TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אמדוקס מדווחת על הכנסות שיא של 906 מיליון דולר ארה"ב ברבעון


עלייה של 4.9% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד
מאשררת את התחזית לצמיחה בשנת 2015 של 7.5%-4.5% ברווח המדולל למניה, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים, בהשוואה לשנה שעברה
דגשים מרכזיים:
• הכנסות הרבעון הראשון של שנת הכספים הסתכמו ב-906 מיליון דולר ארה"ב, בטווח תחזית החברה של 925-895 מיליון דולר ארה"ב, שכבר כללה השפעה שלילית של כ-6 מיליון דולר ארה"ב כתוצאה מתנודות בשערי חליפין בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת הכספים 2014. לתנודות בשערי החליפין הייתה השפעה שלילית על ההכנסות בסך של כ-10 מיליון דולר ארה"ב, בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת הכספים 2014. בנטרול ההשפעה השלילית של התנודות בשערי החליפין, ההכנסות עמדו בערך במרכז טווח התחזית.
• הרווח התפעולי ברבעון הראשון של שנת הכספים, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים
(non-GAAP), הסתכם ב-153 מיליון דולר ארה"ב; שיעור הרווח התפעולי, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP) עמד על 16.9%. הרווח התפעולי על-פי U.S. GAAP הסתכם ב-142 מיליון דולר ארה"ב.
• ברבעון הראשון של שנת הכספים, הרווח המדולל למניה, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), המחושב בניכוי הפחתת נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות, שינויים בשווי הוגן של התחייבויות מסוימות הקשורות ברכישת חברות והוצאות תגמול מבוסס הון (equity-based compensation), נטו לאחר השפעת המס, הסתכם ב-0.88 דולר ארה"ב, מעל טווח תחזית החברה של 0.83-0.77 דולר ארה"ב למניה. שיעור המס האפקטיבי, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), היה נמוך מהתחזית והשפיע לטובה על הרווח המדולל למניה, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP). לאחר התאמת שיעור המס, הרווח המדולל למניה שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP) עמד בטווח תחזית החברה לרבעון הראשון.
• הרווח המדולל למניה, על פי GAAP U.S., ברבעון הראשון של שנת הכספים הסתכם ב-0.83 דולר ארה"ב, מעל טווח תחזית החברה של 0.68-0.60 דולר ארה"ב למניה.
• תזרים המזומנים החופשי ברבעון הראשון של שנת הכספים הסתכם ב-173 מיליון דולר ארה"ב.
• במהלך הרבעון הראשון של שנת הכספים ביצעה החברה רכישה עצמית של מניות רגילות בהיקף של 102 מיליון דולר ארה"ב.
• צבר ההזמנות לשנים-עשר החודשים הבאים בסוף הרבעון הראשון של שנת הכספים הסתכם
ב-3.03 מיליארד דולר ארה"ב, גידול של 30 מיליון דולר ארה"ב בהשוואה לסוף הרבעון הרביעי של שנת הכספים 2014.
• דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד רבעוני במזומן בסך של 0.17 דולר ארה"ב למניה, אשר ישולם ב-16 באפריל, 2015, בכפוף לאישור בעלי המניות באסיפה הכללית השנתית שתתקיים בינואר 2015.
• תחזית לרבעון השני של שנת הכספים 2015: צפי הכנסות של כ-930-900 מיליון דולר ארה"ב. רווח מדולל למניה, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), של
כ-0.84-0.78 דולר ארה"ב, המחושב בניכוי הפחתת נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות, וכ-0.06-0.05 דולר ארה"ב למניה בגין הוצאות תגמול מבוסס הון, נטו לאחר השפעת המס. הרווח המדולל למניה על פי U.S. GAAP צפוי להיות כ-
0.72-0.64 דולר ארה"ב.
• תחזית הכנסות לכל שנת הכספים 2015: אמדוקס מאשררת את הצפי הקודם לצמיחת הכנסות בטווח של 5.5%-2.5% בהשוואה לשנה הקודמת, בנטרול השפעת תנודות בשערי חליפין ביחס לתחזית שניתנה ברבעון הקודם. אמדוקס צופה צמיחה בהכנסות המדווחות לשנת 2015 של 4.5%-1.5% בהשוואה לשנה הקודמת, המשקפת השפעה שלילית של כ-1% כתוצאה מתנודות בשערי חליפין ביחס לתחזית שניתנה ברבעון הקודם.
