TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

איי.סי.אל מדווחת על תוצאות שיא לרבעון הרביעי של שנת 2021


רביב צולר, צילום נטלי כהן-קדוש
מספקת תחזיות לשנת 2022 עם מיקוד בעסקי המוצרים המיוחדים האסטרטגיים
מערכת טלנירי | 9/2/22, 09:02
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
תל אביב, ישראל, 9 בפברואר 2021 – איי.סי.אל גרופ בע"מ (NYSE: ICL) (TASE: ICL), חברה גלובלית מובילה למינרלים מיוחדים, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי שהסתיים ביום 31 בדצמבר 2021. המכירות הסתכמו לסך של 2,038 מיליון דולר ברבעון, עלייה של 55% בהשוואה לסך של 1,317 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם לסך של 461 מיליון דולר, עלייה של 232% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והרווח התפעולי המתואם הסתכם לסך של 458 מיליון דולר, עלייה של 220%. הרווח הנקי בסך של 283 מיליון דולר, עלה ב- 335% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, ואילו הרווח הנקי המתואם בסך 339 מיליון דולר, עלה ב 400%. ה-EBITDA המתואם הסתכם לסך של 575 מיליון דולר, עלייה של 115% בהשוואה ל- 268 מיליון דולר אשתקד.
המכירות לשנה כולה הסתכמו לסך של 6,955 מיליון דולר, עלייה של 38% בהשוואה לסך של 5,043 מיליון אשתקד. הרווח התפעולי השנתי בסך של 1,210 מיליון דולר צמח ב- 499% ואילו הרווח התפעולי השנתי המתואם בסך 1,194 מיליון דולר עלה ב- 135% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי השנתי עלה ל- 783 מיליון דולר, ואילו הרווח הנקי השנתי המתואם בסך 824 מיליון דולר עלה ב- 219% בהשוואה לאשתקד. ה- EBITDA המתואם בסך 1,642 מיליון דולר עלה ב- 66% בהשוואה לסך של 990 מיליון דולר אשתקד, ואילו שיעור ה- EBITDA המתואם של 23.6% עלה ב- 400 נקודות בסיס לעומת 19.6% בשנת 2020.
"הרבעון הרביעי היה אקורד סיום מוצלח לשנת 2021, עם מכירות של למעלה מ- 2 מיליארד דולר ושיא כל הזמנים ב- EBITDA המתואם לרבעון רביעי בסך 575 מיליון דולר. למעשה, כל עסקי המוצרים המיוחדים שלנו סיפקו תוצאות שיא של כל הזמנים לרבעון רביעי ולשנה כולה. המשכנו ליהנות מהתמקדותנו האסטרטגית בצמיחה ארוכת טווח של עסקי המוצרים המיוחדים, כאשר הביצועים ברבעון זה נתמכו באופן משמעותי גם על-ידי ביקושים חזקים ומחירים גבוהים יותר במרבית השווקים, והמשך העליות במחירי הסחורות. כל ארבעת המגזרים העסקיים של החברה תרמו משמעותית לתוצאות, עם גידול דו-ספרתי במכירות וב- EBITDA, ובאו לידי ביטוי ברבעון נוסף של צמיחה ברווחיות וברווח הנקי'" מסר רביב צולר, נשיא ומנכ"ל איי.סי.אל.
ה- EBITDA המתואם של איי.סי.אל לשנת 2022 צפוי להיות בטווח של 1,850-2,050 מיליון דולר, מהם EBITDA של 875-925 מיליון דולר מעסקי המוצרים המיוחדים של החברה (1a). הדיבידנד לרבעון הרביעי של שנת 2021 של 13.18 סנט למניה, סך של כ- 169 מיליון דולר, ישולם ב- 8 במרס 2022 לבעלי מניות רשומים בתאריך הקובע, שהינו ה-23 בפברואר 2022.


