TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בית ההשקעות הלמן-אלדובי עולה בקמפיין חדש לאור הזכייה במכרז הפנסיה של האוצר


הלמן אלדובי לוגו
את הקמפיין מוביל השחקן והבדרן אסי ישראלוף המגלם את דמותו של השר משה כחלון
תחת הכותרת "הפנסיה של כחלון" משיק בית ההשקעות הלמן-אלדובי קמפיין חדש לאור זכייתו במכרז קרנות הפנסיה של משרד האוצר. את הקמפיין מוביל השחקן והבדרן אסי ישראלוף המגלם את דמותו הקומית של שר האוצר משה כחלון. הקמפיין שעלה אמש ימשך מספר חודשים, בהשקעה כוללת של מיליוני שקלים. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום בורודה-קפלן.

במסגרת רפורמת הפנסיה של משרד האוצר, רשות שוק ההון בחרה בארבע קרנות פנסיה שיציעו לציבור של כ-2.5 מיליון שכירים במשק דמי ניהול נמוכים לחיסכון הפנסיוני. בית ההשקעות הלמן-אלדובי הציע את דמי הניהול הנמוכים ביותר. בעקבות הזכייה במכרז כאחד מארבע בתי ההשקעות שיובילו את רפורמת הפנסיה של האוצר, בית ההשקעות הלמן-אלדובי הודיע כי הוא מפחית עוד יותר את דמי הניהול של הפנסיה והללו יהיו הנמוכים ביותר מבין כל בתי ההשקעות ויעמדו על 0.05% מהצבירה ו-1.49% מההפקדה בלבד ואף פנה לאוצר על מנת להפחית עוד יותר את דמי הניהול המותרים.

לדברי איתי ברדה, מנכ"ל הלמן-אלדובי גמל ופנסיה, מטרת הקמפיין היא להנגיש לציבור, בצורה קלילה, את החשיבות בהצטרפות לקרן הפנסיה המציעה את דמי הניהול הנמוכים ביותר במשק ואת התוספת הכספית העצומה הצפויה לפנסיה של כל אחד מהשכירים במשק כתוצאה ממהלך זה. לדברי ברדה, רפורמת הפנסיה של כחלון גדולה ומשמעותית יותר מרפורמת הסלולאר ויכולה להוסיף לעמיתים עשרות ומאות אלפי שקלים. "כעת הכדור הוא בידיים של העובדים במשק והם אלו שצריכים לדאוג לעתידם הפנסיוני ולדרוש ממעסיקיהם לעבור לקרנות המוזלות".

שי סלומון, סמנכ"ל השיווק הלמן אלדובי: "מדובר במהלך אסטרטגי שיווקי ששקדנו עליו חודשים רבים. עומדת להתחולל כאן מהפכה צרכנית אמיתית ופתיחת השוק לתחרות משמעותה להגיע למודעות של הציבור הישראלי במטרה להגביר את מעורבותו לגבי עתידו הפנסיוני. מדובר בקמפיין רחב, שיעלה באונליין ובאופליין, שבא להנגיש ולהגביר מעורבות ציבורית בצורה מחויכת ופשוטה לרפורמה שמוביל השר כחלון בנושא שמרבית הציבור נוטה להתעלם ממנו כמו דמי הניהול בפנסיה.

אמנון גולן, שותף בבורודה קפלן: "כיוון שמדובר במוצר מורכב יחסית שרוב הציבור נמנע מלעסוק בו, הבנו שיש צורך בהנגשה פשוטה על דרך ההומור, מסר קליט שעובר טוב ושימוש בדמות מוכרת ואהודה. אסי ישראלוף ענה בדיוק על צורך זה והצליח בחיקוי שלו לדמות של שר האוצר, בשיתוף פעולה עם במאי וכותבים מהצוות של ארץ נהדרת, להעביר את המסר באופן משעשע, אנושי ופשוט שיוצר היקש ברור בין הלמן-אלדובי לפנסיית ברירת מחדל של משרד האוצר".

בית ההשקעות הלמן-אלדובי, בניהולם של רמי דרור, מנכ"ל, ואורי אלדובי, יו"ר, מנהל נכסים בהיקף של כ-53 מיליארד ש״ח. בית ההשקעות הוקם בשנת 1995 והינו אחד מבתי ההשקעות הגדולים והוותיקים בשוק ההון הישראלי. בתקופה האחרונה מציג הבית צמיחה ניכרת בהיקף הפעילות הנובעת בין היתר מהשלמת מיזוג פעילות הגמל של IBI לתוך פעילות הגמל של הלמן-אלדובי. קרן הפנסיה של בית ההשקעות הינה אחת מארבע הקרנות שזכו במכרז פנסיית ברירת המחדל של משרד האוצר ובית ההשקעות זכה במכרז היוקרתי לניהול כספי הפנסיה של חברת החשמל. כמו כן, הקים הבית לאחרונה פעילות חדשה בתחום קרנות ההשקעה האלטרנטיביות כאשר במסגרת פעילות זו הקים קרן השקעות P2P, בתשקיף ציבורי המשקיעה בתחום האשראי הצרכני בארה"ב שכבר מנהלת למעלה מ-177 מיליון שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il