סנט לואיס, מיזורי – 27 בינואר, 2015 – Amdocs Limited ((NASDAQ: DOX מדווחת היום על הכנסות של 906.3 מיליון דולר ארה"ב ברבעון הראשון של שנת הכספים שהסתיים ב-31 בדצמבר 2014, עלייה של 0.7% בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת הכספים 2014 ושל 4.9% בהשוואה לרבעון הראשון אשתקד.
הרווח הנקי, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), הסתכם ב-139.5 מיליון דולר ארה"ב, או רווח מדולל למניה של 0.88 דולר ארה"ב, בהשוואה לרווח נקי, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), של 122.6 מיליון דולר ארה"ב, או רווח מדולל למניה של 0.76 דולר ארה"ב, ברבעון הראשון אשתקד. הרווח הנקי, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), ברבעון הראשון של שנת הכספים 2015, מחושב בניכוי הפחתת נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות, שינויים בשווי הוגן של התחייבויות מסוימות הקשורות ברכישת חברות והוצאות תגמול מבוסס הון, נטו לאחר השפעת המס, בסך 8.5 מיליון דולר ארה"ב, וברבעון הראשון של שנת הכספים 2014 בניכוי הפחתות אלו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות והוצאות תגמול מבוסס הון, נטו לאחר השפעת המס, בסך 21.1 מיליון דולר ארה"ב.
הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת הכספים 2015, על פי U.S. GAAP, הסתכם ב-131.0 מיליון דולר ארה"ב, או רווח מדולל למניה של 0.83 דולר ארה"ב, לעומת רווח נקי על פי U.S. GAAP, של 101.4 מיליון דולר ארה"ב, או רווח מדולל למניה של 0.63 דולר ארה"ב, ברבעון הראשון אשתקד.
"תנופת המכירות שלנו בעת האחרונה הייתה חזקה, כאשר מעמדנו בשוק מאפשר לנו לזכות בחוזים משמעותיים חדשים עם כמה מחברות התקשורת הגדולות בעולם. כפי שכבר הודענו,Singtel בחרה באמדוקס לביצוע פרויקטים משמעותיים של טרנספורמציה עסקית בשווקיה המרכזיים, סינגפור ואוסטרליה. בנוסף, אנו שמחים להודיע היום על זכייה בחוזה חדש עם Vivo, המותג של Telefónica בברזיל והגדול ביותר של הקבוצה באמריקה הלטינית. זכייה חשובה זו כוללת פרויקט טרנספורמציה של מערכות לתמיכה עסקית ב-quad-play, וחוזה לשירותי תחזוקה ותמיכה לחמש שנים, ותאפשר ל-Vivo לספק חווית לקוח חלקה במגוון ערוצים. יתר על כן, עסקה זו מגיעה בהמשך לעוד פרוייקטי טרנספורמציה בהם זכינו בחברות של Telefónica בארגנטינה, בצ'ילה ובפרו, ומהווה עדות נוספת לקשרינו המתרחבים עם לקוח אסטרטגי זה," אמר אלי גלמן, מנכ"ל Amdocs Management Limited.
גלמן הוסיף, "בצפון אמריקה, המשכנו לסייע ללקוחותינו להגיב לדינמיקה התחרותית המשתנה במהירות בשווקי הסלולר והטלוויזיה בתשלום. בהקשר זה, אנו שמחים להודיע היום כי
U.S. Cellular חתמה עם אמדוקס על הסכם שירותים מנוהלים לחמש שנים עבור תפעול מגוון מערכות לתמיכה עסקית ותפעולית. הסכם חדש ומשמעותי זה מרחיב ומחזק את קשרינו עם לקוח ותיק זה. יתר על כן, הסכם זה בא לאחר סיומו של פרויקט טרנספורמציה מורכב במיוחד שביצענו עבור U.S. Cellular ומעיד על הערך המתמשך שאנו מצפים לספק לחברת תקשורת זו לתמיכה במטרתה האסטרטגית לספק חוויית לקוח מעולה."
