TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אדאקום זכתה במכרז ייעוץ אבטחת מידע


נעם פכלר סמכל טכנולוגיות
עבור רשות האכיפה והגבייה, בהיקף 5 מיליון ש"ח
חברת אדאקום מערכות, ספקית של פתרונות אבטחת מידע וסייבר, זכתה במכרז ייעוץ לאבטחת מידע עבור רשות האכיפה והגבייה. ההסכם, אשר נחתם למשך 5 שנים, בהיקף של למעלה מ-5 מיליון שקל, יעניק לרשות האכיפה והגביה את האפשרות ליישם פתרונות אבטחת מידע וסייבר התואמים את צרכי הארגון.

רשות האכיפה והגביה סיימה לאחרונה הסמכות תקני אבטחת מידע וסייבר בין לאומיים ISO-27001 , ISO-27032 – עמידת הרשות בתקנים אלו, מבטיחה שרשות האכיפה והגביה עומדת בשורה הראשונה של גופי הממשל בישראל בכל הקשור בהגנה על נתוני האזרחים בישראל מפני איומי הסייבר הגוברים והולכים.

כהמשך ישיר להסמכות אלה ממשיכה הרשות בתהליך שיקנה לה הגנה מתקדמת בפני סיכוני סייבר, כמו גם בדיקות חדירה של גורמים עויינים. שתי ההסמכות הנ"ל מתקבלות לאחר שהרשות עמדה בכל הדרישות על פי התקן הנדרש ולאחר עבודה מאומצת בת 3 שנים, בהם בוצעה עבודה מקיפה בכל ההיבטים הנוגעים לאבטחת מידע.
נעם פכלר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אדאקום ומומחה סייבר, אומר: "באדאקום אנו מתמחים בפרוייקטים ארוכי טווח ועתירי טכנולוגיה כדי להעניק לארגון הגנת סייבר. במהלך הפעילות נסייע לרשות האכיפה והגביה להתמודד עם האתגרים של היום, תוך שמירה על הגנת המידע".
מנהל אבטחת המידע וסייבר ברשות האכיפה והגבייה, גיא זלקר, אומר: "נסיונות חדירה למחשבי פרטיים ולמחשבים במוסדות ממשלתיים בפרט הפכה נפוצה, מאיימת ומאתגרת מיום ליום, רוב רובן של הניסיונות הינן מחוץ לארגון, אך אין אנו מקלים ראש בפריצות שיכולות להתבצע גם מתוך רשת הרשות ע"י האקרים, ארגוני פשיעה או עובד שגוייס/תמים. כמות המידע הכלכלי/אישי/רגיש המצוי במערכות הרשות היינו עצום, לפיכך במהלך 3 השנים האחרונות מאז שהצטרפתי לרשות נבנה מערך אבטחת מידע וסייבר ע"פ ניסיון העבר וזאת שלב אחר שלב באופן מבוקר ובתפיסה של פגיעה מינימלית בנוחות ובתפקוד המשתמשים.
לאחרונה הוסמכנו לתקני אבטחת המידע בינלאומיים באבטחת מידע וסייבר (ISO27001 , ISO27032), אנו רואים בכך ציון דרך המחייב אותנו להמשיך ולקדם את מערך הסייבר ברשות . לשמחתי חברת אדאקום זכתה במכרז ייעוץ אבטחת מידע, ואני בטוח שאיתם ועל שום מומחיותם וניסיונם המוכח בתחום נוכל להגיע ליכולות גבוהות הרבה יותר בתחום הסייבר.

אודות רשות האכיפה והגביה
רשות האכיפה והגבייה הוקמה בינואר 2009 כיחידת סמך של משרד המשפטים והופרדה ממערכת בתי המשפט. הרשות מופקדת על אכיפת החלטות שיפוטיות וגביית חובות וקנסות. הרשות מורכבת משתי יחידות: מערכת ההוצאה לפועל והמרכז לגביית קנסות אגרות והוצאות:
• מערכת ההוצאה לפועל: ככלל, בהוצאה לפועל נגבים פסקי דין או החלטות אחרות של בית משפט בעניין אזרחי. בנוסף נגבים בהוצאה לפועל חיובים אחרים שדינם כדין פסק דין כגון שטרות ומשכנתאות. המדובר, על פי רוב באכיפת חיובים שבין אדם לחברו, אם כי לעתים, גם גופי המדינה פועלים באמצעות ההוצאה לפועל לאכיפת חיובים. דיני ההוצאה לפועל במדינת ישראל מוסדרים בחוק ההוצאה לפועל, התשכ"ז- 1967 ובתקנות שהותקנו מכוחו.
• המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות: במרכז לגביית קנסות גובים חובות עבור אוצר המדינה. חריג לכך הוא "פיצוי בהליך פלילי". כאשר בית המשפט בהליך פלילי מפצה קורבן עבירה, המדינה, באמצעות המרכז לגביית קנסות, גובה את החוב עבור הקורבן. המרכז לגביית קנסות אגרות והוצאות הוקם בשנת 1995 ופועל מכוח חוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות, התשנ"ה- 1995 והתקנות שהותקנו מכוחו.
אודות אדאקום
אדאקום, המנוהלת ע"י אסיה אושרי, הינה ספקית פתרונות אבטחת מידע וסייבר עם משרדים בתל אביב, אתונה, בלגרד ולונדון. בין לקוחותיה נמנים בעיקר מוסדות פיננסיים, חברות בתחום הטלקום וארגונים גדולים ביותר מ-30 מדינות ברחבי ΕΜΕΑ (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). אדאקום מאפשרת אבטחה באינטרנט תוך שמירה על הרציפות העסקית ומבצעת פרויקטים בינלאומיים בתחומי אבטחת הרשת, הגנת נקודות הקצה, ה-GRC & Assurance, בסיסי הנתונים, ההזדהות החכמה, ניהול הסיכונים וה-PKI. עם מעל ל-1,000 אישורים, יש לחברה שותפויות עם ספקי טכנולוגיה שונים.
אתר הבית של אדאקום: http://www.adacom.com/






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il