TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אחרי ההצלחה עם נבחרת גרמניה במונדיאל


SAP תסייע לקבוצת הכדורגל באיירן מינכן לנצח באמצעות פתרונות ביג דאטה ואנליטיקה
SAP חתמה על חוזה חסות והסכם שיתוף פעולה עם קבוצת הכדורגל באיירן מינכן, במסגרתו תספק לה פתרונות ביג דאטה ואנליטיקה מתקדמים, לניתוח ומעקב אחר ביצועי השחקנים ומצבם הגופני-בריאותי. החוזה נחתם ל-3 שנים ובמהלכו שני הארגונים יפעלו יחד כדי לפתח פתרונות וכלים חדשניים, שיסייעו לקבוצה למקסם את ביצועי השחקנים, ולהשיג את יעדיה בתחום הכדורגל, תוך חיזוק הקשר, ושיפור החוויה של אוהדיה בגרמניה וברחבי העולם.

הפתרון שיסופק לקבוצה על ידי SAP יתבסס על SAP HANA, מנוע טכנולוגי עתיר ביצועים, הפועל בטכנולוגיית In-Memory, ומאפשר ללקוחות להפיק תובנות חדשות, באמצעות עיבוד וניתוח נתונים בסביבת ביג דאטה. כל זאת, מתווסף לייעוץ מקצועי שיינתן לקבוצה על ידי מומחי SAP, שהינם בעלי ידע וניסיון רב בתחומי ביג דאטה ואנליטיקה.

הסכם זה נחתם על רקע הסכם דומה שחתמה SAP עם נבחרת גרמניה, לאספקת פתרון לעיבוד ולניתוח ביג דאטה, שהיה בין הגורמים שסייעו לה לזכות במקום הראשון במונדיאל האחרון שנערך הקיץ בברזיל. ל-SAP ניסיון וידע עשיר בתחום הספורט במסגרתו היא מסייעת לקבוצות ולאיגודים רבים, ממגוון רחב של ענפי ספורט, לשפר ולמקסם ביצועי ספורטאים, על בסיס עיבוד וניתוח נתונים מתקדם.

שיתוף פעולה זה בין SAP לבאיירן מינכן הינו הרחבה של שיתוף הפעולה הקיים בין הארגונים, לאחר שבתחילת השנה סיפקה SAP לקבוצה פתרון SAP CRM (Customer Relationship Management). פתרון SAP CRM מאפשר לקבוצה לחזק את הקשר שלה עם האוהדים, להפוך את החוויה שלהם עם הקבוצה לאישית יותר, ולתגמל אוהדים על נאמנותם.

לדברי קרל היינץ רומיניגה, שחקן כדורגל מוביל לשעבר ומנכ"ל באיירן מינכן, "הטכנולוגיה של SAP תומכת בשלוש המטרות העיקריות שלנו: ייעול התהליכים העסקיים שלנו, שיאפשרו לנו להתרחב באופן גלובלי, סיוע לשחקנים להיות בכושר שיא, תוך שיפור ביצועיהם, ולספק לאוהדים שלנו את החוויה הטובה ביותר".

רומיניגה מוסיף כי, "באיירן מינכן היא כיום מקבוצות הכדורגל המובילות בעולם, ובאמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות אנו רוצים לבסס ולהבטיח את מקומנו בשורה הראשונה של מועדוני הכדורגל בעולם, באופן קבוע. ביצועי השחקנים שלנו ובריאותם הם בעלי חשיבות עליונה בדרך להשגת יעדים אלו, וכך גם הקשר שלנו עם האוהדים. לבאיירן מינכן למעלה מ-292 מיליון אוהדים ברחבי העולם ויש לנו יעדים שאפתניים, הן מבחינה ספורטיבית והן מבחינת הצלחה כלכלית."




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il