TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

דיפ אינסטינקט זכתה בפרס חלוצה טכנולוגית של הפורום הכלכלי הבינלאומי (דאבוס)


גיא כספי מנכ"ל דיפ אינסטינקט
בזכות הפוטנציאל להשפיע באופן משמעותי על עסקים ועל החברה באמצעות טכנולוגיות חדשות, וקידום המהפכה התעשייתית הרביעית

החברות הנבחרות ישתתפו בפגישה השנתית בדאבוס בינואר 2018 וימשיכו להשתתף באירועים ייעודיים של קהילת החלוצות הטכנולוגיות במהלך השנתיים הבאות.
גיא כספי, מנכ"ל Deep Instinct: "כבוד רב עבורנו לזכות בהכרה כחלוצי טכנולוגיה על ידי הפורום הכלכלי העולמי. ההכרה בחשיבה החדשנית שלנו וביישום פורץ הדרך של טכנולוגיית למידה עמוקה היא כבוד גדול. מאחורי הפרס החשוב הזה עומדת השאיפה הבלתי פוסקת שלנו לחדשנות, ליישום של עיקרון הלמידה העמוקה בתחום אבטחת הסייבר בפעם הראשונה אי-פעם, ולמתן הגנה אינסטינקטיבית בזמן אמת מהמתקפה הבלתי צפויה הבאה למערכי האבטחה של ארגונים".


Deep Instinct, החברה הראשונה המיישמת למידה עמוקה בתחום אבטחת הסייבר, נבחרה מתוך מאות מועמדות כ"חלוצה טכנולוגית" על ידי הפורום הכלכלי הבינלאומי - בחירה המציינת אותה כאחת החברות החדשניות בעולם. היישום של Deep Instinct של למידה עמוקה בתחום אבטחת הסייבר, אשר הושק בנובמבר 2015, נמצא בהליכי רישום כפטנט ומאפשר יכולות מתקדמות של זיהוי איומים ופרצות אבטחה ומניעתם בזמן אמת. Deep Instinct ממנפת את האפשרויות של למידה עמוקה ומספקת הגנה אינסטינקטיבית לכל מכשיר, פלטפורמה או מערכת הפעלה.


הפורום הכלכלי העולמי הודיע על 30 חלוצות הטכנולוגיה המבטיחות בעולם לשנת 2017, שנבחרו על ידי ועדת פרס הכוללת יותר מ-60 אקדמאים, יזמים, מנהלי קרנות הון סיכון ומנהלי תאגידים. חברי ועדה בולטים כוללים את ג'פרי מור (יועץ, Geoffrey Moore Consulting, ארה"ב), יוסי ורדי (יו"ר, International Technologies, ישראל), ולי סאנג-יאפ (פרופסור ודיקן, Korea Advanced Institute of Science and Technology, הרפובליקה של דרום קוריאה). הוועדה ביססה את החלטותיה על קריטריונים הכוללים חדשנות, השפעה פוטנציאלית ומנהיגות. זוכי עבר כוללים את החברות: Airbnb, Google, Mozilla,, Scribd ,Kickstarter, Scribd, Twitter ו-Wikimedia. (ניתן לצפות ברשימה המלאה של זוכות פרס חלוצי הטכנולוגיה כאן)
חלוצות הטכנולוגיה של הפורום הכלכלי הבינלאומי מהוות קהילה של חברות בראשית דרכן מרחבי העולם המעורבות בעיצוב, בפיתוח ובפריסה של טכנולוגיות חדשות והמצאות, והינן בעלות פוטנציאל להשפיע באופן משמעותי על עסקים ועל החברה.
30 הזוכות בפרס חלוצי הטכנולוגיה עוסקות בתחומי בינה מלאכותית, מציאות מוגברת, רכב אוטונומי, ביוטכנולוגיה, בלוקצ'יין, אבטחת סייבר, אינטרנט (בתחום התעשייה), וטכנולוגיות חלוציות נוספות. החברות הנבחרות ישתתפו בפגישה השנתית בדאבוס בינואר 2018 וימשיכו להשתתף באירועים ייעודיים של קהילת החלוצות הטכנולוגיות במהלך השנתיים הבאות.


"אנחנו מברכים את Deep Instinct על הצטרפותה לקבוצת החלוצות יוצאות הדופן", אמרה פולביה מונטרסור, מנהלת חלוצות הטכנולוגיה בפורום הכלכלי העולמי. "אנו מקווים שהודות לבחירה, הפורום הכלכלי העולמי יוכל לסייע בשיתוף פעולה רב יותר בין מנהיגים עסקיים, ממשלות, פעילי חברה אזרחית ואנשים רלוונטיים אחרים כדי להאיץ את הפיתוח של פתרונות טכנולוגיים לאתגרים הגדולים בעולם".
"זהו כבוד רב עבורנו לזכות בהכרה כחלוצי טכנולוגיה על ידי הפורום הכלכלי העולמי. ההכרה בחשיבה החדשנית שלנו וביישום פורץ הדרך של טכנולוגיית למידה עמוקה היא כבוד גדול", אמר גיא כספי, מנכ"ל Deep Instinct. "מאחורי הפרס החשוב הזה עומדת השאיפה הבלתי פוסקת שלנו לחדשנות, ליישום של עיקרון הלמידה העמוקה בתחום אבטחת הסייבר בפעם הראשונה אי-פעם, ולמתן הגנה אינסטינקטיבית בזמן אמת מהמתקפה הבלתי צפויה הבאה למערכי האבטחה של ארגונים".

אודות Deep Instinct
Deep Instinct היא החברה הראשונה שמיישמת את העיקרון של למידה עמוקה בתחום אבטחת הסייבר. הפתרון המובנה והפרו-אקטיבי של Deep Instinct ממנף את יכולות החיזוי של למידה עמוקה ומגן מפני מתקפות יום אפס ו-APT עם רמת דיוק שלא נראתה בעבר. Deep Instinct מספקת הגנה מקיפה שנועדה להגן מפני התוכנות הזדוניות הלא מוכּרות החמקניות ביותר, בזמן אמת ובכל נקודות הקצה, השרתים וההתקנים הניידים של הארגון. יכולות הלמידה העמוקה לצורך זיהוי תוכנות זדוניות מכל מקור נתונים מאפשר להעניק הגנה מקיפה לכל מכשיר, פלטפורמה או מערכת הפעלה. המטה של Deep Instinct נמצא בתל אביב, ישראל, ויש לחברה משרדים בסן פרנסיסקו, קליפורניה. למידע נוסף על Deep Instinct, בקרו באתר: http://www.deepinstinct.com.
אודות הפורום הכלכלי העולמי
הפורום הכלכלי העולמי, המחויב לשיפור מצב העולם, הינו ארגון בינלאומי לשיתוף פעולה בין המגזר הציבורי והמגזר הפרטי. הפורום מערב את המנהיגים המובילים הבולטים ביותר בתחומי הפוליטיקה והעסקים ובחברה בכלל על מנת לעצב סדרי יום בינלאומיים, אזוריים ותעשייתיים. (http://www.weforum.org).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il