רבעון רביעי 2021
מכירות בסך 422 מיליון דולר, עלייה של 86 מיליון דולר או 26% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
רווח תפעולי למגזר בסך 111 מיליון דולר, עלייה של 31 מיליון דולר או 39% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
EBITDA בסך 129 מיליון דולר, עלייה של 26 מיליון דולר או 25% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
מחירים ברמות שיא, לצד המשך ביקושים חזקים באזורי מפתח ובמוצרים מרכזיים, הניעו רבעון חזק נוסף.
אירועים עיקריים
ברום אלמנטרי: הודות להמשך הביקוש החזק למעכבי בעירה והיצע מקומי מוגבל, מחירי השוק בסין הגיעו לרמות שיא במהלך הרבעון הרביעי, בטרם החלו להתמתן.
מעכבי בעירה מבוססי-ברום: המשיכו ליהנות מהסכמים אסטרטגיים לטווח ארוך, במקביל לעלייה בביקוש במרבית שוקי-הקצה והרחבת כושר הייצור לאחרונה של החברה, אשר אפשרו גידול במכירות.
תמיסות צלולות: המכירות חזרו לרמות גבוהות יותר, כאשר העלייה במחירי הנפט והגז הביאה לחידוש פעילויות הקידוחים, לאחר תקופת דשדוש ממושכת כתוצאה מהשפעות מגפת הקורונה.
מעכבי בעירה מבוססי-זרחן: הביקוש בענף הבנייה נותר חזק במהלך הרבעון, וייצור מעכבי בעירה מבוססי-זרחן בסין התחדש.
מינרלים מיוחדים: ביקושים בשוקי-הקצה לתוספי תזונה ופרמצבטיקה נותרו חזקים ותמכו בהמשך הצמיחה במכירות.


כמות – ההשפעה החיובית על הרווח התפעולי קשורה בעיקרה לגידול בכמויות המכירה של מוצרים מבוססי-ברום, בעיקר תמיסות צלולות, וכן מוצרים מבוססי-זרחן ומוצרי מינרלים מיוחדים. השפעה זו קוזזה בחלקה על-ידי ירידה בכמויות המכירה של מעכבי בעירה מבוססי-זרחן.
מחיר – ההשפעה החיובית על הרווח התפעולי נבעה בעיקרה ממחירי שיא של הברום האלמנטרי בסין ומעלייה במחירי המכירה של מעכבי בעירה מבוססי-ברום ומבוססי-זרחן, כמו גם של מינרלים מיוחדים.
שערי חליפין – ההשפעה השלילית על הרווח התפעולי קשורה בעיקרה לייסוף בשער החליפין הממוצע של השקל ביחס לדולר האמריקני, אשר הביא לגידול בעלויות התפעול.
חומרי גלם – ההשפעה השלילית על הרווח התפעולי קשורה בעיקרה לעלייה במחירי חומרי גלם המשמשים בייצור מעכבי בעירה מבוססי-ברום ומבוססי-זרחן.
הובלה – ההשפעה השלילית על הרווח התפעולי נבעה בעיקרה מגידול בעלויות ההובלה הימית.
הוצאות תפעוליות ואחרות – ההשפעה השלילית על הרווח התפעולי קשורה בעיקרה לעלייה בהוצאות תפעול ובתמלוגים, עקב הגידול בהכנסות.

אשלג
מגזר האשלג מייצר ומוכר בעיקר אשלג, תוך שימוש בתהליך אידוי לשם הפקת אשלג מים המלח בישראל ובכרייה קונבנציונלית במכרה תת-קרקעי בספרד. בנוסף, המגזר מייצר ומוכר פוליסולפט® שמקורו במכרה Boulby של החברה באנגליה, וכן מלח ומגנזיום מים המלח בישראל.


כולל בעיקר מלח המופק ממכרות תת-קרקעיים באנגליה ובספרד, פוליסולפט® ומוצרים מבוססי- פוליסולפט®, מוצרים מבוססי-מגנזיום ומכירת עודפי חשמל המופקים בתחנות הכוח של החברה בישראל.
מחיר האשלג הנגזר הממוצע (דולר לטון) מחושב על-ידי חלוקת סך ההכנסה ממכירות אשלג בסך כמויות המכירה. הפער בין מחירFOB (Free On Board) לבין המחיר הנגזר הממוצע נובע בעיקר מעלויות ההובלה הימית.


