TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בעקבות הפחתת מס הרכישה: אאורה ישראל יוצאת במבצע אטרקטיבי למשקיעי נדל"ן


החברה תאפשר תנאי מימון נוחים למשקיעים שירכשו דירה באחד מ-12 הפרויקטים שהחברה משווקת כיום ברחבי הארץ: תשלום של 100 אלף שקל במועד הרכישה, 15% בעוד כחצי שנה, והיתרה רק באכלוס
חברת אאורה ישראל שבשליטת יעקב אטרקצ'י יוצאת בקמפיין הטבות ארצי למשקיעי הנדל"ן, בעקבות ההחלטה של הממשלה אתמול להפחית את מס הרכישה למשקיעים. כזכור, הממשלה אישרה אתמול הפחתה במס הרכישה לרוכשי דירה שנייה ומעלה מ-8% ל-5% בניסיון להחזיר את המשקיעים לשוק הנדל"ן הישראלי אחרי שהודרו ממנו מאז שנת 2015.

במסגרת הקמפיין, אאורה תאפשר למשקיעים תנאי מימון אטרקטיביים ונוחים בפרויקטים של החברה ברחבי הארץ: הרוכשים יידרשו לשלם 100 אלף שקל ממחיר הדירה במועד הרכישה, לאחר מכן יידרשו להשלים תשלום של 15% ממחירה עד לשנת 2021, ואת 85% הנותרים יוכלו לשלם רק בסמוך למועד האכלוס.

המבצע תקף לפרויקטים של החברה בכל הארץ. אאורה משווקת אלפי דירות בפריסה ארצית, רובן במרכזי ערים באזורי הביקוש החמים יותר. יש לה כרגע 12 פרויקטים בשיווק בערים רמת גן, רמת השרון, קריית אונו, חדרה, יהוד, לוד, נתניה, ועוד. בפרויקטים החברה מציעה דירות בתמהיל מגוון החל מדירות 3 חדרים במחיר של החל מ-1.38 מיליון שקל ועד לפטנהאוזים יוקרתיים.

יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלי חברת אאורה, מציין כי "ההפחתה של מס הרכישה משמעותית מאוד למשקיעי הנדל"ן, ואנחנו כבר מרגישים את השפעתה על הביקושים. מדובר בפער שיכול להגיע לעשרות אלפי שקלים לדירה וכן בשיפור בתשואה על ההשקעה. יש היום הרבה ישראלים שנכוו מהשקעות בשוק ההון, יש להם הון להשקעה והם מתלבטים האם להשקיע בנדל"ן בארץ או בחו"ל. אני מאמין שעם הפחתת המס, הם יעדיפו השקעה בנדל"ן בישראל וזו בשורה טובה לכלכלה הישראלית. אנחנו נערכים בחברה לביקושים גבוהים מצד המשקיעים ואף יוצאים בקמפיין שייתן להם הטבות נוספות במסגרת הרכישה".

חברת אאורה ישראל הינה חברה יזמית מובילה בתחום ייזום פרויקטים למגורים בכל רחבי הארץ. החברה הינה חברה ציבורית הנמצאת בשליטת חברת ס.י. אבן יזמות בע"מ שבבעלות עו"ד יעקב אטרקצ'י ונסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א לפי שווי של 252 מיליון שקל. החברה יזמה ובנתה לאורך השנים אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ ויש לה עוד אלפים בשלבי תכנון וביצוע שונים. מתחילת 2020 ועד 30 ביוני אאורה מכרה בפרויקטים השונים, בדרך של חתימה על חוזי מכירה, 164 יח"ד, בהשוואה ל-170 יח"ד בתקופה המקבילה בשנת 2019 כך שגם בתקופת הקורונה מכירות החברה נמשכו כרגיל.

אאורה הינה החברה הגדולה בארץ בתחום ההתחדשות העירונית, וזכתה על כך בפרסים רבים. היא מדורגת במקום הראשון במדדי ההתחדשות העירונית של מדל”ן, גלובס ודן אנד ברדסטריט. בתחום זה החברה מסרה ואיכלסה עד כה 600 דירות, יש לה 30 פרויקטים בתכנון וביצוע שבהם ייבנו 14 אלף יחידות דיור חדשות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il