TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קופות הגמל רשמו פדיונות של 233 מיליון שקל באוגוסט


איגוד קופות הגמל
קופות הגמל של בית ההשקעות ילין לפידות, שבחודשים האחרונים ביססו לעצמן גיוסים של 220-250 מיליון שקל בחודש, סיימו את אוגוסט בגיוס של 139 מיליון שקל בלבד
ענף קופות הגמל רשם באוגוסט פדיונות של 233 מיליון שקל. קופות התגמולים פדו 444 מיליון שקל, הפדיון הגבוה ביותר שהיה בענף בשלוש השנים האחרונות. לעומתן, קרנות ההשתלמות גייסו 295 מיליון שקל.

קופות הגמל של בית ההשקעות ילין לפידות, שבחודשים האחרונים ביססו לעצמן גיוסים של 220-250 מיליון שקל בחודש, סיימו את אוגוסט בגיוס של 139 מיליון שקל בלבד. כמעט כל הסכום, 132 מיליון שקל, הגיע מהמתחרים.

קופות הגמל של בית ההשקעות אי.בי.אי, שבחמש השנים האחרונות לא סיימו אף חודש במצב של פדיונות, פדו באוגוסט כ-8 מיליון שקל. גם קופות הגמל של מנורה מבטחים, שבלטו בשנתיים האחרונות בין ארבעת המגייסים הגדולים בענף, סיימו את אוגוסט בגיוס אפסי של 2 מיליון שקל. בענף טענו כי בתקופת הירידות של אוגוסט חל גידול של עשרות אחוזים במשיכות הכספים על ידי העמיתים, לצד העברות כספים מקופות כלליות למסלולים סולידיים.

מנגד, קופות הגמל של אלטשולר שחם המשיכו את המומנטום שאיפיין אותן בחודשים האחרונים כשגייסו באוגוסט 135 מיליון שקל, רוב הכסף נלקח מהמתחרים. אלטשולר שחם ממוקם במקום השני בענף בטבלת המגייסים של 2011. בית ההשקעות נהנה בחודשים האחרונים מתשואות טובות יחסית לשאר הקופות בענף, בעיקר בשל פיזור משמעותי של ההשקעות לחו"ל. מתחילת 2011 ועד סוף אוגוסט ירדו שוקי המניות בישראל בשיעורים דו-ספרתיים, בעוד חלק מהמדדים המובילים בחו"ל הניבו תשואה חיובית ואחרים סיימו בתשואה שלילית חד-ספרתית.

קופות הגמל של כלל פדו 34 מיליון שקל באוגוסט והמשיכו רצף פדיונות שהתחיל באפריל - אף שקופות כלל נהנות מהעברות חיוביות גבוהות מהמתחרים, השניות בענף לאחר ילין לפידות. מתחילת 2011 הצליחה כלל למשוך מהמתחרים יותר מחצי מיליארד שקל. כמה מהקופות של כלל מפגינות חולשה מובנית בגלל חלקם הגדול של עמיתים ותיקים. מדי חודש משלמת כלל לעמיתים אלה 100-200 מיליון שקל, סכום שמעיב על היקפי הגיוסים שלה מהמתחרים.

קופות הגמל של בית ההשקעות דש-איפקס ממשיכות להתרחק מימי הזוהר שלהן וממשיכות לבסס עצמן בצד הפודים. באוגוסט הן פדו 34 מיליון שקל ואיבדו למתחרים 65 מיליון שקל. בכך השלימו קופות דש-איפקס חצי שנה של זליגת כספים למתחרים. מתחילת השנה הן פדו כרבע מיליארד שקל.

קופות הגמל של בית ההשקעות פסגות לא מצליחות להתאושש מהמגמה השלילית שמלווה אותן תקופה ארוכה. באוגוסט הן פדו כ-200 מיליון שקל ומתחילת 2011 - סכום ענק של 1.4 מיליארד שקל. כשליש מהסכום שנפדה, 484 מיליון שקל, נבע מאיבוד נכסים למתחרים.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il