TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

משרד החקלאות: תמיכה במתנדבים בהיקף של 20 מיליון ₪ בשנת 2024


משרד החקלאות
התקציב מצטרף לתמיכות בהיקף של מעל ל-50 מיליון ₪ שחולקו בשנים 2023-2022
מנכ"ל משרד החקלאות, אורן לביא: "מלחמת חרבות ברזל הביאה למשבר החמור ביותר שידעה החקלאות המקומית. מתנדבים רבים התגייסו בהמוניהם לסייע לחקלאים. תמכנו בפעילויות ההתנדבות במהלך המלחמה ואנו ממשיכים לעודד פעילויות כאלה, כדי לשקם את החקלאות ולחזק את הקשר של הדור הצעיר לאדמה ולחקלאות"
רוח ההתנדבות ששררה בישראל בחודשים האחרונים הוציאה עשרות אלפי מתנדבים לסייע לחקלאים ברחבי הארץ, מהקטיף ועד לבית האריזה, בצפון ובדרום, הישראלים הוכיחו שהם מוכנים להתגייס לסייע לחקלאות הישראלית. עדיין, משבר כוח האדם שפקד את הענף פגע ביכולתם של חקלאים רבים להמשיך לספק תוצרת חקלאית והם זקוקים לסיוע נוסף. על כן, מתוך שאיפה לחזק את הידיים העובדות בחקלאות ובהמשך להחלטת הממשלה בנושא, משרד החקלאות יתמוך בקבוצות מתנדבים הפועלים ביישובים כפריים המקיימים פעילות חקלאית משמעותית באזורי עדיפות לאומית, בהיקף של 20 מיליון ₪ בשנת 2024.

תקציב זה מצטרף לתמיכות בהיקף של 50 מיליון ₪ נוספים שחולקו בשנים 2023-2022 לקבוצות מתנדבים בחקלאות ביישובים כפריים על פי החלטת הממשלה ונוהל החירום בעקבות מלחמת חרבות ברזל, במטרה לעודד פעילויות התנדבות שמסייעות לחקלאים בעיבוד שטחים, מסייעות לרועים בשמירה על שטחים ומחזקות את הקשר של הדור הצעיר לעבודת האדמה והחקלאות.

כזכור, האחריות למתן התמיכות למתנדבים הושבה השנה (2024) למשרד החקלאות, אחרי שבשנה שעברה הייתה באחריות משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי.

התמיכות יוענקו למוסדות ציבור שפועלים באזורי עדיפות לאומית בעבור השתתפות במימון הכשרות והדרכות למתנדבים או לסגל בפעילויות ההתנדבות השונות, השתתפות בהוצאות נסיעה, מימון מגורי מתנדבים, רכישת ציוד והוצאות נוספות בהתאם לנוהל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il