TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קשה להצביע על השפעה ישירה של המערכה בעזה על המסחר בדולר שקל


כרגע, ניתן לזהות ברמה הזו תבנית של תחתית כפולה, ועלייה מעל 3.44 עשויה להקנות מומנטום נוסף לתיקון.
במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל פותח שבוע נוסף על רקע המערכה המסלימה בעזה. לפי שעה, קשה להצביע על השפעה ישירה של המערכה על המסחר בדולר שקל. אם בתחילה היה חשש כי ההסלמה הצבאית תבריח חלק מהספקולנטים, הרי שהשקל שוב גילה חוסן. ואולם, כעת אנו כבר בפאזה הקרקעית ואם נראה את התארכות והסלמה של המערכה, יש לשער כי הדבר יכביד על השקל.

ובשבוע שעבר נכנס לתמונה גם בנק ישראל, שהתערב ביום חמישי במסחר. בנק ישראל נכנס לשוק פעם נוספת בקרבת רמת 3.40, ואין ספק כי התזמון הזה הוא מכוון במטרה לקבוע תחתית ברמה הזו, שהיא גם רמה עגולה בעלת חשיבות פסיכולוגית. כרגע, ניתן לזהות ברמה הזו תבנית של תחתית כפולה, ועלייה מעל 3.44 עשויה להקנות מומנטום נוסף לתיקון. גם המסחר העולמי ישפיע על הדולר-שקל. אם עונת דוחות הרווח תמשיך להיות חיובית ונראה את המשך הסנטימנט החיובי בוול-סטריט, הדבר יכביד על הדולר בעולם, וגם למול השקל".

השבוע בוול-סטריט:

"עונת דוחות הרווח תגיע לשיאה השבוע. בשוק רוצים דחיפה נוספת מעלה לפני חופשת הקיץ"

מדדי המניות המובילים בוול-סטריט ממשיכים לדחוף מעלה, ובשבוע שעבר נעלו שבוע מצוין, כאשר הדאו-ג'ונס עולה ב-0.73%, ה-S&P500 עולה ב-1.03% והנסדא"ק עולה ב-1.5%.

אין ספק שהצרות הגיאו-פוליטיות, ובכלל זה גם הפלת המטוס המלזי מעל אוקראינה והחשש מפני הרעה נוספת ביחסי רוסיה-המערב וגם המצב המסלים ברצועת עזה, מעיבות על הסנטימנט ומגבירות את אי-הוודאות, אבל מרכז תשומת הלב בשוק בימים אלה נתונה לעונת דוחות הרווח בוול-סטריט, שממשיכה להנפיק תוצאות משביעות רצון. ראוי לציין שבשנים האחרונים השווקים רגישים הרבה פחות למשברים הגיאו-פוליטיים הללו, והתגובה השלילית היא לרוב מתונה וקצרת טווח. ייתכן כי אחת הסיבות המרכזיות לכך היא הידיעה בקרב המשקיעים שהבנקים המרכזיים ייחלצו לעזרת השוק בכל מקרה של משבר.

ובאשר לעונת דוחות הרווח, השבוע צפויות כרבע מהחברות הכלולות במדד ה-S&P500 לפרסם את דוחותיהן, מה שמבטיח לנו שבוע תנודתי ומעניין במיוחד. בין החברות המרכזיות שיפרסמו השבוע – מיקרוסופט, אינטל, פייסבוק, אפל, קאטרפילר, בואינג, סטארבאקס ועוד. אם חברות המפתח הללו ימשיכו במגמה החיובית שראינו עד כה מהמגזר העסקי בארצות הברית, הדבר יסייע לדחוף את המדדים לשיא אחד אחרון לפני שהשווקים פורשים לחופשת הקיץ באוגוסט.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il