TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

דאסו סיסטמס נבחרה על ידי חברת Alstom להאיץ את אספקת רכבות מותאמות לחברת Trenitalia האיטלקית


עיצוב המוצר הווירטואלי של דאסו סיסטמס הוא הראשון בעולם הנמצא בשימוש תעשייתית ענף הרכבות
עיצוב המוצר הווירטואלי של דאסו סיסטמס הוא הראשון בעולם הנמצא בשימוש תעשייתית ענף הרכבות

* אורכי רכבות מדוייקים, מושבים מותאמים אישית, וצבעים שונים משנים את חווית הנוסעים.
* חברת הרכבות המובילה Alstom תוכל לחדש ולהמציא פתרונות ללא גבולות התכנון וההנדסה המסורתיים.


דאסו סיסטמס תספק לחברת Alstom את פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE שלה כדי להאיץ את תהליך היצור של 150 רכבות מותאמות ללקוח שלה Trenitalia, מפעילת הרכבת הלאומית האיטלקית וחלק מקבוצת Ferrovie dello Stato, על מנת לספק חווית מוצר ווירטואלית חדשה לתעשיית הרכבות.


Alstom ממנפת את היישומים היוקרתיים של הדמיית התלת מימד מחווית הפתרון התעשייתי "Virtual Garage" על מנת לספק מודלים וירטואליים מציאותיים של רכבות התואמות לצרכים של Trenitalia עבור תחבורה אזורית ופרברית. Trenitalia יכולה לדמיין ולהגדיר בזמן אמת גרסאות דיגיטליות מפורטות של רכבות שלמות לפני תחילת תהליך הייצור.


דבר שמתבטא באמצעות שילובים שונים של אורך הרכבת, מושבי הנוסעים, מתלי אופניים, צבעים, חומרים, סמלים מסחריים ועוד. Alstom יכולה להבטיח שהרכבות שהיא מספקת תואמות לפרטים שהלקוח ביקש באמצעים ווירטואליים במקום להסתמך על ניירת ועל אבי טיפוס פיזיים.

"כאשר Trenitalia רצתה להציע רכבות יותר נוחות, מרווחות, מוארות ובטוחות לנוסעים שלה, החלטנו לחדש ולהמציא פתרונות מעבר לגבולות התכנון וההנדסה המסורתיים שלנו," אמר לואיג'י לוגארו, מנהל פרוייקט PLM & 14.0 Italy, Alstom. "דאסו סיסטמס מאפשרת לנו לענות לאתגרים הצפים לנו באמצעות מעצב הרכבות הראשון בעולם לשימוש ברמה תעשייתית במגזר הרכבות."


לאחר שהרכבת הדיגיטלית מוגדרת במלואה, היכולות של "Virtual Garage", אולמות תצוגה ואירועי השקה עבור מגזר הרכב, הופכות את העיצוב ונתוני ההנדסה של Alstom לנכסים חזותיים באיכות גבוהה, דבר שיכול לשרת את מסעות הפרסום והשיווק של Trenitalia.

"יישום פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס לשיווק ולמכירות בתעשיית הרכבות היא עוד קפיצה בצמצום המרחק בין העולם הווירטואלי לבין העולם האמיתי לאפס," אמר אוליבייה סאפין, סגן נשיא, תעשיית התחבורה והניידות, דאסו סיסטמס. "חוויות המוצר הווירטואלי בעל השפעה גבוהה ומציע לחברות כמו Alstom ו- Trenitalia את הגמישות ליצור חוויות נוסעים מובחנות אמיתיות בכלכלה הדיגיטלית."


למידע נוסף:
לחוויות פתרון תעשייתיות של דאסו סיסטמס לתעשיית התחבורה והניידות: https://www.3ds.com/products-services/catia/


פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE, תוכנת עיצוב 3D, 3D Mock Up ופתרונות ניהול מחזור החיים של המוצר (PLM) של דאסו סיסטמס: http://www.3ds.com






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il