TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מגוון קורסים מקוונים לעסקים בעלות 100 ₪ בלבד!


בקורסים שיועברו באמצעים דיגיטליים, ילמדו מיומנויות לשיווק דיגיטלי, ניהול מותג באינסטגרם, פלטפורמות דיגיטליות, קבלת מימון מקרנות ומגוון קורסים נוספים שיסייעו לבעלי העסקים בפיתוח העסק ובהתמודדות עם אתגרי ימים אלו.

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה משיקה מערך שירותים דיגיטלי שיפתח לעסקים לאחר חג הפסח ולקראת חזרה הדרגתית של המשק לעבודה

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן: "על רקע התפרצות נגיף הקורונה, קורסים לשיווק דיגיטלי חשובים מתמיד, ומהווים כלי מקצועי ליצירת פלטפורמת מכירה נוספת לעסקים הקטנים והבינוניים, זאת במטרה לממש את הפוטנציאל ולצלוח את התקופה המאתגרת. ברוח התקופה, הקורסים יועברו באופן מקוון, ובמקום עלות של אלפי שקלים, יינתנו תמורת תשלום סמלי של 100 ₪".

לקראת חזרה הדרגתית של המשק לעבודה, הסוכנות לעסקים קטנים מודיעה היום כי היא משיקה מערך שירותים דיגיטלי שיאפשר לעסקים לפתח את העסק ולהתאים אותו לשגרה החדשה. בין השירותים המוצעים לעסקים: ליווי וייעוץ עסקי שיתקיים באופן דיגיטלי, ליווי דיגיטלי לקבלת מימון מקרנות ומגוון קורסים לעסקים שיועברו בזום בעלות של 100 ₪ בלבד לקורס באורך 10 שעות, כאשר תינתן האפשרות להירשם גם לקורסים בודדים בעלות של 10 ₪ לשעה כולל מע"מ.

משבר הקורונה העלה על נס את חשיבות ניהול העסק גם באופן דיגיטלי. לכן, כלל הקורסים המוצעים על ידי הסוכנות הינם מותאמים לימי הקורונה ומעניקים לעסקים כלים לפיתוח העסק בצורה מקוונת. כך לדוגמא במהלך הקורס ילמדו מיומנויות לשיווק דיגיטלי, פלטפורמות דיגיטליות, ניהול מותג באינסטגרם ועוד. מטרת היוזמה לאפשר לעסקים לפתח את הפלטפורמות הדיגיטליות כך שיאפשרו ניהול נכון של העסק בזמן משבר, מבלי שידרשו להוציא סכומים גדולים בעת הזו.


במקביל, הסוכנות פועלת במגוון זירות על מנת להיטיב עם העסקים הן בתחום המדיניות, וכן מול רשויות מקומיות, גורמי אכיפה ועוד. כמו כן, בימים אלו הסוכנות מגבשת את מודל היציאה מן המשבר בעזרת כלים שונים שיקלו על חזרתם של העסקים לשגרה.

לפי נתוני הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, עד כה ומתחילת המשבר, כ-3500 בעלי עסקים נעזרו בשירותי ליווי להגשת הלוואה מהקרן להלוואות בערבות המדינה. כמו כן, כ-2000 עסקים פנו לקבלת שירותי ייעוץ דיגיטליים במגוון תחומים ובמהלך החודש האחרון עשרות קורסים שבעבר התקיימו באופן פיזי, הועברו בחודש האחרון באופן דיגיטלי, בהשתתפותם של מעל 100 עסקים קטנים ובינוניים ברחבי הארץ.

רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה: משבר הקורונה הכה בכולם, בעסקים הקטנים כמו גם בגדולים. ההסתגלות לשגרה החדשה שאנו צפויים לה, דורשת היערכות וחשיבה חדשנית שתתאים לימי המשבר. בחודש האחרון אנו פועלים על מנת להנגיש לעסקים תכנים איכותיים במחירים נוחים לכל כיס, מתוך הבנה שרצף הפעולות שעסקים ינקטו בימים הראשונים לחזרתם לשגרה קריטיים להמשך קיום העסק והצלחתו. לכן אנו מעודדים את בעלי העסקים לקבל ייעוץ עסקי, להיעזר בכלים השונים ולמצוא את הדרך להתאים את העסק כך שיוכל לפעול גם בימים אלו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il