TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ארמקו משקיעה בקוגנייט


Cognite
ארמקו הסעודית, שותפת הדיגיטציה הוותיקה של קוגנייט במזרח התיכון, רכשה נתח של 7.4% בקוגנייט
מערכת טלנירי | 2/2/22, 09:40
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
אוסלו, נורווגיה (BUSINESS WIRE):
Cognite (קוגנייט), מובילה עולמית בחדשנות בתחום התוכנה התעשייתית, מודיעה היום כי Saudi Aramco, באמצעות חברת הבת שלה Aramco Overseas Company B.V, השקיעה בקוגנייט באמצעות רכישת 100% ממניותAker BP בחברה.

"קוגנייט הוכיחה שהטכנולוגיה שלהם מספקת תובנות מורכבות בזמן אמת בצורה חלקה וממטבת את האופן שבו אנרגיה מסופקת לעולם", אומר אחמד א. אלסעדי, סגן נשיא בכיר לשירותים טכניים של Saudi Aramco. "אנו מתרשמים מהתנופה הגדולה שקוגנייט הראתה מאז הקמתה, שם היא משרתת כיום כמה מהחברות התעשייתיות המובילות בעולם".

"עסקה זו ממחישה אמון חסר תקדים בקוגנייט ובפוטנציאל הגבוה שלה לשנות את התעשייה באמצעות טכנולוגיה. זאת בנוסף ל-225 מיליון דולר שגויסו ממשקיעי טכנולוגיה גלובליים מובילים TCV ו-Accel", אומר אויבינד אריקסן, יו"ר הדירקטוריון של קוגנייט, ונשיא ומנכ"ל Aker ASA.

קוגנייט עובדת כיום עם ארמקו הסעודית כשותפה בדיגיטציה המסייעת בדיגיטציה ושיפור היעילות של הפעילות של ארמקו הסעודית באמצעות פלטפורמת הנתונים התעשייתיים של קוגנייט, Cognite Data Fusion™.

"השקעה בקוגנייט של חברת האנרגיה המובילה בעולם הוא מפגן חזק של אמונה במסלול שלנו, ובערך של נתונים מותאמים לנתונים וניתנים לפעולה כבסיס לעיצוב עתיד תעשייתי יעיל יותר ובר קיימא יותר", אומר ד"ר ג'ון מרקוס לרוויק, מנכ"ל ומייסד שותף של Cognite.

אודות קוגנייט
קוגנייט Cognite היא חברת תוכנה כשירות SaaS תעשייתית גלובלית שהוקמה עם חזון אחד ברור: להעצים במהירות חברות תעשייתיות עם נתונים הקשריים, אמינים ונגישים כדי לסייע בהנעת הטרנספורמציה הדיגיטלית במלואה של תעשיות עתירות נכסים ברחבי העולם. פלטפורמת הליבה של DataOps התעשייתית שלנו, Cognite Data Fusion® ® מאפשרת למשתמשי נתונים תעשייתיים ולמשתמשי דומיינים לשתף פעולה במהירות ובבטחה כדי לפתח, להפעיל ולהרחיב פתרונות ויישומי AI תעשייתיים כדי לספק רווחיות וקיימות. בקרו אותנו באתר www.cognite.com, ותעקבו אחרינו בטוויטר ובלינקדאין.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il