TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

תגובת אלון גלזר מלידר לתוצאות בנק מזרחי לרבעון השלישי


ממשיכים להמליץ על הבנק בתשואת יתר עם מחיר יעד חדש
איך היה הדו"ח? הדו"ח של מזרחי היה דו"ח טוב עם תשואה על ההון של 11.5%. שני האלמנטים החד פעמיים הבולטים בדו"ח היו רווחי מימון (שלא מריבית) גבוהים באופן משמעותי ביחס לממוצע, בעיקר כתוצאה ממימושי אגחים, ומנגד הבנק רשם הוצאה נוספת של 29 מיליון ₪ בגין השפעות החקירה בארה"ב.
מזרחי ממשיך להיות הבנק הצומח ביותר במערכת, כאשר הוא רשם צמיחה של 7.1% באשראי לציבור מתחילת השנה, כמעט כולה באשראי למשכנתאות.
בשורה התחתונה, אם ננטרל את האלמנטים החד פעמיים, התשואה על ההון נעה סביב 11%, ברבעון עם אינפלציה ממוצעת (0.3%) והפרשות של 0.15% להפסדי אשראי.


האם הדוח מלמד על העתיד? כל עוד לא נראה ירידות מחירים חדות בשוק הדיור, מזרחי ימשיך ליהנות מרווחיות גבוהה שתנוע בין 10% ל- 12%, כאשר התנודתיות תהיה בעיקר בהתאם לשיעור האינפלציה המשפיעה מאד על תוצאות הבנק.
בשני הרבעונים הקרובים האינפלציה צפויה להיות ככל הנראה נמוכה/שלילית ולפיכך אנו מעריכים כי נראה תוצאות מעט יותר חלשות.

מבחינת צמיחה הבנק צפוי להמשיך לצמוח, אם כי דרישות ההון (הבנק צריך להגיע עד סוף 2016 ליחס הון של 9.8% מול 9.3% היום), ורצון להמשיך לחלק דיבידנדים עלולים למתן הצמיחה.

לגבי החקירה בארה"ב הבנק מדווח כי היועצים שלו מתכננים להשלים איסוף והעברת הנתונים לרשויות בארה"ב עד מרץ 2015 כלומר לא צפויה כנראה הפרשה משמעותית ברבעונים הקרובים וגזר הדין ידחה למחצית השניה של 2016 ככל הנראה.


מה לעשות עם המניה? ירידות השערים ברבעון האחרון, והרווח שנצבר החזירו את מזרחי למכפיל הון של כ- 0.91, כאשר אם בוחנים את הרווחיות של הבנק (בסביבת אינפלציה של כ- 1.0% - 2.0% לשנה, ובלי מפולת בשווקי הנדל"ן), הבנק יודע לייתר תשואה של כ- 11% להערכתנו.
החששות לגבי מזרחי הינם בעיקר החשיפה לשוק הדיור ולמצב האבטלה במשק, כאשר בינתיים לא נראה שאנחנו בדרך לירידות מחירים בטווח הקצר – בינוני.

בנוסף תמשיך לרחף מעל הבנק עננת החקירה בארה"ב וחשש מהפרשה משמעותית ב- 2016, אם כי הבנק המשיך השנה לבצע הפרשות, כלומר ההפרשה הסופית צפויה להיות פחות גבוהה.
אם נשכלל את התוצאות הטובות שהבנק מציג, ביחד עם העובדה שהאיומים נראים רחוקים יחסית, הרי שברמות התשואה שהבנק יודע לייצר, עדיין מומלץ להחזיק במניית הבנק.

לאור האמור, אנחנו ממשיכים להמליץ על הבנק בתשואת יתר עם מחיר יעד של 56 ₪.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il