TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פרוטרום שברה תמיכה, מה הצפי ואיך מתנהלים?


הסקירה נכתבה על ידי איתן ניר
אני בכוונה הכנסתי את החצי השני של הסקירה, הסיכום וקוי פיבונאצי' על מנת להראות איך מתנהלים מבחינת סיכוי סיכון בטרייד ולחלץ בצורה הנכונה את התמונת של המפה הטכנית על מנת למקסם רווחים לא על חשבון סיכון.

בסקירה האחרונה:
נקודת מפתח בנייר עומדת על 20159 ,נקודת השיווי משקל בין שורט ולונג בנכס.

כרגע בתוך הטווח המחיר נמצא מתחת לנקודה והנטייה שלילית בתוך הרצועה, דובית בטווח הקצר ועדיין חיובית בטווח הארוך.אין עדיין אינדקציה ללונג לטווח ארוך רק בפריצה של נקודת שיווי משקל התקבל האיתות.(תמיכה עומדת על שער 18063 ונעילה דובית תבטל את סיכוי התרחיש החיובי בטווח הקרוב בנייר והנייר היכנס למימוש עמוק יותר לכיוון התמיכה הבאה בשער 17505).

גרף שבועי:וקוי פיבונאצי'
בנוסף נרחיב על "יחסי הזהב "בסדרת פיבונאצי' ,במספרים ממחיר שפל למחיר שיא נותן 3 קווי תמיכה שהם:
38.2% עומד על מחיר 18315
50% עומד על מחיר 17499
61.8% עומד על מחיר 16684

מבחינת הסחרן תמיכה תיקון 50% עומד על מחיר 17499 ,במידה והנייר שבר את נקודת הסממן הטכני מעיד על חולשה תוך כדי איום חיסול כול מהלך העליות ,(בין נקודות פיבו 50% -61.8% הסוחר צריך להמתין ולראות לאן נושבת הרוח ולראות את המחיר מתבסס ולמדוד את המחיר מול המחזורים)
כרגע המחיר 18320 מעל לנקודת 38.2% שעומדת על שער 18315.והנטייה בטווח הקצר שלילית.
מתוך התבוננות על קוי פיבונאצי' אפשר לראות בבירור שהמגמה הראשית לטווח ארוך הינו שורי, ותיקון לרמת 50% בגל העליות האחרון נחשב תיקון לגיטימי ובריא.

גרף מתנדים
בבחינה של מנתדים אפשר לראות כמה דברים.
מתנדי מגמה מראים שהמחיר לא יחזור כול כך מהר למגמה שולטת שורית ובמקרה הטוב ביותר הנכס יתייצב לפני שיתחיל לצבור מומנט שורי.
מתנדי מומנט בנטייה שלילית קלה.
מתנדי זרימת הכסף מראים שלא יצא כסף גדול מהנייר.

לסיכום:
כרגע הנייר במומנט שלילי לא מעט פרמטרים מראים שהסיכון גבוה ואין מה לחפש בנייר כול עוד הוא מתחת לנקודת שווי מהשקל,ומבחינת הערכת סיכונים שאין עדיין אינדיקציה לכניסה ללונג לטווח הארוך.
ומהלך מעל נקודת שווי משקל תכניס איתות חיובי לנכס והערכת מצב מחודשת.

המשך סקירה:
אז היה לנו 2 אפשריות לונג ושורט אבל היה רמיזה של המתנדים שיד הדובית היא העליונה לטווח קצר, הרמז שני לנטייה השלילית היה שהנייר נסחר מתחת לנקודת שווי המשקל. מצד שני המגמה הראשית עדיין שורית ויש לקחת את זה בחשבון בניהול הטרייד.

במצב כזה שהמגמה הראשית שורית ככול שהנייר ממשיך לרדת הסיכון למרות האחוזים בתיק עולה, הפיתרון למצב יחסית פשוט- מסחר במנות (3 מנות).

הטריגר הדובי התקבל שהנייר היה מתחת לנקודת שווי המשקל ושבר את תמיכה 19000 גבול התחתון של תחום הדשדוש.
שתמיכה הראשונה לפי קוי פיבונאצי'38.2% עומד על מחיר 18315 כאן הסחרן כדי להוריד סיכון מממש מנה אחת ונשאר עם 2 מנות בתיק שהיעד הבא במידה והנייר סוגר על בסיס נעילה מתחת למחיר 18315 הוא קו 50% עומד על מחיר 17499 כרגע הנייר סביב השער והסחרן סווינג אמור לממש מנה שנייה.

במנה שנייה הסטופ עולה לשער כניסה על מנת לנעול רווח ובמידה והנייר ממשיך ושובר את שער 17499 המנה הבאה תמומש סמוך לנקודת פיבונאצי' 61% או שתצא בסטופ בשער כניסה.

ההתנהלות הנוכחית היא מסיבה פשוטה - המגמה הראשית שורית .
(במידה והמגמה הראשית הייתה דובית ההתנהלות הייתה שונה (באחת הסקירות הבאות) והיינו בוחנים את הנרות ברמה השבועית וזורמים עם הטרייד שהנייר בשורט תחת כול הטווחים.)

בהצלחה לכול החברים !

האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, ע"י יועץ מוסמך.... הכותב עשוי להחזיק בני"ע בהם עסקה הודעה זו.
אין באמור המלצה לרכישה או למכירה של נייר ערך מכל סוג שהוא,קניית ו/או מכירת ני"ע, עושה על דעתו ובאחריותו !


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il