גלמן סיים באומרו, "יחד עם הנראות שמספק צבר ההזמנות שלנו ומקבץ ההזדמנויות שלפנינו, אנו מעודדים מתחילתה של שנת הכספים 2015. כתזכורת, התחזית שלנו משקפת גורמים משתנים רבים, לרבות גורמים מקרו כלכליים ומגמות ספציפיות לענף. אנו ממוקדים באספקת ביצועים ברמה עקבית וביעילות תפעולית, ומחויבים להשיב מזומן לבעלי המניות שלנו תוך שימור יכולתנו להוציא לפועל את יוזמות הצמיחה שלנו לטווח הרחוק. בהתחשב בכל הגורמים הללו, אנו ממשיכים לצפות לצמיחה של 7.5%-4.5% ברווח המדולל למניה, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים, בשנת הכספים כולה."
דיון פיננסי בתוצאות הרבעון הראשון של שנת הכספים
תזרים המזומנים החופשי ברבעון הסתכם ב-173 מיליון דולר ארה"ב, והוא מורכב מתזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך 208 מיליון דולר ארה"ב, בניכוי השקעות הוניות, נטו ואחרות בסך של 35 מיליון דולר ארה"ב.
צבר ההזמנות לשנים-עשר החודשים הבאים, הכולל הכנסות צפויות מחוזים, הכנסות צפויות במסגרת חוזי שירותים מנוהלים, מכתבי הצהרת כוונות, שירותי תחזוקה ושירותי תמיכה שוטפת צפויים, הסתכם ב- 3.03 מיליארד דולר ארה"ב בסוף הרבעון הראשון של שנת הכספים 2015.
תחזית פיננסית
אמדוקס צופה כי ההכנסות ברבעון השני של שנת הכספים 2015 יסתכמו בכ-930-900 מיליון דולר ארה"ב. תחזית זו מביאה בחשבון סיכונים ונעלמים ברמת המאקרו וכן כאלו הספציפיים לתעשייה, לרבות אי-וודאויות שונות הנובעות ממיזוגים קיימים ופוטנציאליים של לקוחות בצפון אמריקה. עם זאת אנו מזכירים, כי אין ביכולתנו לחזות את כל התוצאות האפשריות.
אמדוקס צופה כי הרווח המדולל למניה ברבעון השני, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), יהיה בטווח של 0.84-0.78 דולר ארה"ב, מחושב בניכוי הפחתת נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות וכ-0.06-0.05 דולר ארה"ב למניה בגין הוצאות תגמול מבוסס הון, נטו לאחר השפעת המס. אמדוקס מעריכה כי ברבעון השני, הרווח המדולל למניה, על פי U.S. GAAP , יהיה בטווח של 0.72-0.64 דולר ארה"ב.
תוכנית לחלוקת דיבידנד רבעוני
ביום 27 בינואר, 2015, אישר דירקטוריון החברה את תשלום הדיבידנד הרבעוני הבא בסך של 0.17 דולר ארה"ב למניה, וקבע כי ה- 31 במרס, 2015, הינו היום הקובע לצורך הזכאות לדיבידנד, אשר ישולם ב-16 באפריל, 2015. הדיבידנד המוגדל כפוף לאישור בעלי המניות באסיפה הכללית השנתית שתתקיים ב-28 בינואר, 2015.
ב-27 בינואר, 2015, בחצות לפי שעון ישראל, תקיים אמדוקס שיחת ועידה כדי לדון בתוצאות הרבעון הראשון של החברה. בכדי להשתתף, יש לחייג +1 (888) 771-4371
או +1 (847) 585-4405 מחוץ לארצות הברית כ-15 דקות לפני השיחה ולהקיש את הסיסמה 38725576. השיחה תועבר גם בשידור חי באינטרנט באתר אמדוקס www.amdocs.com

מדדים פיננסיים שאינם על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP)
הודעה זו כוללת רווח מדולל למניה שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים(non-GAAP) , ומדדים פיננסים נוספים שאינם על פי כללי חשבונאות מקובלים ,(non-GAAP)הכוללים תזרים מזומנים חופשי, עלויות הכנסות (non-GAAP), עלויות מחקר ופיתוח (non-GAAP), עלויות מכירה, הנהלה וכלליות (non-GAAP), רווח תפעולי (non-GAAP), שיעור רווח תפעולי (non-GAAP), הוצאות ריבית ואחרות, נטו (non-GAAP), מסים על הכנסה (non-GAAP), שיעור מס אפקטיבי (non-GAAP), רווח נקי (non-GAAP) וצמיחה ברווח מדולל למניה (non-GAAP).
