TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

טקס אותות היצואן המצטיין במעמד הנשיא


קרדיט צילום: קובי גדעון/לע"מ
אותות הצטיינות הוענקו ע"י שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי, לחברות ישראליות מובילות ביצוא הישראלי לשווקים הבינלאומיים
מערכת טלנירי | 3/2/22, 09:25
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
8 חברות היצוא המצטיינות שנבחרו ע"י ועדת הבחירה הן: איתן מדיקל בע"מ ו-אקסטל בע"מ (בקטגוריית יצואן קטן), ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ ו- פלרם פור יו בע"מ (בקטגוריית יצואן בינוני), קורנית דיגיטל בע"מ ו קבוצת תמה (בקטגוריית יצואן גדול), די.אן דיימונדס 2007 בע"מ (בקטגוריית ענף היהלומים), פאדאגיס ישראל פרמצבטיקה בע"מ (בקטגורייה של מעל 150 מ' $ ותרומה מיוחדת ליצוא).

נשיא המדינה יצחק הרצוג: "כל פיתוח, טכנולוגיה או מוצר כחול־לבן שהשתקעו מעבר לים, הוא עוד שגריר טוב, אולי הטוב ביותר, של מדינת ישראל. כל ישראלי אמור להסיר את הכובע בפניכם, על שהשכלתם להוביל את פעילות הסחר הישראלית בשווקי העולם, למדרגה שטרם הכרנו, ודווקא בתקופה כל כך מאתגרת. זוכי האותות, הפעילות שלכם, היא מודל והשראה: לחדשנות, ליזמות, לפעילות עסקית מושכלת ופורצת דרך, הצועדת שלובת זרוע עם פעילות חברתית ותרומה לקהילה. בעיניי זוהי, כיום, ציונות במיטבה. על כל אלה ועל את הפעילות החשובה שלכם ותרומתכם למסחר ולכלכלת ישראל, נתונה הערכתנו העמוקה, בשמי, ובשם אזרחי ישראל."

שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי: "שנת 2021, על אף אתגריה, הסתיימה כשנת שיא של כל הזמנים ביצוא. ליצוא חשיבות גדולה לכלכלה והוא מהווה קטר צמיחה של המשק ומקור מרכזי לתעסוקה ושגשוג כלכלי ולכן אני שמחה על הזכות להוקיר חברות ישראליות מצטיינות בתחומן, המגדילות יצוא ותעסוקה ותורמות לצמיחה הכלכלית והחברתית של ישראל. היצואנים הם חוד החנית של התעשייה והמגזר העסקי ויחד עם התעשייה נמשיך לפעול, לקידום היצוא הישראלי למען כלכלה צומחת התורמת לחוסנה של מדינת ישראל".
האירוע החגיגי נערך במעמד נשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג, שרת הכלכלה והתעשייה, האלופה (במיל') אורנה ברביבאי, ד"ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל, בכירי משרד הכלכלה והתעשייה, מינהל סחר חוץ, מכון היצוא, התאחדות התעשיינים, התאחדות תעשייני היהלומים, הבורסה ליהלומים, מכון היהלומים, הבורסה לאבני חן וארגוני מסחר ומעסיקים שונים.
הטקס שהתקיים היום במשכן הנשיא, ביוזמת מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, נועד להעלות על נס את חשיבות היצוא הישראלי ולהוקיר תודה לחברות הישראליות הפועלות בשווקים בינלאומיים כדי להגדיל ולגוון את תמהיל היצוא שלהן ובכך תורמות לצמיחה הכלכלית של המשק הישראלי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il