TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

לראשונה: הבנק המוביל באיחוד האמירויות מטמיע פתרון ישראלי


מנכ"ל ThetaRay, מארק גזית. צילום: יח"צ.
פלטפורמת ה-AI של ThetaRay להאצת והגנה על תשלומים חוצי גבולות
מערכת טלנירי | 14/2/22, 10:18
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
פלטפורמת ה-AI של ThetaRay תאפשר לבנק להאיץ את העברות הכספים הבינלאומיות שלו, לתת שירות טוב יותר, ולהגדיל את הכנסותיו, בד בבד עם הקטנת הסיכונים ,הורדת עלויות התפעול, ושיפור העמידה בדרישות הרגולציה המתגברת. באותה העת, לסכל ביעילות פשיעה פיננסית במרחב המורכב של תשלומים חוצי גבולות

דובאי, תל אביב, ניו יורק ולונדון 14 בפברואר 2022 -- Mashreq Bank, הבנק המוביל באיחוד האמירויות הערביות, יטמיע פתרון ישראלי מבית ThetaRay, למלחמה בפשיעה פיננסית. פתרון הבינה המלאכותית, מהדור הבא, של ThetaRay, מנטר העברות כספים חוצות גבולות ומזהה פשיעה פיננסית בבנקים ומוסדות פיננסים.
שיתוף הפעולה בין Mashreq Bank ל-ThetaRay הישראלית, יוצא לפועל הודות להסכמי אברהם שנחתמו בספטמבר 2020 לנרמול היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, בחריין, סודן ומרוקו.

הרכישה של הפתרון למניעת פשיעה פיננסית של ThetaRay עולה בקנה אחד עם הרצון לבסס את איחוד האמירויות הערביות כמרכז פיננסי עולמי המחבר בין המזרח התיכון ואפריקה לשאר העולם. הפתרון של ThetaRay, יאפשר ל- Mashreq Bank, בהיותו אחד מהבנקים המובילים במזרח התיכון, לגדול בצורה בטוחה ולספק שירותים בטוחים ליותר מדינות ולקוחות.

"הטכנולוגיה של ThetaRay, בה משולבים מודלים מתקדמים מבוססי למידת מכונה, מציבה את הבסיס לניטור עסקאות מהדור הבא", אמר סקוט רמזי, ראש קבוצת הרגולציה ומנהל הבקרה על הלבנות כספים של Mashreq Bank. "הפתרון משלב מהירות זריזות ויעילות ובכך מאפשר לבנקים לסכל ביעילות פשיעה פיננסית במרחב המורכב של תשלומים חוצי גבולות ".

"Mashreq Bank , מהבנקים המובילים במזרח התיכון, הוא הלקוח הראשון שלנו באיחוד האמירויות", אמר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay. "אנו מצפים להאיץ את שיתוף הפעולה עם מוסדות פיננסיים נוספים באיחוד האמירויות ובמזרח התיכון כולו, כחלק מהמשך הרחבת השוק הגלובלי של ThetaRay".

" Mashreq Bankרוצה להוביל את בניית המודל של הבנק העתידי", אמר אליס וואנג, ראש קבוצת טכנולוגיה, טרנספורמציה ומידע ב- Mashreq Bank."בבסיס הבנק העתידי עומדת היכולת להגן על הלקוחות והאקוסיסטם הבנקאי שלנו. Mashreq Bank ימשיך תמיד לקדם יישום טכנולוגיות מתקדמות להשגת תוצאה זו".

משבר הקורונה גרם לעלייה בהיקף התשלומים חוצי הגבולות, שוק שצפוי לצמוח מ-37.15 טריליון דולר ב-2020 ל-39.9 טריליון דולר עד 2026. שוק זה מהווה יעד מרכזי לפשעים פיננסיים כמו הלבנת הון, גניבה והונאה.

יותר מ-10 מיליארד דולר מושקעים כיום על ידי תעשיית השירותים הפיננסיים באמצעי הגנה מפני הלבנות הון כדי להתמודד עם אתגרים אלו. הפתרון של ThetaRay, שנועד לשחרר את החסימות בעורקי הסחר הבינלאומיים, זמין כעת גם כפתרון SaaS מבוסס ענן. כתוצאה מכך, החברה יכולה להציע נתיב העברת כספים מאובטח למערכת הפיננסית הגלובלית, הכוללת בנקים בכל סדרי הגודל, ממשלות, חברות פינטק, ספקי שירותי תשלומים (PSPs) וכל סוגי המטבע, כולל מטבעות דיגיטליים.

"Mashreq Bank מצטרף לרשימה הולכת וגדלה של בנקים ומוסדות פיננסיים המשתמשים בטכנולוגיה של ThetaRay, כולל בנקים מהשורה הראשונה בעולם, ספקי שירותי תשלומים, יחידות מודיעין פיננסי ואחרים", הוסיף שי דובב, סמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים ב- ThetaRay.
"הפתרון של ThetaRay נועד לספק ודאות, לנטרל סיכונים בפעילות של תשלומים חוצי גבולות, ולהגן על בנקים, חברות פינטק וחברות פרטיות, המבצעים העברות תשלומים, מפני ניצול הפלטפורמות שלהם לתוכניות הלבנת הון. בנוסף, הפתרון מאפשר למשתמשים להפחית את עלות הבעלות הכוללת (TCO), להגדיל במהירות את ההכנסות, לשפר את שירות הלקוחות ולהאיץ את החזר ההשקעה מחודשים לימים בלבד."

אודות Mashreq Bank

אחד מהבנקים בעלי הביצועים הטובים ביותר של איחוד האמירויות במשך למעלה מחמישה עשורים, Mashreq Bank הוא מוסד פיננסי מוביל עם טביעת רגל מתרחבת ברחבי המזרח התיכון, נוכחות חזקה בבירות הפיננסיות של העולם ועם משרדים בינלאומיים באירופה, אסיה, אפריקה וארה"ב.

אודות ThetaRay:

ThetaRay, פיתחה פתרון טכנולוגי, פורץ דרך ומהימן מבוסס בינה מלאכותית ( AI) שמאפשר לבנקים להתמקד בפעילות הליבה שלהם ולהגדיל הזדמנויות עסקיות באמצעות תשלומים חוצי גבולות בטוחים, ואמינים. החברה מספקת את פתרון האינטואיציה המלאכותית היחיד המוכח מקצה לקצה הכולל, משילוב נתונים ועד רזולוציית התראה. הוא מספק יכולות אינטגרציה ואיכות חדשניות של נתונים, הגדלת יכולות איתור של נתונים מפוקחים ולא מפוקחים וטכנולוגיות נוספות של למידת מכונה בפלטפורמה מאוחדת אחת, ניהול תיקים ויכולות ניתוח מתקדמות. ארגונים שפעילותם מסתמכת על סביבות הטרוגניות ומורכבות במיוחד, נהנים מהגילוי הבלתי ניתן לתחרות של ThetaRay ושיעורי תוצאות חיוביות שגויות נמוכים.
למידע נוסף: www.thetaray.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il