TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

איך בוחרים משרד פרסום דיגיטלי? המדריך המלא


אם הקמתם עסק חדש, יש לכם סטרט-אפ מבטיח או שאתם מרגישים שיותר מדי גופים פרסומיים מנהלים את הפעילות השיווקית שלכם, הגיע הזמן לעשות סדר בדברים. בעידן הסלולר רק משרד פרסום דיגיטלי מקצועי יכול להזניק אתכם במנועי החיפוש וליצור את הקשר הישיר והכל כך חשוב לקהלי היעד שלכם. מדריך נבוכים למתלבטים
עולם הפרסום והשיווק עבר מהפכה בעשור האחרון, עם עלייתן של הרשתות החברתיות וההתפתחות המואצת של הפלטפורמות הדיגיטליות בעידן הסלולר. אבל אם התבלבלתם או שקיבלתם את הרושם כי משימת השיווק הפכה למורכבת יותר, טעות בידיכם. העידן הדיגיטלי מאפשר לכם לזהות וליצור קשר ישיר עם קהלי היעד המדויקים שלכם, מה שנותן הזדמנות מעולה למותגים בעלי פעילות רחבה בדיוק כמו לעסקים קטנים – שמציעים שירות ספציפי וצריכים לאתר את הלקוחות בפינצטה. לקראת בחירה של משרד פרסום דיגיטלי, קבלו כמה עצות מהמומחים, שיבטיחו כי ההשקעה תשתלם.

אסטרטגיה לפני קמפיין


לפני שאנו מתחילים חשוב לזכור כי פעילות דיגיטלית מקצועית לוקחת זמן. רצוי לשריין שנה לפחות לתהליך, שכן פעילות לטווח קצר שאינה מתבססת על פעילות קודמת עלולה ליצור באז בלבד – אפקט זמני שיעלם לאחר כמה חודשים ולא בטוח יצדיק את ההשקעה. כדי ליהנות מתוצאות רחבות יותר ולטווח ארוך חשוב לעשות תכנית מפורטת וזהו תפקידו של משרד פרסום דיגיטלי מקצועי. עליהם מוטלת האחריות לבדוק מהם המקומות הנכונים שבהם יהיה נכון לכם להופיע: האם במקומות הטרנדים או דווקא במקומות פחות מבוקשים? כאלה שבהם הלידים יעלו פחות אך יגלו יציבות ויקדמו אתכם במנועי החיפוש השונים. מגוון האפשרות האדיר שמציעה הרשת היום עלול לבלבל אבל איש מקצוע ידע לנתח את המותג שלכם למקומות הנכונים, תוך קידום מקביל גם בגוגל, ברשתות החברתיות, waze, יוטיוב ואתרי חדשות השונים, בשילוב טכנולוגיות פרסום מתקדמות.

יתרונות משרד פרסום דיגיטלי מנוסה


לאחר מכן מומלץ לחשוב על קמפיין פרסום דיגיטלי. זאת רק לאחר שמצאתם את המקומות החשובים והנכונים נראות של המותג או העסק שלכם. אל תצאו לקמפיין ללא אסטרטגיית תוכן ברורה, כאשר היצירתיות כאן עושה את כל ההבדל. לקראת הקמפיין חשוב שתצטיידו בעמוד נחיתה מעוצב ומושך, פילוח חכם של אזורי האינטרנט (שיעזור לכם להביא את הגולשים כבר בחשיפה הראשונה) כמו רשתות פרסום, פר קליק, וידאו וכלי פרמיום באתרי תוכן גדולים) ולאחר מכן ייצור משרד הפרסום הדיגיטלי מעין 'משפך שיווקי' שיעניק לגולשים ולמנהלי הקמפיין כמה אפשרויות לפלח את תנועת הגולשים לעבר יעדי המותג. כל זאת תוך מתן דגש לתקשורת ישירה עם המותג, דרך המערכות שלכם, כמו מערכת דיוור אלקטרונית, CRM, טלפונים של נציגים, משלוח מסרונים תקופתיים ועוד. לשם כך מומלץ לבחור במשרד פרסום דיגיטלי עם ניסיון עשיר בקידום (SEO), שיודע לקחת את הלקוח דרך כל האפשרויות והפיתולים, לעבר הצלחה שיווקית בטווח הארוך.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il