TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

האם הטלוויזיה החכמה שלכם נפרצה?


ESET
Samsungצייצה כי כדאי להריץ אנטי וירוס גם בטלוויזיה החכמה והרימה דגל אדום

חברת סמסונג (Samsung) צייצה בחשבון הטוויטר (Twitter) שלה בארה"ב, ציוץ שהסעיר צרכנים רבים מסביב העולם לגבי סוגיה שלא חשבו עליה:


"סריקת המחשב מפני וירוסים ונוזקות הכרחית במטרה שימשיך לפעול כראוי. זה נכון גם לגבי הטלוויזיה החכמה שלכם שמחוברת ל-Wi-Fi. הימנעו מנוזקות זדוניות שיתקפו את הטלוויזיה שלכן וסירקו אותה להגנה מפני וירוסים אחת לכמה שבועות".


כיום אנשים מעמיסים בבית מוצרים חכמים והם חסרי מודעות לכך שמוצרים אלו פגיעים מפני וירוסים ונוזקות בדיוק כמו הפלאפונים והמחשבים. בציוץ אחד ברשת החברתית, העירה סמסונג אנשים רבים שלא היו מודעים לאפשרות הזו.


סמסונג בעצם מייעצת לאנשים לסרוק את הטלוויזיה מפני וירוסים ואיומים נוספים. הציוץ הזה עורר בהלה בקרב לקוחות רבים שתהו האם משהו קרה, האם הטלוויזיות החכמות של החברה נפרצו או האם באופן כללי רצים וירוסים בטלוויזיות החכמות?

הציוץ שעלה ואז הוסר מחשבון החברה: "סירקו את הטלוויזיות החכמות"


אמיר כרמי, מנהל טכנולוגיות בחברת אבטחת המידע ESET בישראל מציין "התזמון של ההודעה מעלה חשד כי סמסונג מגיבה לפרצות שהתגלו במערכת ההפעלה שלה לטלוויזיות החכמות מתוצרתה. הנושא מעלה שתי בעיות עם טלוויזיות חכמות שמחוברות לאינטרנט:


1. סמסונג משתמשת במערכת הפעלה משלה עבור הטלוויזיות החכמות שהיא מייצרת, ולכן בניגוד למערכות הפעלה כמו אנדרואיד שהן קוד פתוח ומאפשרות גילוי ותיקון יעיל יותר של פרצות אבטחה, היא פחות בטוחה לשימוש באופן כללי. בנוסף לכך אנחנו נאלצים לסמוך על כלי סריקה שסמסונג פיתחה ללא כל ניסיון בתחום.


2. מדובר בתחום שאין אליו מספיק מודעות, בניגוד למחשבים האישיים והלפטופים עליהם כבר מרבית האנשים יודעים שיש להגן עם תוכנת אבטחה, מרבית האנשים עדיין חסרי מודעות כשמדובר בהגנה וגלישה זהירה בשימוש בסמארטפון. בטח כשמדובר בטלוויזיות חכמות, 99% מהאוכלוסיה חסר מודעות לסכנות שהן מהוות כשהן מחוברות לאינטרנט. כאשר סמסונג יוצרת כלי סריקה שדורש מהלקוחות שלה להיכנס למספר תפריטים בהליך לא ידידותי, הסבירות שהם יריצו את הסריקה היא אפסית.


על טלוויזיות חכמות מבוססות אנדרואיד ניתן להגן בקלות רבה יותר גם באמצעות עדכוני אבטחה של גוגל, וגם באמצעות ESET Smart TV Security מוצר אשר מגן על טלוויזיות חכמות עם מערכת הפעלה Android TV. המוצר מגן מפני וירוסים ונוזקות, מספק הגנה מפני נוזקות כופר הנועלות את מסך הטלוויזיה, סורק התקנים חיצוניים המתחברים לטלוויזיה וכולל מנגנון אנטי פישינג להגנה מפני ניסיונות לגניבת מידע אישי רגיש.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il