TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מצטיינת בשירות בפעם השישית


תדהר
קבוצת תדהר, עושה זאת שוב וזוכה בפעם השישית, במקום הראשון בתחרות המצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול על המהלך 'רק לקוחות מרוצים'

תדהר היא חברת הנדל"ן היחידה שזכתה בתחרות עד היום


יו"ר קבוצת תדהר, גיל גבע ציין: "מיום הקמת תדהר, אנו מקפידים לייצר ללקוחותינו ערך יוצא דופן בכל דבר שאנו עושים. במשך השנים בנינו בתדהר פסיפס אנושי מיוחד במינו, ארגון ערכי נחוש ומצטיין, עם תרבות ורוח שכולנו גאים להיות חלק ממנה. בשבילי כל אחד מ-550 עובדי החברה הוא מצטיין שירות".


מנכ"ל קבוצת תדהר, אודי שרביט, הוסיף : "הזכייה בתחרות מוכיחה את מה שאנו בתדהר כבר יודעים - הצלחה שלנו טמונה באנשים שלנו. רק ארגון של מקצוענים שפועלים ממקום של אהבה ושותפות, יכולים לבנות בתים שאנשים אוהבים וליצור רק לקוחות מרוצים".

עידית משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול: "תדהר הציגו מהלך שירותי המהווה דוגמא ומופת להנהלה מעורבת ומחוברת לחברה שתורמת למתן שירות וחווית לקוח ברמה הגבוהה ביותר. בתדהר הבינו שתהליך מסירת הדירה חייב להיות מוקפד ולהתבצע על הצד הטוב ביותר. עקב כך הם השקיעו רבות בשיפור ההליך על ידי שילוב בכירי החברה ושיחות קבועות עם לקוחות. תדהר הציגו יכולת בניתוח הצרכים והרצונות של לקוחותיהם והתאמה ארגונית כדי לעמוד בצרכים הללו. זהו מהלך חדשני ויוצא דופן לא רק בענף הבניה אלא במשק כולו. השנה בכנס השירות וחווית הלקוח זכינו לראות מהלכים יצירתיים ומרתקים אשר זיכו את החברות, הארגונים העסקיים והציבוריים בפרסים על כך שהציבו את הנושא בראש סדרי העדיפות שלהם, מתוך רצון להשקיע בקהל הלקוחות שלהם, וזאת מתוך הבנה כי חווית הלקוח בעידן הנוכחי היא אחד הגורמים העיקריים להצלחת חברות וארגונים וככזו, היא מהווה כלי אסטרטגי מרכזי בהשגת היעדים העסקיים של הארגון".


תחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח הנה תחרות הנערכת ע"י המרכז הישראלי לניהול, זו השנה ה- 15 במטרה לקדם ולהעצים המודעות לשירות מצטיין בישראל והוקרת חברות וארגונים שביצעו מהלכי שיפור יוצאים מן הכלל. בצוות השיפוט חברים כ- 70 שופטים, ביניהם מנכ”לים, נושאי משרה בכירה, אנשי יעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה מהמוסדות המובילים להשכלה גבוהה

אודות קבוצת תדהר:
קבוצת תדהר, בבעלות גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן, היא קבוצת הנדל"ן הפרטית הגדולה בישראל ובין החברות הבודדות, שמטפלות בכל תהליך הבנייה מא' ועד ת' - יזום, תכנון וביצוע בפועל של הבנייה – תחת קורת גג אחת.


הקבוצה, שנוסדה בשנת 1993, עוסקת ביזום, תכנון ובניה של מגורים, משרדים ומסחר בארץ ובעולם, בהתחדשות עירונית ובעבודות גמר. בנוסף מחזיקה הקבוצה בנכסים מניבים בארץ ובחו"ל בהיקפים גדולים ובין היתר הינה הבעלים במשותף של מלון ריץ-קרלטון במרינה הרצליה. תדהר מעסיקה נכון להיום כ- 750 עובדים ומדורגת בעשיריה הראשונה של חברות הנדל"ן והבנייה בישראל בדירוג BDI ו-DUN'S 100 . מאז הקמתה בנתה הקבוצה למעלה מ- 16,000 יח"ד ומעל 1.5 מיליון מ"ר של שטחי משרדים ומסחר במאות פרויקטים.


תדהר בנייה, חטיבת הביצוע של הקבוצה הינה חברת הבנייה השנייה בגודלה בישראל, הבונה כ- 3,000 דירות ומוסרת למעלה מ- 1,000 דירות – כל שנה.
פעילותה של תדהר במרוצת השנים מתבצעת הלכה למעשה לאור חזון קבוצה המדגיש את ערכי הדגל שלה : אמינות, מצוינות אישית וארגונית, עבודת צוות, מיקוד בלקוח, מחויבות לתוצאות ועמידה בלוחות הזמנים.
על מצוינותה בתחומי השירות והאיכות, זכתה תדהר ברשימה ארוכה של פרסים והיא קבוצת הנדל"ן היחידה בישראל עד היום, אשר קיבלה את הפרס הלאומי לאיכות ולמצוינות ע"ש יצחק רבין. פרסים אלה, כמו גם המוניטין של תדהר, שיטות הניהול, התכנון והביצוע הייחודיות לה, וכמובן אנשי המקצוע הטובים בענף, מיצבו אותה כחברת הנדל"ן האיכותית והטובה בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il