TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ענקית הנדל"ן האמריקאית אקסטל השלימה את השלב הציבורי בגיוס האג"ח


נהנתה מביקושי יתר גבוהים שהגיעו לכדי 1.7 מיליארד שקל; השלימה גיוס של 1.05 מיליארד שקל
הריבית שנקבעה במכרז הציבורי הינה 4.65%
אקסטל רשמה ברבעון הראשון של שנת 2014 רווח בסך 14 מיליון דולר והונה העצמי נכון לסוף הרבעון הראשון היה 710 מיליון דולר

אקסטל הינה היזמית של פרויקט One57 היוקרתי, הנחשב למגדל המגורים הגבוה במנהטן שבנייתו מושלמת בימים אלה והיקף המכירות שלו צפוי לעבור את רף ה-2.6 מיליארד דולר

גארי ברנט נבחר בשנת 2013 לאיש המשפיע ביותר (Most Powerful) בתחום הנדל"ן בניו יורק על ידי המגזין New York Observer

"The Real Deal", אחד מעיתוני הנדל"ן החשובים בניו יורק, בחר באקסטל כחברה הפעילה ביותר בתחום הבנייה במנהטן ב-2013

חברת הנדל"ן האמריקאית המובילה אקסטל (Extell), בבעלותו של מייסד, נשיא ויו"ר החברה היזם היהודי-אמריקאי גארי ברנט, השלימה בסוף השבוע בהצלחה רבה גם את השלב הציבורי בגיוס ראשון והנפקת סדרת אג"ח מדורגות A2. החברה נהנתה מביקושי יתר גבוהים של כ-1.7 מיליארד שקל, בעוד החברה התכוונה במקור לגייס סכום של עד 700 מיליון שקל בבורסה בתל אביב. אקסטל השלימה בכך גיוס של 1.05 מיליארד שקל, לאחר שכבר בשלב המוסדי גייסה כ-945 מיליון שקל מרשימה ארוכה של גופים מוסדיים מובילים בישראל. הריבית שנקבעה במכרז הציבורי הינה 4.65%, נמוכה מזו שנקבעה במכרז המוסדי שהיתה 4.95%.

את ההנפקה הובילו קונסורציום חתמים בראשות איפקס הנפקות המנוהלת ע"י אליאב בר-דוד ואהרון סמרה, משרד עורכי הדין שמלווה את ההנפקה – משרד שמעונוב ושות' – עורכי דין ומשרד קוסט, פורר גבאי את קסירר, EY, הינם רואי החשבון של החברה.

. קבוצת אקסטל אשר ברנט מחזיק במלוא הון המניות המונפק והנפרע שלה, נחשבת לאחת מקבוצות הנדל"ן היזמיות הגדולות והפעילות בניו יורק. החברה היא היזמית בפרויקט One57 היוקרתי במנהטן, מגדל משולב למגורים ומלון הנחשב למגדל הגבוה ביותר למגורים במנהטן כיום. בנייתו מושלמת בימים אלה והוא צפוי להניב הכנסות שעשויות להגיע לכ-2.6 מיליארד דולר. החברה מחזיקה, בין היתר, גם במלון W, הנודע, הנמצא בכיכר ה- Times Square, אשר שוויו נאמד בכ-505 מיליון דולר ובו 509 חדרי מלון.

לאקסטל לימיטד החזקות ב-13 נכסים, ובכלל זה פרויקטים יזמיים, נכסים המסווגים כנדל"ן להשקעה, נכסים המשמשים להשכרה למסחר, בתי מלון וקרקעות ברחבי מנהטן. לקבוצת אקסטל בין היתר פרויקטים ידועי שם ובעלי חשיבות להתפתחות המרקם העירוני המיוחד של מנהטן: מגדל המגורים הגבוה ביותר בניו יורק ה-One 57, מלון W hotel Times Square, אתר מורשת לאומית The Belnord, פרויקט Orion גורד שחקים ברחוב 42 וגורד השחקים החדשני The Gem Tower במיד-טאון המשמש מרכז עסקי לתעשיית היהלומים. כמו כן, החברה מקימה בימים אלו את פרויקט ה-Central Park Tower שיהיה אף גבוה מה-One57.

