TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בהמשך לדוחות חזקים - גב-ים מגייסת 900 מליון ש"ח

ביקושים של כ-1.15 מליארד ש"ח בשלב המוסדי, מתוכם בחרה החברה לגייס כ-900 מליון ש"ח.

החברה השלימה אתמול בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת אגרות חוב בדרך של הרחבת סדרת אגרות חוב (סדרה ח') ואגרות חוב (סדרה ט') של החברה, המדורגות על-ידי מעלות S&P בדירוג AA ועל-ידי מידרוג בדירוג Aa2.

החברה ביקשה לגייס כ-400 מליון ש"ח באמצעות הרחבה של שתי סדרות אגרות חוב קיימות- סדרה ח' וסדרה ט'. ההנפקה זכתה לביקושים גבוהים של כ-1.15 מליארד ש"ח. החברה בחרה לגייס סה"כ כ-900 מליון ש"ח, מתוכם כ-550 מליון ש"ח אגרות חוב (סדרה ח'), בעלת מח"מ של כ-8 שנים, בריבית שקלית קבועה בשיעור שנתי של 2.23%; וכ-350 מליון ש"ח אגרות חוב (סדרה ט'), בעלת מח"מ של כ-5 שנים, בריבית בשיעור שנתי של 1.03%, צמודה למדד המחירים לצרכן.

במהלך שנת 2020 הנפיקה גב-ים וחברה הבת מת"ם חוב בסך כולל העולה על מליארד ש"ח (לא כולל ההנפקה הנוכחית). בשבוע שעבר הנפיקה החברה הבת, מת"ם, אגרות חוב הנסחרות במערכת הרצף המוסדי, באמצעות הרחבת סדרת אגרות חוב קיימת, המדורגות Aa2 על-ידי מדרוג, למח"מ 4.7 שנים, בתמורה כוללת של כ-250 מיליוני ש"ח ברוטו, ובריבית שקלית שנתית קבועה אפקטיבית בשיעור 1.98%.

בהנפקה זו היו ביקושים של קרוב ל-400 מליון ש"ח. בפברואר 2020 הנפיקה גב-ים סדרה חדשה של אגרות חוב, בתמורה לסך ברוטו של 777 מליון ש"ח, לאחר ביקושים שעלו על 1.4 מליארד ש"ח. אגרות החוב (סדרה ט') גויסו במחיר המשקף ריבית שלילית בשיעור (0.01%-), צמודה למדד המחירים לצרכן.

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר הבוקר: "הביקושים הגבוהים בשלוש ההנפקות האמורות והצלחתן, מהוות הבעת אמון של שוק ההון בחברה, באיכות נכסיה ובאסטרטגיה העסקית שלה, אשר מביאה לצמיחה, לאיתנות פיננסית וליציבות לאורך שנים. ביקושי היתר שנרשמו מספקים לחברה רוח גבית להמשך פעילות הייזום האינטנסיבית.

חשוב לציין, כי 100% מנכסי החברה אינם משועבדים, יתרון שמגדיל משמעותית את הגמישות הפיננסית של החברה. בנוסף, החברה שומרת על שיעור מינוף נמוך של כ-50%, ובמקביל נמצאת בצמיחה לאורך שנים.
לפני כשבוע פרסמה החברה את הדוח הכספי לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2020, כשהיא משדרת עוצמה, ומציגה המשך יציבות ברמת התפוסות ודמי השכירות וגידול בכל הפרמטרים התפעוליים.

החברה ממשיכה להתרחב ומובילה מהלכי ייזום, בראיה ארוכת טווח, בהיקף של כ-290 אלף מ"ר, הכוללים 8 פרויקטים, בהשקעה כוללת של כ-1.7 מליארד ש"ח (חלק החברה), אשר יעמידו את מצבת הנכסים של החברה על למעלה מ-1.2 מליון מ"ר והכנסות שנתיות בסך של כ-700 מליון ש"ח, לאחר השלמה ואכלוס מלא. פרויקטים אלו ימשיכו להוביל את גב-ים להמשך צמיחה ולבסס את המוניטין שלה כחברת הנדל"ן המניב המובילה בישראל".

את הגיוס הובילה חברת אפסילון חיתום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il