראינים ומתקשות להתמודד עם המצב החדש שנוצר באוקראינה"

Webiz גיאורגיה מפעילה החל משנת 2019 בטביליסי מרכז גיוס והכשרת כוח אדם טכנולוגי בבניין משרדים בן 5 קומות בעיר. בעקבות ההכשרות ב-Webiz Academy המבוססות על סיליבוס ישראלי גייסה החברה מאות מפתחים גיאורגים, ביניהם עשרות סניורים עם ניסיון של שנים בתפקידי פיתוח המועסקים על ידי עשרות חברות היי-טק ישראליות. בכוונת החברה לגייס כ-1,000 עובדים נוספים בשנים הקרובות. לאחרונה פתחה החברה שלוחה בארמניה הפועלת להכשרה וגיוס של מפתחים במדינה על פי המודל הגיאורגי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il