TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

לראשונה מזה עשור חברת אלוני יוצאת בקמפיין טלוויזיוני


אלוני
היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב כ 2 מיליון ₪

" שיפוץ לא חייב להיות כאב ראש "
היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב כ 2 מיליון ₪

לראשונה מזה כעשור חברת אלוני יוצאת בקמפיין רחב היקף תחת הכותרת "לאהוב את הבית לאהוב את הדרך" במטרה להעלות את המודעות לערכי המותג: שירות, מקצועיות ואיכות.

הקמפיין יעלה בימים אלו, בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום גליקמן, שמיר, סמסונוב ויכלול בין היתר: תשדרי טלוויזיה שיעלו בערוצים המסחריים, מודעות בעיתונות, פעילות ענפה באינטרנט וברשתות החברתיות וכן באולמות התצוגה .

הקמפיין מציג גבר שפוף שמגיע לבית מרקחת וכשהרוקח שואל אותו מה בשבילך? הבחור עונה: " אממ.. אנחנו משפצים עכשיו את הבית..." הרוקח מבין מיד ומוציא לו סוגים רבים של כדורים נגד כאב ראש.

לדברי דוד מטלון, מנכ"ל חברת אלוני: "באלוני אנו מאמינים שחשוב מאוד לאהוב את הבית בו אנחנו גרים, אבל חשובה לא פחות הדרך. הבניה בישראל הופכת לעיתים קרובות לדרך ייסורים, נושא למריבות ולעוגמת נפש, ובאלוני החלטנו להציע דרך אחרת. הגישה שלנו אומרת שבניה או שיפוץ יכולים וחייבים להיות תהליך יצירתי ומהנה".

לדברי ענת פרץ דוידי, מנהלת השיווק חברת אלוני: "מעבר להתכתבות עם הטרנדים ומגמות העיצוב העולמיים בתחום מוצרי הגמר לבית, חלק גדול בהצלחת החברה הוא העמדת הלקוח במרכז והאמונה ששיפוץ אינו חייב להיות "כאב ראש". באלוני אנו מעניקים ליווי אישי ומקצועי בבחירת המוצרים והתאמתם לרצונות ולצרכים, לאורך כל שלבי השיפוץ והבניה, כך שהלקוחות נהנים גם מהדרך אל הבית המיוחל וגם מהתוצאה. זהו המסר המרכזי של הקמפיין לשנת 2017, שבחרנו להמחיש בצורה הומוריסטית."

חברת אלוני, בבעלות קבוצת אינרום תעשיות, חברת בת של קרן פימי, המחזיקה בחברות מובילות בתחום הבניה בינהן איטונג ונירלט.

חברת אלוני היא החברה הוותיקה ביותר בישראל בתחום העיצוב ומוצרי גמר בניה לבית המתמחה בייבוא ושיווק של מותגים מובילים בתחום הריצוף והכלים הסניטריים. החברה משווקת מגוון רחב של ריצופים - שיש ואבן, טראצו, פרקט, קרמיקה ופורצלן, וכן משווקת כלים סניטרים וברזים ממגוון חברות בינלאומיות מובילות בתחומן ומחברות מקומיות. לרשת אלוני 7 אולמות עיצוב הפרוסים ברחבי הארץ.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il