רבעון רביעי 2021
מכירות בסך 698 מיליון דולר, עלייה של 319 מיליון דולר או 84% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
רווח תפעולי למגזר בסך 244 מיליון דולר, עלייה של 204 מיליון דולר או 510% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
EBITDA בסך 288 מיליון דולר, עלייה של 205 מיליון דולר או 247% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
מדד מחירי הדגנים עלה בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, כאשר מחיר החיטה עלה ב-40.9%, התירס ב-35.4%, האורז ב-16.3% ופולי הסויה ב-8.9%, עקב המשך ביקוש גלובלי חזק.
המחיר הנגזר הממוצע לטון אשלג, בסך 487 דולר, עלה ב-114% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, כאשר השפעות עליות המחיר האחרונות צפויות להמשיך ולהשפיע על התוצאות במחצית הראשונה של 2022.
אירועים עיקריים
מפעלי ים המלח
הרכבת כל יחידות השאיבה בתחנת השאיבה P-9 הושלמה ברבעון הרביעי של שנת 2021, והפעילות החלה בתחילת 2022.
איי.סי.אל איבריה
עלייה בייצור בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, בעיקר בעקבות השלמת הרמפה למכרה Cabanasses ברבעון הראשון של שנת 2021.
איי.סי.אל Boulby
ייצור הפוליסולפט עלה ב-36% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד להיקף של כ-214 אלף טון, ואילו כמויות המכירה עלו ב-42%, להיקף של כ-230 אלף טון.

רבעון רביעי של שנת 2021
ייצור –ייצור האשלג היה נמוך בכ-20 אלף טון בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, בעיקר בשל ירידה בסך הייצור במפעלי ים המלח (במקביל לעליה במרכיב הייצור של אשלג גרנולרי), אשר קוזזה בחלקה על-ידי עלייה בייצור באיי.סי.אל איבריה כתוצאה מחיבור הרמפה למכרה Cabanasses.
מכירות – כמות האשלג שנמכרה הייתה נמוכה בכ- 186 אלף טון בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, בעיקר עקב ירידה בכמויות המכירה לסין, הודו, ארה"ב וספרד, ירידה אשר קוזזה בחלקה על-ידי גידול במכירות לברזיל, טאיוואן ומרוקו.

כמות – ההשפעה השלילית על הרווח התפעולי קשורה בעיקר לירידה בכמויות המכירה של אשלג, הן ממפעלי ים המלח והן מאיי.סי.אל איבריה.
מחיר – ההשפעה החיובית על הרווח התפעולי נבעה בעיקרה מעלייה של 259 דולר במחיר הנגזר הממוצע לטון אשלג בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, וכן מעלייה במחירי המכירה של מוצרי FertilizerpluS.
שערי חליפין – ההשפעה השלילית על הרווח התפעולי קשורה בעיקרה לייסוף בשער החליפין הממוצע של השקל והפאונד הבריטי ביחס לדולר האמריקני, אשר הביא להשפעה שלילית על הרווח התפעולי.
אנרגיה - ההשפעה השלילית על הרווח התפעולי קשורה בעיקרה לעלייה במחירי החשמל, בעיקר באירופה.
הובלה – ההשפעה השלילית על הרווח התפעולי נבעה בעיקרה מעלייה בעלויות ההובלה הימית.
הוצאות תפעוליות ואחרות – ההשפעה השלילית על הרווח התפעולי קשורה בעיקרה לגידול בעלויות תפעול ולגידול בתשלומי תמלוגים, אשר הינם בהתאמה לגידול בהכנסות.

