TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

עלייה של 27% בכניסות תיירים בחודש ינואר


משרד התיירות
מגמת ההתאוששות נמשכת. עלייה של למעלה מ-300% בתיירות מסין, עלייה של כ-100% בתיירות מפולין

על רקע פרסום נתוני כניסות התיירים המצביעים על עליה של 27.4% בתיירות הנכנסת לישראל בחודש ינואר 2017 לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה, ומספר שיא של כ-210 אלף תיירים נכנסים בחודש ינואר, הסתיים יריד התיירות הבינלאומי - IMTM שהתקיים השבוע בתל אביב.

שר התיירות יריב לוין אמר כי: "כבר כמה חודשים ברציפות שאנו עדים לשיאים חדשים במספר התיירים הנכנסים לישראל. לא מדובר במקריות - אלא במדיניות. פעולות השיווק והמהלכים שאנו עושים למיתוג ישראל כמו בקמפיין Two Cities One Break מוכיחים את עצמם פעם אחר פעם. העלייה המשמעותית מלמדת על כך שישראל נתפסת כיעד תיירותי אטרקטיבי ומגוון. אני משוכנע שאם נמשיך בדרך הזאת נראה עלייה משמעותית נוספת גם בעתיד".

בחודש ינואר 2017 נכנסו לישראל כ-210 אלף תיירים לעומת כ-165 אלף תיירים בחודש ינואר אשתקד המהווה עליה של כ-27% ועליה של כ- 25% ביחס לינואר 2015. דרך האוויר נרשמו בחודש ינואר 188.2 אלף כניסות תיירים - עלייה של כ- 23% ביחס לכניסות תיירים דרך האוויר בחודש ינואר 2016 ועלייה של כ-27% ביחס לחודש ינואר 2015. דרך היבשה נכנסו לישראל כ-22 אלף תיירים - עליה של 76% ביחס לחודש ינואר 2016. מספר מבקרי היום הסתכם בחודש ינואר בכ-12 אלף ומבטא עלייה של כ-23% ביחס לחודש ינואר 2016.

ביריד השנה בלטה נוכחותה של טורקיה לאחר מספר שנים של היעדרות. שר התיירות יריב לוין נפגש עם שר התיירות והתרבות הטורקי נאבי אבקי וערך עמו מסיבת עיתונאים. כמו כן, נפגש השר לוין עם שרי תיירות נוספים שהגיעו מחו"ל, ועם בכירים בתעשיית התיירות העולמית.



משרד התיירות ערך פעילויות לעידוד תיירות מחו"ל ותיירות פנים, ובין היתר:
לראשונה - כנס TEDxTelAvivSalon בנושא תיירות בהשתתפות 4 מרצים שפתחו בפני הקהל דלת אל עולם התיירות: עומר בוגר, נועם קלינגר, מנכ”לית Eatwith, ציפורה נוסבוים וד"ר ערן כתר.

בתחרות פיתוח האפליקציות של המשרד - "האקאתון", שהתקיימה בפעם השנייה במסגרת היריד, זכתה האפליקציה LIVETRIP - המאפשרת לתייר לאתר אטרקציות, מסעדות וכדומה על גבי מפה, ולצפות בסרטונים אודותיהם, במקום הראשון ובפרס כספי של 10,000 ₪. האפליקציה TRIPLAN שלראשונה הציגה אפשרות לחיבור ישיר בין התיירים למורי הדרך זכתה במקום השני וב-5,000 ₪. במקום השלישי וב-2,500 ₪ זכתה אפליקציית MIBO, שהציגה את ISRABOT, רובוט המאפשר שיחה בשפה טבעית, ומסייע לתייר בכל מה שצריך במסגרת הטיול בישראל.

כמו כן קיים המשרד פאנל באמצעות Skype בהשתתפות מנהלי לשכות המשרד בגרמניה, בהודו ובסין, שסקרו בפני הקהל את פעילות שיווק המשרד במדינות.

ביריד הוצג מחקר שנעשה על ידי לשכת הפרסום הממשלתית אודות הפופולריות של המותג "כפר ביקרתם" שמוביל האגף לתיירות כפרית במשרד התיירות בראשות ואיל כיוף, לעידוד התיירות לכפרים הדרוזים והצ'רקסים. מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי אמר כי: "בהמשך לממצאי המחקר, המשרד ימשיך לעודד את התיירות הכפרית ואת מותג 'כפר ביקרתם'".

ביריד השנה הוצגו על ידי משרד התיירות, עסקים קטנים תיירותיים של נשים הפועלות מביתן באזור ירושלים, הכוללים בישולים אתניים, עבודות יד ואמנות מסורתית, וכן מופעי פולקלור. המפגש של התיירניות עם אנשי התעשייה ובעיקר עם מורי דרך צפוי לייצר שיתופי פעולה וסיורים מגוונים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il