TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

לירן לובלין אנליסט תקשורת אי.בי.אי בית השקעות על דוחות סלקום


איביאי
בשורה תחתונה, סלקום פרסמה דו"ח חלש אך צפוי המוקדם שלנו
המשך התחרות בסלולר, ממשיכה להכות בשורת ההכנסות כאשר מנגד מצליחה סלקום לפצות באמצעות גידול במגזר הנייח. בראייה קדימה אנו ממשיכים לטעון כי לא ניתן עדיין להניח ששיפור בתוצאות יגיע ממגזר הסלולר והעיניים ימשיכו להיות נשואות אל עבר המגזר הנייח והתייעלויות וחסכון בעלויות התשתית ע"י שיתוף הפעולה עם פרטנר בפרישת הסיבים או השקעה ב- IBCכאשר האחרונה נראית קרובה מתמיד ויכולה להוות מנוע משמעותי להקטנת ההוצאות התפעוליות והתשלומים לבזק.

אנו שומרים על המלצת משקל שוק לסלקום במחיר יעד של 29 ₪ למניה.

אתמול פרסמה סלקום את דוחות הרבעון הראשון לשנת 2018. בשורה התחתונה, הדו"ח היה בהתאם לציפיות המוקדמות שלנו והצביע על המשך צמיחה במגזר הקווי אל מול שחיקה במגזר הנייד שנבעה בעיקר משחיקה בבסיס ה-ARPU ומעונתיות חלשה.

אלו המספרים העיקריים:

· ההכנסה הממוצעת למשתמש (ARPU) עמדה על 51.8 ₪ ירידה של 1.8 ₪ לעומת רבעון קודם ו-8 ₪ לעומת רבעון מקביל (בו עדיין נרשמו הכנסות מנדידה של גולן).

· מספר מנויי הסלולר עלה ברבעון הראשון ב 5,000 מנויים.

· מגזרי פעילות:

o ההכנסות המגזר הנייד עמדו על 630 מיליון ₪ מהם 437 משירותים ו 193 מציוד קצה.

o ההכנסות המגזר הנייח עמדו על 343 מיליון ₪ מהם 304 משירותים ו 39 מציוד קצה .

· הרווח התפעולי של החברה עמד על 45 מיליון ₪, או 4.8% לעומת 4.3% מהמכירות ברבעון קודם. השיפור הקל ברווחיות התפעולית נבע מהמשך התייעלות במצבת כח האדם.

· החברה הציגה EBITDA לרבעון בגובה 180 מיליון ₪ .

· ה – CAPEX ברבעון צמח ועמד על 146 מיליון ₪ כאשר חלק מהגידול מיוחס להיוון הוצאות הרכשת מנויים וחלקו להשקעת החברה בפריסת סיבים, ברמה השנתית צפויה סלקום להשקיע מעל ל-600 מיליון ₪.

סלקום TV ממשיכה לצמוח, החברה מדווחת על גידול של 14,000 מנויים ברבעון ונכון לסוף הרבעון מצבת המנויים של סלקום TV עומדת על 184,000 בתי אב.

בנוסף דיווחה סלקום כי במסגרת תוכנית ההשקעות העתידית שלה נשקלת בין היתר גם האפשרות של גיוס הון. בכנס האנליסטים שהתקיים הנהלת החברה התייחסה לנושא וטענה כי עומדות בפניה הזדמנויות השקעה בעלות תשואה דו ספרתית וגיוס הון הוא אפשרות ריאלית לחלוטין לצורך מימון ההשקעות העתידיות.

בנוסף ניתן היה למצוא בדו"ח התייחסות גם לכניסתה של אקספון והשפעתה על תוצאות החברה ברבעון השני: "לאחר סוף הרבעון השיקה אקספון את שירותיה כמפעיל סלולר בעל תשתית שישית בישראל, ומאז כניסתה אנו חווים עליה נוספת ברמת התחרות בשוק, שבאה לידי ביטוי בגידול בהיקף המעברים בין החברות וירידה ברמת המחירים בשוק. המשך מגמה זו צפוי להשפיע לרעה על תוצאות החברה במגזר הנייד."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il