מדדים פיננסיים אלה, שאינם על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), אינם כוללים את הפריטים הבאים:
• הפחתת נכסים בלתי מוחשיים והוצאות אחרות שנבעו מרכישת חברות;
• שינויים בשווי הוגן של התחייבויות מסוימות הקשורות ברכישת חברות;
• הוצאות תגמול מבוסס הון;
• וכן השפעות המס של הפריטים לעיל.
מדדים פיננסים אלה אינם בהתאם ואינם מהווים תחליף לכללי חשבונאות מקובלים ועשויים להיות שונים ממדדים פיננסיים שאינם על פי כללי חשבונאות מקובלים ,(non-GAAP) המשמשים חברות אחרות. בנוסף, מדדים פיננסים אלה אינם מבוססים על מערך כולל כלשהו של חוקים או עקרונות חשבונאיים. אמדוקס סבורה שמדדים פיננסיים אלה מוגבלים, בכך שהם אינם משקפים את כל הסכומים הקשורים לתוצאות פעילויותיה של אמדוקס כפי שנקבעו על פי כללי חשבונאות מקובלים ,(GAAP) לפיכך, יש להשתמש במדדים אלה רק כדי להעריך את תוצאות פעילויותיה של אמדוקס בשילוב עם המדדים המקבילים המחושבים על פי כללי חשבונאות מקובלים (GAAP).
אמדוקס סבורה שהצגת נתוני הרווח המדולל למניה, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP) ומדדים פיננסים נוספים שאינם על פי כללי חשבונאות מקובלים ,(non-GAAP) הכוללים תזרים מזומנים חופשי, עלויות הכנסות (non-GAAP), עלויות מחקר ופיתוח (non-GAAP), עלויות מכירה, הנהלה וכלליות (non-GAAP), רווח תפעולי (non-GAAP), שיעור רווח תפעולי (non-GAAP), הוצאות ריבית ואחרות, נטו (non-GAAP), מסים על הכנסה (non-GAAP), שיעור מס אפקטיבי (non-GAAP), רווח נקי (non-GAAP) וצמיחה ברווח מדולל למניה (non-GAAP), כאשר מוצגים בשילוב עם המדדים המקבילים המחושבים על פי כללי חשבונאות מקובלים (GAAP), מספקים מידע שימושי למשקיעים ולהנהלה ביחס למגמות הפיננסיות והעסקיות הקשורות למצבה הכספי של החברה ותוצאות פעילויותיה ולמזומן נטו הנובע מפעילות שוטפת בניכוי השקעות הוניות הדרושות לשימור או להרחבת הפעילות העסקית.
לצורך תהליך התקצוב הפנימי ובמטרה לעקוב אחר תוצאות עסקיה, הנהלת אמדוקס משתמשת בדוחות כספיים שאינם כוללים הפחתת נכסים בלתי מוחשיים והוצאות אחרות שנבעו מרכישת חברות, שינויים בשווי הוגן של התחייבויות מסוימות הקשורות ברכישת חברות, הוצאות תגמול מבוסס הון, והשפעות המס של הפריטים הללו. הנהלת אמדוקס משתמשת במדדים הפיננסים הנ"ל בנוסף למדדים פיננסיים מקבילים, הערוכים על פי כללי חשבונאות מקובלים ,(GAAP) כדי לבחון את התוצאות הכספיות של אמדוקס. בנוסף, אמדוקס סבורה שקבוצות משמעותיות של משקיעים מנטרלות פריטים מסוימים בבחינת התוצאות הכספיות של אמדוקס ושל מתחריה, משום שסכומי פריטים אלו עשויים להיות שונים מאוד מחברה לחברה, בהתאם להנחות אותן הניחה כל חברה בקביעת סכום הפריטים.
