TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מריל לינץ' - סקר מנהלי הקרנות לחודש מאי 2015 מצא כי משקיעים גלובליים, במיוחד בארה"ב, מאבדים את התיאבון לסיכון גבוה


שיעור המשיבים המחזיקים מזומנים במשקל יתר עלה משמעותית. נתון זה, שהגיע החודש ל-23% הוא הגבוה ביותר מאז דצמבר 2014.
סקר מנהלי הקרנות של מריל לינץ' לחודש מאי 2015 מצא כי משקיעים גלובליים, במיוחד בארה"ב, מאבדים את התיאבון לסיכון גבוה. למרות ש-47% מהמשיבים מחזיקים עדיין מניות במשקל יתר, נרשמה ירידה של 7% לעומת חודש אפריל. העניין במניות אמריקאיות ירד ל-19% במשקל חסר, בניגוד לביקוש יתר חזק למניות במהלך הרבעון הראשון. הביטחון ברווחיות תאגידית ירד גם הוא; רק 7% מהמשקיעים סבורים כי ארה"ב נחשבת לשוק עם תחזית רווחים מועדפת. הסקר מצא כי הדולר האמריקני הוא עדיין זירת המסחר המועדפת על המשקיעים (41%). עם זאת, הנתון של החודש נמוך משמעותית בהשוואה לחודש הקודם.

השינויים הנ"ל מגיעים לאחר מכירת חיסול אגרסיבית בשוק האג"ח. הסקר מראה עלייה משמעותית ל-56% בהערכות המשיבים לפיהן אגרות חוב הן הנכס הרגיש ביותר לתנודתיות השנה. אחזקות החסר באג"ח עלו גם הן.

סקר מנהלי הקרנות של מריל לינץ' לחודש מאי 2015 מצא עוד כי 59% מהמשקיעים עדיין מעריכים שהכלכלה העולמית תתחזק השנה, למרות שהתחזיות לרווחיות תאגידית ירדו במעט. 70% מהמשיבים סבורים כי הצמיחה והאינפלציה יישארו מתחת למגמות העבר בשנה הקרובה.

אבל המחלוקת בין המשיבים הולכת ועולה בכל הנוגע לתזמון העלאת הריבית בארה"ב כשמספר כמעט זהה של משיבים מעריכים כי זה יקרה ברבעון הרביעי (36%) או ברבעון השלישי (45%).

"האמונה בהתאוששות הכלכלה לא אבדה, ועדיין יש פוזיציות בצפי לעלייה של הדולר האמריקאי עם זאת, ישנם ספקות – ומכן הזינוק בהקצאה למזומן אמר מייקל הארטנט, אסטרטג ההשקעות הראשי בבנק אוף אמריקה מריל לינץ'. "נכון לעכשיו, המשקיעים מאמינים במניות אירופאיות אך הנתון הזה מוטה לטובת משחקי מטבע הוסיף ג'יימס ברטי, אסטרטג השוק האירופי הראשי בבנק אוף אמריקה מריל לינץ'.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il