TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Micro Focus מינתה את Advantech System כשותפה ומפיצת פתרונות גיבוי וניהול הידע, בישראל


אדוונטק
רן פלדמן, מנכ"ל Advantech System: "מוצרי מיקרו פוקוס משלבים יכולות טכניות מגוונות עם מחירים תחרותיים שמשלימים את סל הפתרונות הנרחב שלנו

אדוונטק סיסטם, מותנה לשותפה ומפיצת פתרונות Micro Focus לפתרונות גיבוי וניהול הידע, בישראל. בין המוצרים והעיקריים שישווקו במסגרת זו, ניתן למנות את Data Protector ו-Connected.במסגרת ההסכם החדש, אדוונטק תשווק ותיישם את הפתרונות הנ"ל הן בהתקנות חדשות והן בחידושי שירות.

דאטה פרוטקטור הינה תוכנת גיבוי לשרתים פיזיים ווירטואליים והקונקטד הינה תוכנת גיבוי ייעודית למחשבים נישאים ועמדות עבודה. תוכנה זו יכולה לגבות את כלל המידע של עובדי הארגון ישירות מהמחשבים הנישאים של העובדים וכלל המידע נשמר במערכות האחסון הארגוניות או בענן.

אריאל סלפטר, מנכ"ל Micro Focus ישראל, אומר: "העברנו את שרביט ההפצה והיישום לאדוונטק סיסטם, מה שמהווה עבורנו שינוי אסטרטגי. הבחירה באדוונטק בוצעה על שום הידע הטכני והניסיון המוצלח שלה. אנו צופים כי שיתוף פעולה זה ירחיב, יעמיק ויגדיל את נתח השוק שלנו בישראל".

רן פלדמן, מנכ"ל Advantech System: "מוצרי מיקרו פוקוס משלבים יכולות טכניות מגוונות עם מחירים תחרותיים שמשלימים את סל הפתרונות הנרחב שלנו. מה שמנחה אותנו הוא להעניק ללקוחותינו את הפתרונות הטכנולוגיים האיכותיים ביותר, אך לא פחות חשוב גם כאלה המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם".

Advantech System פועלת ב-4 תחומים מקצועיים:
Storage & hyper-converged infrastructure
Data protection
OS & monitoring
תקשורת ואבטחת מידע.

תחום ה-Data protection מצוי בצמיחה מתמשכת. בין לקוחות החברה ניתן למצוא ארגונים רבים העושים שימוש מוצרי הגיבוי של Micro Focus.

אודות חברת אדוונטק
אדוונטק הינה חברת תוכנה המתמחה ברתימת טכנולוגיות מחשוב לקידום מטרות הארגון, ותמיכה בפעילותו. החברה פעולת ב-4 תחומים עיקריים: SAP, ORACLE, SYSTEM ושיווק והטמעת פתרונות מבוססים מוצרי תוכנה.


לאדוונטק שילוב נדיר של יכולת והבנה עסקית \ ארגונית המקנים ערך מוסף לפתרון הטכנולוגי מנקודת המבט של הארגון. שילוב זה מהווה יתרון משמעותי בביצוע פרויקטיי אינטגרציה גדולים ומורכבים, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת היישום בפועל.


בפרויקטים שהחברה מובילה, היא מעורבת החל משלב עיוצוב ארכיטקטורת הפתרון, האפיון, פיתוח המערכת, אספקת תשתיות הסיסטם, הטמעתה וניהול לאורך כל מחזור החיים. מגוון הטכנולוגיות עליהן נשענת אדוונטק מצויות בחוד החנית, והן מאפשרות לה להציע פתרונות ייחודיים, מקוריים ומותאמי לקוח.
מטה אדוונטק ממוקם במגדלי בסר בבני-ברק, החברה מונה למעלה מ-300 אנשי מקצוע המשרתים מאות לקוחות ממגוון מגזרי פעילות שונים, דוגמת: בנק הפועלים, מפעלי ים המלח, סלקום, צה"ל, אוניברסיטת ת"א, משרדי ממשלה, עיריות ורשויות מקומיות, חברות טכנולוגיה ועוד.







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il