TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

רדוור – סקירת תוצאות הרבעון הרביעי 2015


אופנהיימר, זהירים לגבי רדוור
חברת רדוור (RDWR) פרסמה דוחות בהתאם לקונצנזוס, אך התחזית לרבעון הבא היתה נמוכה מהצפוי. מעבר החברה למודל עסקי מבוסס מנויים מעיק על שיעורי הצמיחה והרווחיות, נוכח פריסת ההכרה בהכנסות על פני זמן ארוך, במקביל לגידול בהוצאות שיווק ומכירה. הנהלת החברה צופה עדיין צמיחה בשנת 2016, אך אנו נוקטים בגישה שמרנית יותר, בהתחשב בחולשה ניכרת במחצית הראשונה של השנה. אנו סבורים כי רדוור נמצאת במסלול צמיחה בפעילות אבטחת מידע, ומעודדים מהצמיחה המואצת בהזמנות בפעילות המנויים, אך מעריכים כי המעבר במודל העסקי מהווה תהליך ארוך, ובכך נמצאת כעת החברה בעמדת המתנה. אנו משמרים את המלצתנו על Perform ומציינים לטובה את קופת מזומניה הגדולה של רדוור, כאשר הגברת פעילות רכישת מניות עצמית עשויה לדעתנו להגביל את הפוטנציאל להמשך הירידה במניה.

ברבעון הרביעי 2015 הציגה רדוור הכנסות של 55.3 מיליון דולר, ירידה שנתית של 9%, עם רווח נקי של 0.17$ למניה, מעל הקונצנזוס של 54.8 מיליון דולר ו-0.16$ למניה. יחד עם זאת, תחזית החברה לרבעון הבא, הכנסות בטווח של 48-51 מיליון דולר ורווח בטווח של 0.04$-0.07$ למניה, היתה נמוכה מהצפי של 52.8 מיליון דולר ו-0.15$ למניה. בנוסף, לפי דברי הנהלת רדוור, גם בשנת 2016 כולה צפויה חולשה בפעילות החברה עקב המעבר למודל עסקי מבוסס מנויים.

בצד החיובי, מציגה רדוור התקדמות בפעילות הענן מבוססת מנויים, עם צמיחה בהזמנות בשיעור שנתי של כ-18.6% וגידול בהכנסות ממנויים בשיעור של כ-60% בשנת 2015 כולה. הכנסות מקרב חברות שירותי תקשורת הציגו התאוששות ניכרת, עם צמיחה של כ-63% לעומת הרבעון הקודם. מכירות החברה באסיה הצטיינו בחוזקה מיוחדת, עם צמיחה רבעונית של כ-25%. רדוור נהנית מהכנסות גבוהות מהצפוי מצ'קפוינט בתחום אבטחת מידע, וצופה תרומה ממיזם משותף עם סיסקו בהמשך השנה. החברה אישרה תכנית נוספת של רכישת מניות עצמית בסך של 40 מיליון דולר.

בצד השלילי, הכנסות ממגזר הארגוני הציגו ירידה שנתית של כ-13%, עם חולשה מובהקת בשוק האמריקאי שרשם ירידה בהכנסות בשיעור חד של כ-18% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. החברה סובלת מחולשה בשוקי יפן, סין, ברזיל ורוסיה, האחראיים על נתח של 20%-25% מסך המכירות. שיעורי הרווחיות בשנת 2016 עלולים להמשיך לרדת, עקב גידול בהשקעות במערך השיווק והמכירות, לצד תהליך ארוך של הכרה בהכנסות מפעילות המנויים. אנו רואים את שנת 2016 בתור שנת מעבר עבור רדוור, שעוברת בפעילותה בתחום אבטחת המידע למודל מבוסס מנויים.

אנו חיוביים בנוגע למעבר רדוור למודל העסקי החדש, אך מציינים כי תקופתו אינו ברור בשלב זה ועלול להתארך מעבר לתחזיות הנהלת החברה, ובכך להקשות על הצמיחה ועל רווחיות החברה בטווח הקצר. אנו נותרים בדעתנו הזהירה עד לסימנים ברורים יותר של הצלחת השינוי האסטרטגי והאצה בשיעורי הצמיחה, ובשלב זה מותירים את המלצתנו על Perform ללא מחיר יעד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il