TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אאורה משלימה מכירה קרקעות שאינן בליבת העסקים עם תזרים כולל של כ-68 מיליון שקל


צלם: ראובן קפוצ''ינסקי
הקרקע בפינת הרחובות מלצ'ט-שינקין בת"א, נמכרה תמורת כ-45 מיליון שקל עם תזרים של כ-28 מיליון שקל לחברה ומצטרפת למכירת הקרקעות בצומת סביון ובפרדס חנה.
לאחרונה קיבלה החברה התחייבות מבנקים לשחרר כ-195 מיליון שקל מחשבונות ליווי בפרויקטים שמסתיימים, זאת עד סוף השנה, וכן דיווחה על השבחה משמעותית בפרויקט בלוד בו תכפיל את מספר יח"ד בפרויקט ותגדיל באופן משמעותי את שטחי המסחר

תל אביב, 4 באוגוסט 2020 - (ת״א: אאורה) חברת אאורה השקעות, חברה מובילה בייזום בניה למגורים בישראל בעלת התמחות בייזום, תכנון והקמה של מתחמי התחדשות עירונית במרכזי ערים מבוקשות ומובילות, מודיעה כי במסגרת האסטרטגיה למכור נכסים שאינם בליבת העסקים התקשרה החברה למכירת מקרקעין בשטח כולל של 587 מ"ר בפינת הרחובות שינקין ומלצ'ט בתל אביב.

התמורה, בהיקף 45 מיליון שקל (לפני מע"מ), תשולם לחברה עד ליום 15 באוקטובר 2020. לחברה הלוואה בנקאית על סך כ-17 מיליון שקל בגין המגרש, אותה תפרע החברה במסגרת העסקה. יתרת התמורה, בהיקף של כ-28 מיליון שקל, תשמש את החברה כתזרים לפעילות שוטפת.

מכירת קרקע זו מצטרפת למכירתן של שתי קרקעות, אחת בסמוך לצומת סביון ושניה בפרדס חנה, עם תזרים של כ-40 מיליון שקל, כך שעם מכירת הקרקע כעת בת"א מגיע התזרים בגין מכירת שלוש הקרקעות לכ-68 מיליון שקל. החברה פועלת למכירה של קרקע נוספת במסגרת אסטרטגיה זו.

לצד מהלכים אלו, לאחרונה השלימה אאורה בהצלחה הנפקת זכויות, בהשתתפות בעל השליטה, יעקב אטרקצ'י בהיקף של כ-19 מיליון שקל ובמימוש מלא של האופציות יכנסו לחברה 24 מיליון שקל נוספים. כמו כן קיבלה התחייבות מבנקים לשחרר כ-195 מיליון שקל מחשבונות ליווי בפרויקטים שמסתיימים, זאת עד סוף השנה.

אאורה ממשיכה בפעילות הייזום והשיווק ודיווחה לאחרונה כי הוועדה המחוזית לתכנון ובניה מרכז החליטה להפקיד תב"ע להגדלת זכויות הבניה בהתאם להמלצת הועדה המקומית לתוכנית שהגישה חברת בת (51%) של אאורה. במסגרת התוכנית יוגדלו זכויות הבניה מ-160 יח"ד ל-322 יח"ד ומ-500 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה לכ-4,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה.

כמו כן, אאורה דיווחה על מחצית ראשונה חזקה, זאת על אף התפרצות נגיף הקורונה. מתחילת 2020 ועד 30 ביוני 2020 נמכרו בפרויקטים השונים, בדרך של חתימה על חוזי מכירה, 164 יח"ד בהשוואה ל-170 יח"ד בתקופה המקבילה בשנת 2019. אאורה ציינה כי על אף שחלה ירידה בהיקף יחידות הדיור שנמכרו בחודשים מרץ - אפריל 2020 בגלל משבר הקורונה, בתקופה של חצי שנה אין ירידה בהיקף המכירות לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

קישור לאתר קשרי המשקיעים של החברה: https://ir.auraisrael.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il