TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פרימרה אייר הסקנדינבית מכריזה על הזמנה של עד 20 מטוסי בואינג 737 MAX 9 חדשים


בואינג 737 MAX 9
המטוסים החדשים ישמשו את חברת הלואו קוסט הסקנדינבית להרחבת רשת היעדים שלה ולפתיחת קווים טרנס-אטלנטיים חדשים

יצרנית המטוסים המובילה בואינג וחברת התעופה פרימרה אייר הודיעו על הזמנת 8 מטוסי בואינג 737 MAX 9, המוערכים בלמעלה מ-950 מיליון דולר לפי מחירון החברה. ההסכם כולל גם זכויות רכש ל-4 מטוסים נוספים וכן החכרה של שמונה עוד מטוסים מחברת אייר ליס.

מטוסי הבואינג 737 MAX 9 ישרתו כעמוד התווך לעתיד של חברת הלואו קוסט, בעת שהיא מתכננת להפעיל טיסות בין אירופה לבין צפון אמריקה. חברת פרימרה אייר מתכננת להשתמש במיכלי הדלק העודפים של מטוסי הMAX 9 בכדי להוריד עלויות נסיעה ולהעלות את טווח הטיסה בכדי שיתאימו לטיסות בין אירופה לחוף המזרחי של ארה"ב.

נשיא פרימרה אייר, אנדרי מ. אינגולפסון, אמר: "מטוס הבואינג 737 MAX 9 יאפשר לפרימרה אייר חיסכון משמעותי בפתיחת טיסות ארוכות טווח ישירות מאירופה לארה"ב. מטוסים אלה מתאפיינים בעלויות נמוכות ביחס למטוסים רחבי גוף, המשרתים אותנו היום בקווים הטרנס-אטלנטיים. אני צופה כי המטוס החדש ישנה את חוקי המשחק בתעשייה כולה. רכש זה יפתח אפשרויות חדשות ונפלאות לצמיחה והתרחבות של פרימרה אייר בעתיד".

ס' נשיא מכירות אירופה בבואינג, חטיבת המטוסים המסחריים, מונטי אוליבר, אמר: "מחויבותה של פרימרה אייר לחברת בואינג היא הוכחה נוספת ליכולות המתקדמות של מטוסי ה737 MAX 9, במיוחד כשמדובר בהפעלת טיסות בקווים טרנס-אטלנטיים, או בפתיחת קווים ארוכי טווח חדשים. מטוס הMAX 9 יבטיח לפרימרה אייר יעילות ללא תחרות, טווח טיסה ארוך יותר, אמינות והוזלה בעלויות התפעול, בו בזמן שהוא ימשיך לספק חווית טיסה מעולה ויוקרתית לנוסעי החברה".

צי המטוסים של חברת התעופה פרימרה אייר מורכב כולו במטוסי בואינג בלבד. נכון להיום, מחזיקה החברה ב9 מטוסי 737-700s מדור חדש ובמטוסי 737-800. פרימרה אייר מפעילה טיסות ללמעלה מ-70 ליעדים ברחבי אירופה.
משפחת מטוסי ה737 MAX עוצבה להציע ללקוחותיה ביצועים יוצאי דופן, גמישות ויעילות, צמצום עלויות פר מושב וטווח טיסה מוגדל. כל אלה נועדו לאפשר לחברות תעופה, המפעילות מטוסים צרי גוף, לגלות יעדים חדשים ולהתרחב לשווקים גדולים יותר. בשנת 2019 צפויים להצטרף לסדרת מטוסי ה Max 737-8 וה737-9, מטוס הMax 737-7 הקטן יותר, וכן מטוס הMax 737-200 שהוא בעל קיבולת גדולה אף יותר. בנוסף, ממשיכה חברת בואינג כל העת ללמוד את הצרכים המשתנים של הלקוחות על מנת להטיב ולהתאים את המשפחה הגדלה של מטוסי ה737 .Max
מטוס ה737 Max הינו המטוס הנמכר ביותר בהיסטוריה של חברת בואינג, וצבר ההזמנות שלו עד היום עומד על כ-3700 הזמנות, מ-87 לקוחות ברחבי העולם.

ווסט ג'ט הקנדית מצטרפת למשפחת ה787

יצרנית המטוסים המובילה בואינג, וחברת התעופה הקנדית ווסט ג'ט, הכריזה על הסכם לרכישת 10 מטוסים מדגם 787-9 דרימליינר, עם אפשרות לרכישת 10 מטוסים נוספים מדגם זה בעתיד.

גרג סרטצקי נשיא ומנכ"ל חברת ווסט ג'ט: "הזמנה זו מציינת את תחילתו של פרק חדש ומרגש בהיסטוריה של חברת ווסט ג'ט". עוד הוסיף סרטצקי כי מטוס הדרימליינר יאפשר לחברה להפעיל קווים ליעדים חדשים באסיה ובדרום אמריקה ואף להתרחב לשוק האירופאי.

סגן נשיא בואינג, ריי קונר: "אנו נרגשים לרגל הצטרפותה של ווסט ג'ט למשפחת מטוסי הדרימליינר. חברת ווסט ג'ט, בעלת היסטוריה מפוארת של למעלה מ-21 שנות תעופה, מחזיקה בצי המורכב ברובו ממטוסי בואינג, אנו גאים לחלוק את התרגשות שבהרחבת הצי במטוסי 787 חדשים ".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il