קבוצת אקסטל הוקמה ב-1989 על ידי גארי ברנט, אשר נבחר ב-2013 לאיש המשפיע ביותר (Most Powerful) בתחום הנדל"ן בעיר ניו יורק על ידי המגזין האמריקאי New York Observer. קבוצת אקסטל הינה אחת מחברות הנדל"ן היזמיות הפעילות ביותר והגדולות ביותר בניו יורק לה פורטפוליו נכסים של למעלה מ-20 מיליון רגל רבוע, מהם למעלה מ-5 מיליון רגל רבוע הנמצאים בפיתוח. לאקסטל ניסיון רב בייזום ופיתוח נכסי נדל"ן במנהטן ובכלל זה פרויקטים יזמיים, נכסים מניבים ו/או קרקעות המסווגות כנדל"ן להשקעה. החברה משלבת תחת קורת גג אחת שלל שירותי מעטפת (Fully Integrated Company) ונסמכת על חברות ותיקות ובעלות מוניטין של שנים בתחום ניהול ומתן שירותים המשתייכות לקבוצת אקסטל. מבנה הקבוצה והסינרגיה הרבה שבפעילות חברות הניהול והשירותים יוצרת אינטגרציה שמאפשרת לחברה להתחרות ביתר קלות על הצעות אטרקטיביות, כל זאת, בזמני תגובה קצרים ובכך משיגה יתרון חשוב מאוד בשוק הנדל"ן הדינאמי של ניו יורק. בשל מעמדה העסקי והתחרותי הגבוה של אקסטל נהנית החברה מאחוז השתתפות ברווחים (Promote) גבוה המקנים לאקסטל אחוזי החזקה הוניים גבוהים יותר מהשקעתה הראשונית בנכסים.

בהתאם לסקר שבוצע על ידי המגזין "The Real Deal", שהינו אחד מעיתוני הנדל"ן החשובים בניו יורק, קבוצת אקסטל נקבעה בשנת 2013 כחברה הפעילה ביותר בתחום הבנייה במנהטן. חברת הבת, אקסטל, הינה בבעלות מלאה של קבוצת אקסטל, ומתמחה ברכישה, חכירה, השבחה, החזקה, פיתוח ומכירה של נדל"ן בניו יורק.

שנת 2013 עמדה בסימן של תנופה בשוק הנדל"ן במנהטן, בדגש על זינוק בביקוש לדירות יוקרה, תחום התמחותה של אקסטל. שוק הנדל"ן במנהטן מתאפיין בשנה האחרונה בעלייה במחירי המכירה לרגל רבוע ואלה נאמדו בחודש ינואר 2014 בסך של 1,302 דולר – עלייה של 10% במחירים ביחס לתקופה המקבילה. מחיר השכירות הממוצע לרגל רבוע במנהטן עמד נכון לחודש אוקטובר 2013 על סך של 4.73 דולר לעומת 4.61 דולר בתקופה המקבילה. עם קהל היעד המרכזי של החברה בתחום הנדל"ן היזמי נמנים לרוב אוכלוסיות מבוססות מניו יורק ורוכשים זרים מחוץ לניו יורק המבקשים לרכוש דירות יוקרה (Ultra Luxuary) בניו יורק, כמו גם רוכשים פוטנציאליים בני המעמד הבינוני-גבוה המבקשים לרכוש דירות במנהטן עבורם וכן רוכשים פוטנציאליים הזכאים לדיור בר השגה.

תמורת ההנפקה מיועדת למימון פעילות החברה. בכוונת אקסטל להמשיך ולהוות חברה מובילה לבנייה למגורים במנהטן הפונה לקהלים שונים, ממעמד בינוני-גבוה ועד עשירי תבל הרוכשים דירות יוקרה בפרויקטים של החברה במנהטן ולהמשיך ולפתח פרויקטים חדשים תוך התמקדות מובהקת ברובע מנהטן. מדיניות הפיתוח והייזום ומלאי הקרקעות שנאספו על ידי החברה לאורך שנים במחירים אטרקטיביים מאפשרים לחברה להתמקד בהגדלת תזרימי המזומנים הנובעים מפרויקטי הנדל"ן היזמי, כך שהחברה תמשיך ותיהנה משיעורי רווחיות גבוהים יותר ביחס לשוק.

בדעת החברה, לפעול להשאת ערכם של נכסיה בתחום הנדל"ן להשקעה באמצעות ניהול נכון ולפעול להגדלת תיק נכסיה באמצעות רכישות נכסים בתחום הפעילות במחירים זולים ממחירי השוק. לאור המוניטין הגבוה של קבוצת אקסטל והיותה אחת מחברות היזום הפעילות ביותר בניו יורק, לקבוצת אקסטל מגיעות הרבה מאוד הצעות לעסקאות, ועל כן מצליחה הקבוצה להתקשר לרוב בעסקאות שהינן בבחינת Off-Market, עסקאות הנסגרות במחירים שהינם מתחת למחירי השוק המקובלים בניו יורק.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il