TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מערכת חדשה של סיסקו מפשטת ומאיצה יישומי "אינטרנט של הדברים"


סיסקו
גישה שיטתית מספקת תובנות עסקיות מהירות יותר, באמצעות האצת תשתיות ה- IoT, פישוט משימות הניהול ואספקת פלטפורמה לניתוח נתונים כבר בשולי הענן
סיסקו, חברת ה- IT המובילה בעולם מציגה מערכת חדשה לעולם ה- IoT, המתמודדת עם מורכבות משימות הדיגיטציה – בעזרת תשתית המסוגלת לנהל תמהיל צומח של נקודות קצה, פלטפורמות ונתונים. סיסקו מציעה גישה הוליסטית במסגרתה פתרונות בתחום "האינטרנט של הדברים" ייבחנו ברמת האינטגרציה בין מרכיבים כגון חיישנים של מספר רב של יצרנים, היבטי רשת ואבטחה, יכולות ניהול וגדילה ועוד.

על מנת להצליח בעידן החדש של עסקים דיגיטאליים, מקימות חברות וערים יותר ויותר פתרונות "אינטרנט של הדברים", IoT, המאפשרים להפיק תובנות שעל בסיסן ניתן לפעול בהמשך – מתוך סביבות שלא היו מקושרות בעבר ברשת. ההזדמנויות האלה יוצרות ביקושים חדשים לתשתיות IoT, שיאפשרו פריסה נוחה של יישומים מן הענן וכל הדרך עד לשפת הענן, בסביבת Fog Computing, "מחשוב קצה": ארכיטקטורת המחשוב הזאת, עושה שימוש בריבוי מכשירי קצה או כאלה הנמצאים בסמוך למכשיר הלקוח, על מנת לבצע חלקים משמעותיים ממשימות האחסון –במקום להשתמש בעיקר במרכזי אחסון בענן, משימות התקשורת – במקום לנתב את הנתונים אל שדרת האינטרנט, כמו גם משימות שליטה, הגדרת תצורה, מדידה וניהול.

במסגרת המערכת של סיסקו לעולם "האינטרנט של הדברים", מציגה החברה 15 מוצרים חדשים בשישה עמודי תווך, המיועדים להתמודד עם מורכבות משימות הדיגיטציה ולסייע לארגונים לפרוס, להאיץ ולחדש בעזרת האינטרנט של הדברים. ביחד, תומכים המוצרים האלה בדרישות צמיחת התשתית בפניהן ניצבים ארגונים, בעזרת שיפור ביעילות התפעול, יצירת שירותים חדשים ושיפור באיכות ובאבטחה.

ששת עמודי התווך של סיסקו
קישוריות לרשת: סל המוצרים הזה כולל ניתוב תקשורת הנבנה על מנת להתאים למטרה מוגדרת, מתגים ומוצרי תקשורת אלחוטית, הזמינים במארז מוקשח ובמארז רגיל.

מחשוב קצה: מרחיב את החיבוריות אל סביבת הענן קרוב יותר לשפת הענן, על מנת לאפשר הפקת תובנות מיידיות, ניתוח יעיל של נתונים וניהול הנתונים. סיסקו חוזה כי 40% מהנתונים שייווצרו בעולם האינטרנט של הדברים יעובדו בסביבת הקצה הזאת, כבר ב- 2018. יותר מ- 25 ממוצרי הרשת של סיסקו הותאמו לפלטפורמת מחשוב הקצה של סיסקו, IoX.

אבטחה: סיסקו ומערכות IoT מתקשרות לסביבות אבטחת סייבר ואבטחה פיזית, על מנת להציע תמונה מלאה הן של נכסי הרשת הפיזיים והן של נכסי המידע הדיגיטאליים, תוך שיפור ההגנה והיתרונות התפעוליים. סל מוצרי מעקב ה- IP של סיסקו, מוצרי רשת הכוללים אבטחת TrustSec ומוצרי אבטחת ענן/סייבר, מאפשרים למשתמשים לנטר, לאבחן ולהגיב על התקפות משולבות על מערכות טכנולוגיות מידע וטכנולוגיות תפעוליות (OT). ארגונים בתחומי תעשיות דוגמת עולם היצור והאנרגיה, עובדים יותר ויותר על מנת לשלב מערכות קנייניות לשליטה בתהליכי ייצור יחד עם תשתית רשת ה- IP, בתהליך הדורש גישה רב-שכבתית לנושא האבטחה, על מנת לשמור על הפרדה לוגית של הפונקציות העסקיות.

