TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

נקסטפרם טכנולוגיות: התקשרות בהסכם לייצור מסחרי של ™ProteVin


ProteVinlogo נקסטפרם טכנולוגיות
תחליף החלבון הטבעוני שלה, עם GFR Ingredients הקנדית. GFR היא יצרנית משנה מוערכת של רכיבי תזונה טבעוניים איכותיים עבור חברות מזון ותוספי תזונה בצפון אמריקה וברחבי העולם
מערכת טלנירי | 29/12/21, 14:26
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
תחילת ייצור והשקה מסחרית של ProteVin™ בארה"ב צפויה במחצית הראשונה של 2022

בועז נוי, מנכ"ל נקסטפרם, מסר: "הסכם הייצור עם GFR מהווה עמידה באבן הדרך השלישית שהציבה החברה לעצמה עד סוף 2021, לאחר השלמה מוצלחת של פיילוט ייצור מסחרי וקבלת הזמנות מלקוחות ראשונים מוקדם יותר השנה. GFR היא יצרנית משנה ותיקה של מותגי מזון מובילים בצפון אמריקה וברחבי העולם. בימים אלה אנו נערכים לתחילת ייצור של החלבון הטבעוני פורץ הדרך שלנו, לצורך השקה מסחרית בארה"ב ואספקות ראשונות לתעשיית תוספי התזונה במחצית הראשונה של 2022, לצד האצת הפיתוח העסקי ושילוב החלבון כחומר גלם טבעוני במוצרים של שחקניות המזון המובילות בעולם.
בחירתנו להתחיל בייצור מסחרי באמצעות יצרן משנה מבוססת על ניסיון רב שנים של הנהלת החברה בתעשיית המזון, כשהיתרונות הבולטים הינם צמצום הסיכונים הטמונים בהשקעות הוניות מאסיביות בשלבי החדירה לשוק. גיוס ההון שהשלמנו לאחרונה יאפשר לנו להגדיל את כושר הייצור בהמשך 2022, להאיץ את קצב הצמיחה במכירות החלבון ולבסס את נוכחותנו כשחקן דומיננטי בשוק החלבון האלטרנטיבי הגלובלי, אשר להערכת החברה נאמד בכ- 3 מיליארד דולר במונחי חומרי גלם, וצומח בכ- 10% לשנה."
(יוקנעם עילית, 29 בדצמבר 2021) – חברת הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות בע"מ (נקפר(TASE:NXFR/, המפתחת את ProteVin™, תחליף חלבון טבעוני ללא הנדסה גנטית (Non-GMO) ורכיבי תזונה חדשניים נוספים מבוססי שמרים, הודיעה היום כי התקשרה בהסכם ייצור מסחרי של ProteVin™ עם יצרן משנה, חברת GFR Ingredients הקנדית. GFR יצרנית משנה מוערכת של רכיבי תזונה טבעוניים איכותיים עבור חברות מזון ותוספי תזונה בצפון אמריקה וברחבי העולם. ההסכם הינו מתן רישיון לייצור החלבון בלבד ואינו כולל העברת זכויות קניין רוחני של ProteVin™ ל- GFR.

ההסכם יאפשר ייצור שלProteVin™ בהיקף מסחרי של עשרות טונות בשנת 2022. כמות זו מאפשרת לחברה להתחיל בהשקה מסחרית של ™ProteVin בארה"ב במחצית הראשונה של 2022 ואספקת הזמנות שכבר התקבלו, וכן לספק דוגמאות בהיקפים משמעותיים לחברות מזון מובילות בעולם. ProteVin™ פתוח לשיווק בארה"ב, באירופה ובמדינות נוספות.
הסכם זה עם יצרן המשנה מהווה עמידה באבן הדרך השלישית שהציבה לעצמה החברה עד סוף 2021. לצד זה, ובהמשך לגיוס הון בהיקף של כ- 25 מיליון ש"ח שהשלימה לאחרונה, החברה נערכת להגדלת כושר הייצור הנוכחי למאות טונות בשנה.
אודות GFR Ingredients
GFR Ingredients היא יצרנית משנה מוערכת של רכיבי תזונה טבעוניים איכותיים עבור חברות מזון ותוספי תזונה בצפון אמריקה וברחבי העולם. לחברה מתקן ייצור הממוקם באלברטה, קנדה. כיצרנית משנה לייצור חלבונים אלטרנטיביים ורכיבי מזון נוספים, Ingredients GFR פועלת תחת תקני איכות ובטיחות במזון. ל-GFR Ingredients צוות תפעולי והנדסי מקצועי ומנוסה בהטמעה וייצור שוטף של תהליכים חדשניים.

לפרטים נוספים: www.gfringredients.com

אודות נקסטפרם טכנולוגיות
נקסטפרם טכנולוגיות, הנסחרת בבורסה לני"ע בת"א (נקפר(TASE:NXFR/ היא חברת פוד-טק העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של תחליפי חלבון ורכיבי תזונה חדשניים, פונקציונאליים וטבעוניים מבוססי שמרים, ללא הנדסה גנטית (Non-GMO) למגוון שימושים לשוק התזונה, תוספי התזונה ולשוק הצומח של תחליפי חלבון מן החי.
מוצר הדגל שמפתחת נקסטפרם הואProteVin™ , תחליף חלבון טבעוני, מבוסס שמרים, שהינו בעל ערך תזונתי הדומה לחלבון מהחי וטעם ניטרלי ללא טעמי לוואי המאפיינים חלבון צמחי. ProteVin™ מיועד למגוון הקטגוריות בשוק תחליפי החלבון הנאמד, להערכת החברה, בכ- 17 מיליארד דולר במונחי מוצרים סופיים ובכ- 3 מיליארד דולר במונחי חומרי גלם, עם קצב צמיחה שנתי של כ- 10%, כולל שוק תחליפי בשר, תחליפי חלב ופורמולות אבקתיות לשוק התינוקות, לשוק ה- Well Being ולשוק הספורטאים. החברה נערכת למסחורו בארה"ב בשנת 2022.
מוצר נוסף בשלבי מכירות הינו ®Astaferm, נוגד חמצון חדשני מבוסס אסטקסנטין משמרים שנמכר בארה"ב מסוף 2020, בשיתוף פעולה עם מותגים ותיקים ומובילים בשוק תוספי המזון בארה"ב. כמו כן המוצר הושק ומופץ בקנדה מיולי 2021.
לחברה מוצרים נוספים אשר מוסחרו ל- Lallemand תאגיד הענק הבינלאומי בתחום השמרים.
לפרטים נוספים באתר החברה: www.nextferm.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il