פתרונות הפוספט
מגזר פתרונות הפוספט מפעיל את שרשרת ערך הפוספט של החברה, ועושה שימוש בסלע פוספט ובחומצה זרחתית באיכות דשן לייצור מוצרים מיוחדים מבוססי-פוספט שהינם בעלי ערך מוסף גבוה יותר, ובנוסף מייצר ומוכר דשנים מבוססי-פוספט.
ברבעון הרביעי של שנת 2021, מכירות מוצרי פוספט מיוחדים הסתכמו לסך של 373 מיליון דולר והרווח התפעולי הסתכם לסך של 46 מיליון דולר, עלייה של כ-28% ו-92%, בהתאמה, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח התפעולי נבעה בעיקרה מגידול בכמויות המכירה ועלייה במחירים, אשר קיזזו מחירי חומרי גלם גבוהים. על אף אתגרי לוגיסטיקה מתמשכים בכל העולם, פריסתה הגלובלית של פעילות הייצור במגזר אפשרה להבטיח אספקה מהימנה ללקוחותיו ברחבי העולם.
מכירות מוצרי פוספט קומודיטי הסתכמו לסך של 236 מיליון דולר, עלייה של כ-12% בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת 2020, בעיקר עקב עלייה משמעותית במחירי השוק. הרווח התפעולי הסתכם לסך של 51 מיליון דולר, עלייה של 54 מיליון דולר בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, שנבעה בעיקר ממחירים גבוהים ותוצאות חזקות במיזם המשותף YPH, וקוזזה בחלקה על-ידי גידול בעלויות חומרי הגלם, בעיקר גופרית.


רבעון רביעי 2021
מכירות בסך 609 מיליון דולר, עלייה של 108 מיליון דולר או 22% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
מוצרי פוספט מיוחדים: מכירות בסך 373 מיליון דולר, עלייה של 82 מיליון דולר או 28%.
פוספט-קומודיטי: מכירות בסך 236 מיליון דולר, עלייה של 26 מיליון דולר או 12%.
רווח תפעולי למגזר בסך 97 מיליון דולר, עלייה של 76 מיליון דולר או 362% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
EBITDA בסך 146 מיליון דולר, עלייה של 71 מיליון דולר או 95% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
מוצרי פוספט מיוחדים: EBITDA בסך 59 מיליון דולר, עלייה של 21 מיליון דולר או 55%.
פוספט-קומודיטי: EBITDA בסך 87 מיליון דולר, עלייה של 50 מיליון דולר או 135%.
המיזם המשותף בסין YPH הציג שוב תוצאות שיא.
מחירים גבוהים יותר ועלייה בביקוש למוצרי פוספט הניעו שיפור כולל, על אף המשך הלחצים בתחומי שרשרת האספקה, חומרי הגלם ועלויות הייצור.
אירועים עיקריים
מלחי פוספט: המשך העליות בכמויות המכירה, הן לשוקי המזון והן לשוקי התעשייה.
מזון: עלייה משמעותית במכירות בכל האזורים, שנתמכה במחירים גבוהים יותר והמשך הביקוש הקמעונאי, על אף השפעות מגפת הקורונה על ביצועי ענף שירותי המזון.
תעשייה: עלייה במכירות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, עם ביקוש גבוה יותר בכל האזורים ובמרבית שוקי-הקצה.
חומצה זרחתית לבנה: גידול במכירות עקב עלייה בביקוש, שהביא לעלייה בכמויות המכירה בכל האזורים, במקביל לעליות מחירים גלובליות.
חלבוני חלב: ירידה במכירות עקב ירידה בביקוש למוצרים אורגניים לתינוקות בסין, אשר קוזזה בחלקה על-ידי גידול במכירות של מוצרים אחרים.
דשני פוספט: עלייה במכירות כתוצאה מהמשך ביקוש חזק ומחירים גבוהים יותר, על אף ירידה בכמויות המכירה, בעוד ההיצע נותר מצומצם עקב הגבלות ייצוא מסין ומרוסיה ומגמות גלובליות אחרות.
מוצרי מונו-אמוניום-פוספט (MAP) מיוחדים: המיזם המשותף בסין YPH חווה עלייה משמעותית בביקוש בשוק סוללות הליתיום-ברזל-פוספט (LFP).

