TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח:


גד אלקין, Snyk. צילום יח"צ
חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT לשוק הישראלי
חברת Snyk , המובילה העולמית לאבטחת פלטפורמות פיתוח , חתמה על הסכם שותפות עם COMMIT. הסכם זה יאפשר ללקוחות COMMIT להנות מפלטפורמת אבטחה המיועדת למפתחים וישמש גם את הפעילות הענפה, של זרוע הפיתוח במיקור חוץ, שלה.
Snyk היא פלטפורמת אבטחה למפתחים, המאפשרת למפתחי יישומים וענן לאבטח את האפליקציה שלהם – החל מאיתור ותיקון נקודות תורפה משורות הקוד הראשונות ועד לענן הפועל שלהם. Snyk משלבת את הכוח של כלי עבודה ראשונים למפתחים עם מודיעין אבטחה מהטובים מסוגו. פלטפורמת Snyk מוצאת ומתקנת במהירות בעיות אבטחה בקוד קנייני, תלות בקוד פתוח, אימג'ים של קונטיינרים ותשתית ענן כך שעסקים יכולים לבנות אבטחה ישירות בתהליך הפיתוח הרציף שלהם.
גד אלקין, RVP NEMEA | MEA | Israel ב-Snyk, מסר כי:" בחרנו ב-COMMIT כשותפה בשל המקצוענות הרבה של אנשיה והנגיעה העמוקה שלה בעולמות הפיתוח. COMMIT מספקת לנו חשיפה מרבית לשוק הישראלי עם מגוון לקוחות במנעד הרחב ביותר, החל מחברות הזנק קטנות דרך, חברות וארגונים עסקיים בינונים וכלה בארגונים גדולים במגזרים השונים.
פלטפורמת האבטחה של Snyk, הוכרזה כמנהיגה בקטגוריית בדיקות אבטחת יישומים ברבוע הקסם של גרטנר לשנת 2023. לפי גרטנר, "מפתחים דורשים פתרונות אבטחה אמינים ובעלי ערך גבוה, מבלי להאט את מאמצי הפיתוח שלא לצורך. הלקוחות מצפים שאמצעי האבטחה ישתלבו בתהליך הפיתוח בשלב מוקדם יותר, כאשר הבדיקות נעשות, לרוב, על ידי מפתחים, ולא על ידי מומחי אבטחה."
דימה טאטור, מנהל אבטחת המידע ב-COMMIT מסר כי: "בחרנו לעבוד עם פלטפורמת אבטחת הפיתוח של Snyk בשל היותה הטובה ביותר בתחומה. עולמות התוכנה מציעים את הפתרונות הטובים ביותר לתפעול וצמיחת עסקים. עלינו כמפתחים לאבטח את תהליך פיתוח התוכנה החל משורת הקוד הראשונה ועד למוצר התוכנה הסופי."
גם פורסטר, חברת מחקר מהמובילות בעולם, ציינה כי "הפתרון של Snyk הוא המתאים ביותר לפיתוח, אבטחה ותפעול מהירים (DevSecOps) " פורסטר קובעת כי, "מיקוד המפתחים של Snyk מאפשר לארגונים לנוע מהר מבלי לשבור דברים", וכן, "SCA הוא קריטי לאבטחת שרשרת אספקת התוכנה. כל החברות מסתמכות על תוכנה כדי להניע את העסק שלהן, ליצור קשר עם לקוחות ושותפים, להפוך תהליכים אחוריים לאוטומטיים ולהרחיב את הנוכחות בשוק."

אודות COMMIT
Commit היא חברת שירותי טכנולוגיה גלובלית עם משרדים בניו יורק, ישראל ואירופה.
החברה נוסדה בשנת 2005 ויש לה למעלה מ-700 מומחי חדשנות רב-תחומיים המשרתים מגוון רחב של חברות, החל מסטארטאפים קטנים ועד ארגונים גדולים במגוון מגזרים עסקיים.
Commit מתמחה בטכנולוגיות ויישומים מתקדמים עם פרקטיקות ייעודיות בתוכנה, IoT, Big Data, Cloud, Cyber, Collaboration, פרויקטי הגירה של Data Center ועוד.
בנוסף, Commit מציעה פתרונות טכנולוגיים חדשניים מקצה לקצה על ידי פיתוח תוכנות מותאמות אישית ופלטפורמות IoT עבור לקוחות המעוניינים לבנות את מוצרי הדור הבא שלהם בעולם ה-ICT המודרני
בית התוכנה רב המשאבים ההנדסי והמקיף של Commit, ומתודולוגיית המחקר והפיתוח הגמישה הקניינית, מסייעים להפוך את החזון הטכנולוגי של לקוחותיה למוצרים באיכות גבוהה תוך הפחתת עלויות ושיפור זמן היציאה לשוק.

אודות Snyk
סניק, חברת הסייבר הישראלית-אמריקאית, הוקמה ב-2015 על ידי גיא פודג׳רני, דני גרנדר ואסף חפץ ומונה היום מעל 1000 עובדים ברחבי העולם עם משרדים בישראל, ארה"ב, קנדה, ומרכז גדול בלונדון. ביוני האחרון רכשה סניק את חברת הסטארט־אפ הישראלית אנזו סקיוריטי תמורת 50 מיליון דולר.
Snyk היא פלטפורמת אבטחה למפתחים, המאפשרת למפתחי יישומים וענן לאבטח את האפליקציה שלהם – החל מאיתור ותיקון נקודות תורפה משורות הקוד הראשונות ועד לסביבות הענן המוטמעות.
קהל היעד של פלטפורמת האבטחה של Snyk הוא כל מי שאחראי לאבטחת קוד. זה כולל מפתחים, DevOps, Security, DevSecOps, Compliance, AppSec.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il