TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אקסטל ו-SMI USA מודיעות על שיתוף פעולה בפרויקט ה-Central Park Tower


ישתפו פעולה בפיתוח בניין המגורים הגבוה ביותר בחצי הכדור המערבי
אקסטל, יזמית נדל"ן מובילה עם פורטפוליו נכסים של יותר מ-20 מיליון מ"ר, וחברת SMI USA, החברה הבת האמריקאית של Shanghai Municipal Investment, חברה מובילה להשקעה בתשתיות שהיתה אחראית להקמתו של גורד השחקים Shanghai Tower, הודיעו היום על הסכם שיתוף פעולה לפיתוח משותף של הפרויקט Central Park Tower, פרויקט של 3 מיליארד דולר להקמת גורד שחקים, Super tower, למגורים ומסחר הממוקם בשדרת המיליארדרים במנהטן.

"שיתוף הפעולה האסטרטגי עם SMI מאפשר איחוד כוחות בין שתי חברות בינלאומיות מובילות עם הישגים מוכחים בהקמת גורדי שחקים מהייחודיים ומפורסמים ביותר בעולם. חברת SMI הקימה את גורד השחקים הגבוה ביותר בשנחאי ואנו מצפים לשיתוף פעולה עמה בפיתוח והקמת הבניין הגבוה ביותר בניו יורק", אמר גארי ברנט, המייסד והמנכ"ל של אקסטל. "אנו מאמינים כי המיקום היוקרתי, הנוף, העיצוב והאיכות של מגדל ה-Central Park Tower יהפכו אותו למגדל המגורים החשוב ביותר שנבנה אי פעם בעיר ניו יורק ואנו מצפים כי יהווה הצלחה גדולה לאקסטל ול-SMI". ההשקעה של SMI תזכה בקדימות וצפויה לזכות בתשואה שנתית של 20% עד 30% למשך הפרויקט.

"אנו נרגשים מהזכות לקחת חלק בפיתוח והקמה של מגדל המגורים הגבוה ביותר בעיר ניו יורק, על בסיס הערכה שמרנית להחזרי השקעה גבוהים. אנו מצפים לשותפות רבת שנים עם אקסטל, אחת מיזמיות הנדל"ן הגדולות והמובילות בארה"ב", אמר תום תאו, נשיא SMI USA.

מגדל ה-Central Park Tower, שיתנשא לגובה של 462 מטר לכשתושלם בנייתו, יהיה בניין המגורים הגבוה ביותר בחצי הכדור המערבי עם גישה מלאה (360 מעלות) לנוף מרהיב חסר תקדים של העיר ניו יורק ומעבר לה. האדריכלים ידועי השם אדריאן סמית וגורדון גיל שהיו אחראים לפרויקטים כבניין הגבוה בעולם, ה-Burj Khalifa, בדובאי ומגדל ה-Kingdom Tower בערב הסעודית, הבניין שצפוי להיות הגבוה ביותר בעולם, יהיו אחראים כעת לעיצוב ה-Central Park Tower, אשר ישמש כתרומה המשמעותית ביותר של העיר ניו יורק לרשימת גורדי השחקים מהגדולים בעולם. החזון הארכיטקטוני של הפרויקט מתבסס על עקרונות עיצוב אחוד, מערך פנימי ויעילות מבנית, הממצבים את הבניין בעוצמתו וייחודו בקו הרקיע של מנהטן. השלמת בנייתו של מגדל ה-Central Park Tower, הממוקם ב-225, רחוב 57 מערב במנהטן, מיועדת ל-2019, כשהתחלת מכירת הדירות לבניין תתאפשר עוד השנה.

מגדל ה-Central Park Tower יהווה גם בית לרשת האופנה היוקרתית Nordstrom כחנות ראשונה לכלל מוצריה בניו יורק. רשת Nordstom חתמה על הסכם עם אקסטל להפעיל את חנות הדגל שלה בניו יורק ב-Central Park Tower. זו צפויה להיות החנות השנייה בגודלה של Nordstrom והיא צפויה להיפתח ב-2019.

פורטפוליו הנכסים הנרחב של אקסטל כולל את בניין המגורים בעל השם העולמי ושובר השיאים, ה-One57, אשר ממצב את אקסטל כאחת מיזמיות הנדל"ן המובילות בניו יורק.

הניסיון הרב של SMI בא לידי ביטוי עם השלמתו לאחרונה של הקמת הבניין השני בגובהו בעולם והשני לחצות את חסם הגובה של 2,000 רגל, ה-Shanghai Tower. חברת SMI בנתה בהצלחה 80 מגה פרויקטים המשתרעים מבנייתה מחדש של הטיילת ועד מנהרת נהר היאנגצה בשנגחאי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il