כמות – ההשפעה החיובית על הרווח התפעולי נבעה בעיקרה מכמויות מכירה גבוהות של חומצות ומלחים בכל האזורים, וקוזזה בחלקה על-ידי ירידה בכמויות המכירה של דשני פוספט.
מחיר – ההשפעה החיובית על הרווח התפעולי קשורה בעיקרה לעליית מחירי המכירה של דשני פוספט, חומצות ומלחים.
שערי חליפין – ההשפעה השלילית על הרווח התפעולי קשורה בעיקרה לייסוף בשער החליפין הממוצע של השקל ביחס לדולר, אשר הביא לגידול בעלויות התפעול.
חומרי גלם – ההשפעה השלילית על הרווח התפעולי נבעה בעיקרה מעליית מחירי הגופרית.
הובלה – ההשפעה השלילית על הרווח התפעולי קשורה בעיקרה לעלייה בעלויות הובלה.
הוצאות תפעוליות ואחרות - ההשפעה החיובית על הרווח התפעולי קשורה בעיקרה לעלויות תפעול נמוכות יותר.

פתרונות חדשניים לחקלאות
מגזר פתרונות חדשניים לחקלאות שואף להגיע להובלה גלובלית בשוקי הדשנים המיוחדים באמצעות חיזוק מעמדו בשוקי הליבה של חקלאות מיוחדת, גננות נוי, מדשאות ואדריכלות נוף, ובאמצעות התרחבות לשווקים הנמצאים בצמיחה מהירה כגון ברזיל, הודו וסין. בנוסף, שואף המגזר למנף את יכולות המחקר והפיתוח הייחודיות שלו, ניסיונו האגרונומי הניכר, נוכחותו הגלובלית, האינטגרציה האנכית לאשלג ולפוספט ויכולותיו בתחום הכימיה, וכן להטמיע וליצור סינרגיות מפעילויות עסקיות שנרכשו. איי.סי.אל פועלת בהתמדה להרחבת סל הפתרונות המיוחדים שמציעה החברה להזנת, טיפוח ובריאות הצמח, הכולל דשנים ביעילות מוגברת ובשחרור מבוקר (CRF), דשנים מסיסים במים (WSF), דשנים נוזליים ודשנים ישירים (MKP/MAP/PeKacid), מיקרו-נוטריינטים לקרקע ולעלווה, נוטריינטים שניוניים, ביוסטימולנטים (זרזי צמיחה), מוצרים לשיקום וטיפוח קרקע, מוצרי טיפול בזרעים ומוצרי חיזוק חסינות הצמח (adjuvants).

רבעון רביעי 2021
מכירות בסך 380 מיליון דולר, עלייה של 217 מיליון דולר או 133% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
רווח תפעולי למגזר בסך 33 מיליון דולר, עלייה של 28 מיליון דולר או 560% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
EBITDA בסך 48 מיליון דולר, עלייה של 37 מיליון דולר או 336% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
צמיחה אורגנית משמעותית, בנוסף על שתי הרכישות בברזיל, תרמה לצמיחה החזקה ברבעון הרביעי בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
המשך המומנטום החיובי עקב ביקוש חזק וגידול בכמויות המכירה במרבית האזורים וקווי הפעילות, לצד עליות מחירים, אשר קוזזו בחלקם מעלייה במחירי חומרי הגלם.
אירועים עיקריים
מוצרי חקלאות מיוחדים: גידול במכירות בכל האזורים – בעיקר בברזיל, אירופה, סין וצפון אמריקה – כתוצאה מעלייה בכמויות המכירה של דשנים ישירים (straight fertilizers), דשנים נוזליים ודשנים בשחרור מבוקר, כמו גם ביצועים חזקים של הפעילות שנוספה מהרכישות האחרונות בברזיל.
מדשאות וגינון נוי: גידול בכמויות המכירה ומחירים גבוהים יותר הניעו צמיחה גלובלית חזקה, כאשר מפיצים צברו מלאי מראש לקראת עונות הגינון והמדשאות.


