TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

משבר באמיליה קוסמטיקס


לוגו הסתדרות
מאות עובדים יפגינו מחר נגד סגירת המפעל
מאות עובדי מפעל הקוסמטיקה, תושבים מהאזור וחברי ועדים יפגינו בצומת ירוחם במחאה על החלטת הנהלת המפעל לסגור את שעריו ולשלוח 300 עובדים לביתם ללא שכר *** המפעל נסגר לאחר שהעובדים דרשו לקיים מו"מ להסכם קיבוצי חדש שיסדיר את תנאי העסקתם *** יו"ר ההסתדרות במרחב נגב מרכזי, ארמונד לנקרי: "עד כה האמנו שנוכל להגיע להסכם ולפתוח דף חדש, אך ההנהלה תעשה הכל על מנת שהעובדים בפריפריה יפחדו לדבר על זכויות כדי שלא לאבד את מקום עבודתם"

חרב הפיטורים שוב מאיימת על תושבי הנגב: מאות מעובדי מפעל אמיליה קוסמטיקס שבירוחם ולצדם מאות חברי ועדים ותושבים מהאזור, יפגינו מחר (ד') בשעה 06:30 בבוקר בצומת ירוחם כחלק מהמאבק נגד הנהלת המפעל שסגרה את שעריו ולמעשה מאיימת לפטר את העובדים.

ברקע להפגנה הודעת ההנהלה מלפני כשבועיים לפיה היא מפסיקה לגמרי את פעילות המפעל ומשחררת את העובדים לביתם ללא שכר עד להודעה חדשה. זאת ברקע לדרישות העובדים לחתום על הסכם קיבוצי חדש במפעל שיסדיר את העסקתם ולאחר שמו"מ שנמשך מספר חודשים בפיקוח בית הדין לעבודה, לא הניב תוצאות. כחלק מניסיון ההסתדרות לפתור את המשבר נפגשו הצדדים לפני מספר ימים אצל הממונה האזורית ליחסי עבודה, אולם הפגישה לא הניבה פתרון אף היא.

מאז הודיעה החברה על סגירת שערי המפעל, העובדים הקימו אוהלי מחאה מול שעריו, וכעת כאמור ירחיבו את מחאתם ויקיימו הפגנה גדולה בצומת ירוחם.

מפעל אמיליה קוסמטיקס מייצר מוצרי טואלטיקה ובישום הנמכרים ברשתות השיווק השונות. הוא ממוקם במועצה המקומית ירוחם, והינו חלק מקבוצת אמיליה פיתוח הנמצאת בשליטתו של איש העסקים עודד פלר. במפעל מועסקים כ-300 עובדים תושבי האזור (כ-85% מהם נשים) והוא מהווה את אחד ממקורות הפרנסה העיקריים עבור תושבי ירוחם ודימונה. למרות שבעבר נקלעה החברה לקשיים וביקשה לבצע גל פיטורים, כיום החברה מרוויחה ועל פי דיווחים לבורסה, ברבעון הראשון של השנה הרווח הנקי שלה זינק ב-370%.

יו"ר ההסתדרות במרחב נגב מרכזי, ארמונד לנקרי: "לא ייתכן שהחברה תנצל את ההון האנושי שלה עד תום, תעסיק את העובדים בשכר מינימלי ותוציא אותם לפנסיה כנזקקים, ולא תהיה מוכנה לדון איתנו על שינוי בתנאים אלו. עד כה נמנענו מצעדים ארגוניים מתוך אמונה שנוכל להגיע להסכם ולפתוח דף חדש במפעל, אך לצערי מדובר בהנהלה דורסנית שתעשה הכל על מנת שהעובדים בפריפריה יפחדו לדבר על זכויות כדי שלא לאבד את מקום עבודתם. ההסתדרות מגבה במלוא העוצמה את עובדי אמיליה במאבקם".

מוועד העובדים באמיליה קוסמטיקס נמסר: "הנהלת המפעל שידעה לייצר רווחים אדירים מהעבודה שלנו צריכה להבין שללא העובדים אין יכולת למפעל להתקיים. לא נוותר ונתמיד במאבק שלנו לפרנסה מכובדת".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il