TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מעיין ונצ'ורס: חברת הפורטפוליו אפליסוניקס קבלה אישור שיווק באירופה


אפליסוניקס, קיבלה אישור CE לשיווק באירופה של הגרסה הראשונה של מכשיר הסרת השיער Selectif
מעיין ונצ'ורס הודיעה היום, כי חברת הפורטפוליו אפליסוניקס, קיבלה אישור CE לשיווק באירופה
של הגרסה הראשונה של המכשיר להסרת שיער פרי פיתוחה, SelectifTM, המיועד לשוק המקצועי. כפי שדיווחה אפליסוניקס, בכוונתה להשיק את המוצר הראשון לשוק המקצועי ברבעון הראשון של 2009, כמתוכנן.

אפליסוניקס מפתחת פתרונות טכנולוגיים חדשניים מבוססי אולטרא-סאונד לשוק האסתטיקה. מכשיר ה- SelectifTM של אפליסוניקס עושה שימוש בטכנולוגיית אולטרה-סאונד ייחודית (IMPRESATM), באמצעותה מושג חימום סלקטיבי של שורש השערה, ללא תלות בצבע השיער או בגוון העור. אפליסוניקס מעריכה כי בהשוואה לפתרונות המסחריים הקיימים בשוק הסרת שיער לטווח ארוך, פתרונותיה צפויים להתאים לכל צבעי העור והשיער, להיות בטיחותיים יותר, כואבים פחות (אם בכלל) וזולים יותר.

אפליסוניקס החלה לפעול במסגרת מעיין בחודש ינואר 2004 ובגרה את החממה בדצמבר 2005. אפליסוניקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א מינואר 2007. מעיין מחזיקה בכ – 24.91% מהון המניות של אפליסוניקס.

כיו"ר דירקטוריון החברה מכהן פרופ' יצחק פטרבורג.

מר צביקה בן פורת, מנכ"ל מעיין ונצ'ורס, מסר: "אנו שמחים לבשר על קבלת אישור ה- CE לאפליסוניקס. קבלת האישור מהווה אבן דרך משמעותית, המשקפת את הפוטנציאל שאנו רואים בחברה ובמוצר שלה. אפליסוניקס ממשיכה להתקדם על פי היעדים ולוחות הזמנים שהציבה לעצמה בתשקיף ההנפקה."

פרופ' יצחק פטרבורג, יו"ר דירקטוריון אפליסוניקס, מסר: "אנו שמחים על קבלת האישור הרגולאטורי, אשר הקדים את לוחות הזמנים המתוכננים. זהו צעד נוסף בתכנית של אפליסוניקס למימוש חזונה כחברה אסתטית."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il