תרומת הפעילויות החדשות בברזיל – בחודש ינואר 2021, השלימה החברה את רכישת Fertiláqua ובחודש יולי 2021, השלימה את רכישת ADS.
כמות – ההשפעה החיובית על הרווח התפעולי נבעה בעיקרה מכמויות מכירה גבוהות יותר במרבית האזורים וקווי הפעילות, בעיקר מוצרים מיוחדים לחקלאות ומוצרי מדשאות וגינון נוי.
מחיר – ההשפעה החיובית על הרווח התפעולי נבעה בעיקרה מעלייה במחירי המכירה במרבית קווי הפעילות, בעיקר של מוצרים מיוחדים לחקלאות ומוצרי מדשאות וגינון נוי.
שערי חליפין – הפיחות בשערי החליפין הממוצע של האירו ביחס לדולר האמריקני קוזז על-ידי הייסוף בשער החליפין הממוצע של השקל ביחס לדולר האמריקני, ולפיכך לא נרשמה השפעה על הרווח התפעולי.
חומרי גלם – ההשפעה השלילית על הרווח התפעולי קשורה בעיקרה לעלייה במחירי דשני קומודיטי ואמוניה.
הוצאות תפעוליות ואחרות – ההשפעה שלילית על הרווח התפעולי קשורה בעיקרה לעלויות תפעול גבוהות יותר, בעיקר הוצאות שיווק ומכירה.

הוצאות מימון, נטו
הוצאות המימון, נטו, ברבעון הרביעי של שנת 2021 הסתכמו לסך של 38 מיליון דולר, בהשוואה לסך של 46 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של 8 מיליון דולר. השינוי נובע בעיקר מקיטון בסך 13 מיליון דולר בהפרשות להטבות עובדים לטווח ארוך ושערוך חכירות, בעיקר עקב ייסוף השקל ביחס לדולר ברבעון המקביל. ירידה זו קוזזה בחלקה על-ידי עלייה בסך 5 מיליון דולר בהוצאות ריבית, בעיקר עקב העלייה בהיקף החוב הממוצע, שנבעה מן הרכישות שבוצעו בשנת 2021.
הוצאות מיסים
הוצאות המס ברבעון הרביעי של שנת 2021 הסתכמו לסך של 128 מיליון דולר, בהשוואה לסך של 24 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ומשקפות שיעור מס אפקטיבי של 30% ו-26%, בהתאמה. שיעור המס האפקטיבי הגבוה יחסית של החברה ברבעון הנוכחי נובע מהוצאות מיסים שהוכרו בגין שחרור רווחים כלואים בחברות בנות מסוימות בישראל.
נזילות ומקורות הון
נכון ליום 31 בדצמבר 2021, החזיקה החברה ברמות גבוהות של מזומנים, שווה-ערך מזומנים, השקעות ופיקדונות לטווח קצר בסך של 564 מיליון דולר, בהשוואה לסך של 314 מיליון דולר נכון ליום 31 בדצמבר 2020. בנוסף, נכון ליום 31 בדצמבר 2021, עמדו לרשות החברה מסגרות אשראי בלתי-מנוצלות בסך של מעל 1 מיליארד דולר.
התחייבויות לפירעון, נטו
נכון ליום 31 בדצמבר 2021, עמד סך ההתחייבויות הפיננסיות, נטו, של החברה על סך 2,449 מיליון דולר, גידול של 31 מיליון דולר בהשוואה ליום 31 בדצמבר 2020.
חלוקת דיבידנד
בקשר עם תוצאות הרבעון הרביעי של שנת 2021, דירקטוריון החברה הכריז על חלוקת דיבידנד בסך 13.18 סנטים למניה, או סך של כ- 169 מיליון דולר. הדיבידנד ישולם ביום 8 במרס 2022. המועד הקובע הינו ה-23 בפברואר 2022.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il