ניתוח אנליטי: המערכת של סיסקו לעולם ה- IoT מספקת תשתית אופטימאלית ליישום כלים לניתוח אנליטי ולהפקת תובנות והמלצות לפעולה, הן באמצעות סל מוצרי הניתוח האנליטי המקושרים של סיסקו עצמה, והן בעזרת תוכנת ניתוח אנליטי מתוצרת צד שלישי.

ניהול ואוטומטיזציה: מערכת ה- IoT מספקת אבטחה משופרת, שליטה ותמיכה בריבוי פונקציות המתנהלות באופן עצמאי. עם הצמיחה במספר נקודות הקצה והאפליקציות, נדרשים מפעילי המערכות בשטח למערכת ניהול קלה לשימוש.

פלטפורמה מאפשרת לאפליקציות: מציעה מערכת ממשקי תכנות יישומים (APIs) לתחומי תעשיה ולערים, לשותפים בסביבה האקולוגית של סיסקו ולספקי צד שלישי – ומאפשרת לתכנן, לפתח ולפרוס את היישומים הנבנים על ידי המפתחים האלה, על מנת לנצל את יכולות מערכות האינטרנט של הדברים, דוגמת מחשוב קצה.

שותפים עסקיים תומכים במערכות סיסקו ל- IoT
מערכות "האינטרנט של הדברים" מתוצרת סיסקו מרחיבות את ההזדמנויות לפיתוח יישומי צד שלישי ולשילוב שקוף שלהם, עם שורת הצעות של שותפים עסקיים הפועלים כבר בשווקים אנכיים. חברות מרכזיות במגוון תחומי תעשייה כבר הסבו את יישומי התוכנה שלהם לעבודה בסביבת מערכות מחשוב הקצה של סיסקו, ובכללם GE (Predix), Itron (Riva), OSISoft (PI), smartFOA ביפן, Tieto בסקנדינביה, Bitstew, Davra, SK Solutions, טושיבה ואחרים.

עתה, הודיעה סיסקו גם על הצטרפותה של Covacsis, לרשימת השותפים הזאת, המנצלת את סביבת IoX של סיסקו על מנת לספק ניתוח אנליטי בעולם תעשיות הייצור.

לדברי קים קומפטון, סגן נשיא סיסקו ומנהל קבוצת התוכנה ומערכות IoT בחברה, "מערכת ה- IoT של סיסקו מספקת פתרון כולל של טכנולוגיות IoT ומוצרים המפשטים ומאיצים את תהליכי ההקמה של תשתיות לעולם האינטרנט של הדברים. הגישה הייחודית הזאת מספקת מסגרת המאפשרת להקים יישומים, להאיץ את הפעילות ולחדש בעזרת IoT".

אודות סיסקו
סיסקו, הינה חברת ה-IT המובילה בעולם, המתמקדת בטכנולוגיות תקשורת, מחשוב ופתרונות אחודים. היקף מכירותיה נע סביב 50 מיליארד דולר בשנה. החברה מעסיקה ברחבי העולם למעלה מ-63 אלף עובדים והיא מתפרשת על פני כ-200 מדינות. סיסקו מתמקדת בפתרונות מיתוג, ניתוב ושירותי רשת חכמים, אבטחת מידע וניידות, מרכזי נתונים, פתרונותCollaboration ווידיאו לארגונים ולספקי שירותים וכן בארכיטקטורות עסקיות וטכנולוגיות.
סיסקו ישראל נוסדה לפני למעלה מ-17 שנים. מרכז הפיתוח הישראלי הינו אחד ממרכזי הפיתוח הגדולים של החברה מחוץ לארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il