אמדוקס סבורה, שכאשר ההתאמות המשמשות לחישוב הרווח המדולל למניה שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים ,(non-GAAP) מבוססות על סכומים ספציפיים ומזוהים המשפיעים על פריטי שורה שונים בדוחות הרווח וההפסד המאוחדים (לרבות עלות ההכנסות, עלויות מחקר ופיתוח, מכירה, הנהלה וכלליות, רווח תפעולי, הוצאות ריבית ואחרות, נטו, מסים על הכנסה ורווח נקי), הן מסייעות בידי המשקיעים להבין כיצד פריטי שורה ספציפיים אלה בדוחות הרווח והפסד המאוחדים של החברה הושפעו מההתאמות.
ההתאמה של מדדים פיננסים נבחרים שאינם על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP) למדדים פיננסים נבחרים על פי כללי חשבונאות מקובלים (U.S. GAAP) מפורטת בטבלאות המצורפות.
אודות אמדוקס
במשך יותר מ-30 שנה, אמדוקס מבטיחה את הצלחתן של ספקיות שירותים ולוקחת על עצמה את ההתמודדות עם האתגרים הגדולים ביותר שלהן. כדי להצליח בעולם המקושר, ספקיות שירותים שמות את מבטחן באמדוקס כדי שתעזור להן לפשט את חווית הלקוח, לנצל את השימוש הגואה בשירותי תקשורת נתונים, להוביל עם שירותים חדשים ולשפר את יעילותן התפעולית. החברה הגלובלית מציעה שילוב יוצא דופן של מערכות מובילות לתמיכה עסקית, תמיכה תפעולית, בקרה ואופטימיזציה של רשתות, יחד עם שירותים ותפעול שוטף של המערכות במודל שירותים מנוהלים, המביאים לערך מוסף. לאמדוקס הכנסות של 3.6 מיליארד דולר ארה"ב בשנת הכספים 2014,
ולמעלה מ-22,000 עובדים התומכים בלקוחות ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם.
אמדוקס: "לאמץ את האתגר, לחוות הצלחה" (“Embrace Challenge, Experience Success”)
מידע נוסף אודות אמדוקס ניתן למצוא ב: www.amdocs.com
הערת אזהרה
הודעה זו לעיתונות מכילה מידע לגבי תחזיות עתידיות במסגרת Safe Harbor בחוק האמריקאי, The Private Securities Litigation Reform Act of 1995, ובכלל כך תחזיות אודות צמיחתה של אמדוקס ותוצאות עסקיות ברבעונים העתידיים. למרות שאנו מאמינים שהציפיות המשתקפות בתחזיות עתידיות אלה מבוססות על השערות סבירות, הרי שאין ביכולתנו להבטיח שציפיותינו יתממשו, או שלא תהיינה סטיות משמעותיות כלשהן. תחזיות כאלה כוללות סיכונים וחוסר ודאות שעלולים לגרום לתוצאות עתידיות השונות מאלה הצפויות. סיכונים אלה כוללים, אך אינם מוגבלים, להשפעות המצב הכלכלי הכללי, ליכולתה של אמדוקס לצמוח בשווקים שבהם היא פועלת, ליכולתה של אמדוקס למזג בהצלחה חברות נרכשות, להשפעות המזיקות של התחרות בשוק, לשינויים הטכנולוגיים המהירים שעלולים להפוך את מוצריה ושירותיה של החברה למיושנים, לאובדן פוטנציאלי של לקוח עיקרי, ליכולתנו לפתח יחסים ארוכי טווח עם לקוחותינו ולסיכונים הכרוכים בניהול עסקים בשוק הבינלאומי. אמדוקס עשויה להחליט לבחור לעדכן תחזיות אלו בעתיד; אולם אינה מחויבת לעשות כן. סיכונים אלה ואחרים נדונים ביתר פירוט בדוחות של החברה לרשות האמריקאית לניירות הערך, כולל בדו"ח השנתי לשנה שהסתיימה ב-30 בספטמבר 2014, שהוגש בטופס 20-F, ב-8 בדצמבר 2014.

צילום: נתן דביר


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il