TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

עוד תקציבים לחרדים: הממשלה אישרה 130 מיליון שקל לשנה להכפלת מספר החרדים המתגייסים בחמש השנים הקרובות


מספר החרדים המתגייסים יעלה מכ- 1000 כיום ל-2400 עד 2015; כן יושקעו 70 מליון שקל לשנה לפיתוח מסגרות חדשות בשירות האזרחי
הממשלה אישרה היום את התכנית לקידום השירות הצבאי והאזרחי במגזר החרדי במטרה להכפיל את מספר החרדים המתגייסים לצה"ל, לשירות צבאי, לשירות לאומי ביטחוני ולשירות אזרחי.

על פי התכנית יוכפל מספר המתגייסים מהמגזר החרדי ב-5 השנים הקרובות והוא יעמוד על כ-4800 בשנת 2015 (2400 לצבא ו- 2400 לשירות האזרחי). כמו כן סוכם שצה"ל יכשיר מסגרות לוחמות נוספות לקליטת חרדים.

על מנת לעמוד במטרה זו, תקצה הממשלה 130 מליון שקלים לשנה לצורך גיבוש מסגרות גיוס חדשות וייחודיות למגזר החרדי וכן 70 מליון שקלים לשנה לפיתוח מסגרות חדשות בשירות האזרחי.

עוד נקבע בתכנית שהגיל ממנו יתאפשר לחרדי ללא ילדים להתגייס לשירות אזרחי רגיל, כתחליף לשירות צבאי, יעמוד על 26.

בנוסף החליט ראש הממשלה להגדיל ולחזק באופן משמעותי את הפרויקט הצבאי "שחר" לאוכלוסיה החרדית. בפרוייקט זה משרתים החרדים במסגרות טכנולוגיות בצה"ל לתקופה של כשנתיים המכשירה אותם לשוק העבודה האזרחי. במקביל, החליט ראש הממשלה יחד עם משרד האוצר, התמ"ת, הביטחון והמדע לגבש תוכנית לסיוע לחרדים המשרתים בצה"ל ובשירות האזרחי להשתלב בתעסוקה עם תום שירותם הצבאי.

במהלך הדיון, נמסרו נתונים מדאיגים המצביעים על כך שללא שינוי, תוך 20 שנה יעלה שיעור החרדים בכוח העבודה הפוטנציאלי במשק מ-6% ל-17%, וכבר כיום כ-60% מהחרדים מוגדרים כעניים. קיימת קורלציה מובהקת בין שירות צבאי ולאומי להשתלבות בשוק העבודה, וכעדות לכך נמסר ש-80% מבוגרי השירות בנח"ל החרדי השתלבו בעבודה במשק.

ראש הממשלה ציין שמדובר בהחלטה חשובה מאין כמוה שתגביר את ההתגייסות של צעירים חרדים לצבא ולשרות לאומי אזרחי וכמו כן תעודד את השתלבותם בשוק העבודה ותעזור לחלוקת נטל צודקת יותר בחברה. "לא ניתן שלאחוזים גדלים והולכים מהציבור יהיה פטור משירות תחת 'תורתו אומנתו'. מדינת ישראל לא תוכל לעמוד בזה, ועל כן אני מביא את השינוי המוצע כאן היום, שיתחיל תהליך הפוך, בדיוק כפי שעשיתי כשאחוז ההוצאה הציבורית היה גבוה מדיי, ועלול היה למוטט את המשק".







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il