TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פתיחת קורס טבחים עולים במסגרת פרויקט עלייה 2000 בשיתוף עם רשת מלונות פתאל ובית ספר תדמור


עולים ממדינות חבר העמים ילמדו את רזי הבישול משפים ישראלים לקראת העסקתם בתחום
אירוע הפתיחה: ביום שלישי 17.1.2016 בשעה 18:00 במלון "הרודס" תל אביב, במעמד שרת העלייה והקליטה, חה"כ סופה לנדבר ויו"ר הסוכנות היהודית, מר נתן שרנסקי.

כ- 30 עולים ממדינות חבר העמים, שעלו ארצה לפני מספר שבועות, יעברו קורס הכשרה לעולם הגסטרונומיה והטבחות כחלק מפרויקט הדגל של משרד העלייה והקליטה, הסוכנות היהודית ומשרד העבודה והרווחה, שעיקרו עלייה תעסוקתית מתוכננת למסלול הכשרה והשמה במסגרת 'פרויקט עלייה 2000'.

הקורס ייערך 8 חודשים בבית הספר לקולינריה ובישול 'תדמור' בהרצליה ויכלול לימודים עיוניים והכשרה מקצועית של מיטב השפים תוך כדי הכרה עם המטבח הישראלי שזר לרובם, לצד התנסות מעשית במלונות רשת 'פתאל'. נטליה, אלכסיי, אינה, יבגני, טטיאנה, ניקולאי ועוד עסקו באוקראינה בתחומי ההנדסה, מחשבים, כלכלה, ובחודשים הקרובים הם יפשטו את החליפות הייצוגיות ויעטו מדי שף לבנים למען הגשמת חלומם.

בתום ההכשרה יעטו העולים מדי שף לבנים למען הגשמת חלומם ויקלטו לתעסוקה במלונות הרשת. במשך לימודיהם יתגוררו העולים החדשים במרכז הקליטה של הסוכנות היהודית ברעננה וירכשו את השפה העברית בלימודי האולפן.

"טבחות הינו מקצוע נדרש וקיים בו מחסור רב" מסביר צביקה שפיס מנכ"ל תדמור, תדמור גאה להיות חלק מפרויקט חשוב זה ולתת לעולים את הכלים המקצועיים שישמשו אותם בתהליך עבודתם בתחום הקולינריה בארץ.

שמעון לוי, סמנכ"ל משאבי האנוש ברשת "פתאל":" אנו רואים את מקצוע הקולינריה כמקצוע מוביל בענף המלונאי ופועלים ללא הרף על מנת לשלב דור חדש ולפתחו להיות מוביל בתחום. במסגרת זו הוחלט ליזום את הפרויקט יחד עם השותפים הנכבדים .פרויקט זה מצטרף לתוכניות רבות במלונות פתאל במגוון מקצועות. בסיום ההכשרה אנו נקלוט את העולים למלונות החברה ובטוחים כי יהפכו להיות בעלי מקצוע מהמעלה הראשונה "

אינה קורוסונסקי עולה חדשה בת 49 הגיעה עם בעלה ובנה בן ה 13: "הייתי מורה למוסיקה במשדך 10 שנים בבית הספר, אחרי הלידה התחלתי לבשל כתחביב. ברוסיה להתחיל ללמוד בגילי אין הרבה אפשרויות, ישראל מעניקה הזדמנות גם לאנשים כמוני שאינם צעירים בגילם וזה חשוב. כששמעתי שנפתחת תכנית הסבה מקצועית הבנתי שזאת ההזדמנות שלי לעשות עליה וללמוד וזה לא מובן מאליו. אני מעריכה את ההזדמנות שניתנה לי ומקווה להצליח".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il