TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פורסקאוט רוכשת את CyberMDX


אמיר מגנר, צילום יחצ פורסקאוט
במטרה להעמיק את המיקוד באבטחת סייבר של שירותי הבריאות
מערכת טלנירי | 2/2/22, 08:25
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
הרכישה מחזקת עוד יותר את מעמדה של חברת פורסקאוט כחברה המובילה בהגנת התקני ה-IT, ה-IoT (אינטרנט של הדברים) והטכנולוגיה התפעולית (OT) ומומחיותה בתחום האינטרנט של הדברים בתחום הרפואי (IoMT)
יחד, פורסקאוט ו-CyberMDX מספקות פתרון מקיף לאבטחת ענף שירותי הבריאות מפני איומי וסיכוני הסייבר המתגברים

סן חוזה, קליפורניה – פורסקאוט טכנולוגיות (Forescout Technologies, Inc), מובילת תחום אבטחת ה-Enterprise of Things, הודיעה היום על רכישת CyberMDX, ספקית פתרון אבטחת סייבר מובילה המספקת ויזביליות (נראות) ומניעת איומים למכשור רפואי ורשתות תקשורת קליניות. הרכישה מחזקת עוד יותר את מעמדה של פורסקאוט כמובילה בתעשייה, עם פתרון התומך במערך הרחב ביותר של סוגי מכשירים מחוברים לרבות התקני IT, IoT, OT ו-IoMT.

"פורסקאוט רואה צמיחה מהירה בתחום שירותי הבריאות, שוק שהחברה תמיד התמקדה בו בהיבט של פיתוח טכנולוגיה ומכירות", אמר וואל מוחמד (Wael Mohamed), מנכ"ל פורסקאוט. "אבטחת סייבר ל-IoMT, בדומה לאבטחת סייבר עבור התקני OT, דורשת מומחיות וטכנולוגיות ספציפיות. אנו שמחים שצוות CyberMDX מצטרף לפורסקאוט בזמן שאנו ממשיכים במקביל לספק יכולות חדשות בפלטפורמה המובילה שלנו ולהרחיב את מרכז המחקר והפיתוח שלנו."

פורסקאוט מוכרת על ידי רבים מהארגונים הגדולים בעולם כמובילה בויזביליות וניטור מכשירים, מה שמבטיח שלקוחות יכולים לראות את כל ההתקנים המחוברים לרשתות שלהם, ברציפות ובזמן אמת, ולאחר מכן לנקוט בפעולות אוטומטיות כדי להפחית סיכונים. CyberMDX מציעה פתרון מוביל לויזביליות וניהול סיכונים של התקני IoMT. יחד, לפורסקאוט ול-CyberMDX יש פלטפורמת agentless רבת עוצמה וסקלבילית המספקת ויזביליות התקנים, סיווג ההתקנים, זיהוי איומי סייבר ותגובה לאירועי סייבר המתמקדת במכשירי IoMT כדי לשרת את ארגוני הבריאות בצורה טובה יותר.

"CyberMDX מאפשרת לבתי חולים לספק טיפול רפואי איכותי באמצעות אבטחה והגנה על המערכות, ההתקנים והמכשירים עליהם הם מסתמכים מדי יום כדי לטפל בחולים ולהציל חיים", אמר אמיר מגנר, נשיא ומייסד משותף CyberMDX. "אנחנו נרגשים להצטרף לצוות פורסקאוט, להביא את החדשנות שלנו ויחד להמשיך ולחולל שינוי גדול עבור ארגוני בריאות ברחבי העולם."

כיסוי רחב לכל סוגי ההתקנים הוא חיוני שכן לארגונים גדולים, כגון ארגוני בריאות, יש כמעט תמיד מגוון רחב של סוגי מכשירים והתקנים שונים, כולל מערכות IT ומספר צומח של התקני IoT, בנוסף להתקני IoMT ו-OT. בשנת 2018, רכשה פורסקאוט את Security Matters, ספקית מובילה של פתרונות ויזביליות וניהול סיכונים למערכות OT, הידועות גם כמערכות בקרה תעשייתיות (ICS). לפורסקאוט יש את המספר הגדול ביותר של הטמעות של פתרונות הגנת תשתית OT ברחבי העולם, עם הטמעות גדולות במגזרי תשתית קריטיים כמו אנרגיה ושירותים. חברת המחקר פורסטר הכירה לאחרונה בפורסקאוט בדוח מערכות הבקרה התעשייתיות ב- Industrial Control Systems (ICS) Security Solutions Wave לשנת 2021, כספקית המובילה בנוכחות בשוק עבור הכנסות ממוצר, מספר לקוחות כולל והיקף כל עסקה .CyberMDX, שנבחרה ב- The Forrester New Wave™: Connected Medical Device Security ברבעון השני של שנת 2020 כספקית מובילה של פתרונות אבטחה רפואיים, מדגימה את המחוייבות של פורסקאוט לספק לארגונים את הפתרון המקיף ביותר בכל טווח ההתקנים.

לאחרונה, פורסקאוט הודיעה כי הפלטפורמה שלה זיהתה 66% יותר מכשירים מהצפוי ב- University Health Network(UHN), קבוצה של ארבעה בתי חולים בטורונטו, קנדה, הכוללת את בית החולים הכללי של טורונטו, אשר ניוזוויק דירג בשנת 2021 כבית החולים הרביעי בטיבו בעולם. בין יתרונותיה הרבים, UHN ממנפת את פלטפורמת פורסקאוט כדי "להתמודד עם הגידול האקספוננציאלי במספר מכשירי ה-IoT והנפח ההולך וגדל של איומים מתוחכמים, כולל תוכנות כופר", ציין קסיף פארווויז (Kashif Parvaiz), מנהל אבטחת מידע ראשי ב-UHN. עם תוספת הפתרון של CyberMDX יהנו לקוחות פורסקאוט מויזביליות וניהול סיכונים מעמיקים יותר ושל רשתות ה-IoMT וההתקנים הרפואיים.

במהלך 20 השנים האחרונות, פורסקאוט בנתה עוצמה ייחודית וטכנולוגיות מתקדמות בזיהוי התקנים וסגמנטציה של רשתות. מסד הנתונים Device Cloud של החברה מכיל למעלה מ-15 מיליון טביעות אצבע של מכשירים והתקנים שונים ומבטיח שלקוחות פורסקאוט יקבלו מפלטפורמת פורסקאוט באופן אוטומטי יכולות לסיווג ספציפי של התקנים המכסים מיליוני סוגים של התקנים.

אודות פורסקאוט טכנולוגיות
Forescout Technologies, Inc מגינה באופן אקטיבי על ה- Enterprise of Things (הארגון של הדברים) על ידי זיהוי, סגמנטציה ואכיפת תאימות של כל רכיב המחובר לרשת הארגונית. חברות Fortune 1000 בוטחות בפורסקאוט משום שהיא מספקת פלטפורמה המוטמעת בצורה רחבה בארגונים והמיושמת בקנה מידה רחב בכל מערך ה-IT ורכיבי IoT, OT ו-IoMT המנוהלים והלא מנוהלים. פורסקאוט מציידת את לקוחותיה במודיעין נרחב אודות ההתקנים בארגון יותר מכל חברה אחרת בעולם, כשהיא מאפשרת לארגונים בכל ענף לסווג באופן מדויק את הסיכונים, לזהות אנומליות, ולתקן מיידית איומי סייבר מבלי להפריע לפעולת המשאבים הקריטיים בארגון. לא רק לראות, גם לאבטח. למידע נוסף: www.forescout.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il