TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הסטארט-אפ Yellzz גייס מיליון דולר במטרה לחבר בין עסקים קטנים לצרכנים


שרון מייבלום ומושיקו אבלגון_קרדיט צילום_איריס קיזלר
הטכנולוגיה של ילזז נועדה להגדיל את הלידים של עסקים וחברות. המשקיעים העיקריים רמי באדר, קרן Nielsen Innovate ולשכת המדען הראשי
הסטארט-אפ ילזז (Yellzz) המפתח פלטפורמת שיווק המאפשרת למפרסמים ובעלי עסקים לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים מידית כשהם מחפשים את השירות באינטרנט מודיע על גיוס של מיליון דולר מקרן Nielsen Innovate וכן מלשכת המדען הראשי. ההשקעה תשמש את החברה בהגדלת הפעילות מול שותפים גלובליים וכן תשמש להעמקת הפיתוח הטכנולוגי ומכירות בינלאומיות.

הפלטפורמה של Yellzz מאפשרת לבעלי עסקים קטנים ובינוניים המפרסמים באתרי חיפוש ולוחות מקוונים כגון Marketplaces לנקוט בגישה פרואקטיבית ולתקשר עם לקוחות פוטנציאליים בדיוק ברגע בו אותם לקוחות מחפשים את השירות או המוצר אותו מציע העסק, במקום להמתין שהלקוחות יצרו קשר בעצמם.

הטכנולוגיה מוטמעת באתרי החיפוש ולוחות online, ומחברת בצורה חכמה בין מוכר לקונה באופן מידי ופשוט. התהליך מתרחש בזמן אמת ברגע בו הלקוח זקוק למידע או עזרה בתהליך הרכישה. למשל כאשר לקוח מחפש חשמלאי לצורך תיקון דחוף, המערכת תחפש עבורו את החשמלאי הרלוונטי ביותר במגוון פרמטרים כגון התמקצעות, מיקום, זמינות ועוד. החשמלאי, יקבל התראה לטלפון הנייד, ובמידה והלקוח מעוניין, תפתח ביניהם האפשרות לתקשר דרך האתר שם יוכל החשמלאי לענות ללקוח על שאלות ולהציע לו את שירותיו.

מושיקו אבלגון, מייסד ומנכ"ל חברת Yellzz: "ככל שבעל עסק או מנהל מכירות יוזם יותר ופועל בצורה פרואקטיבית מול לקוחות רלוונטיים, בזמן הנכון, בו הם זקוקים למידע או עזרה בתהליך בחירת המוצר או השירות, כך יצליח להגיע ליותר לקוחות, לתת שירות טוב יותר, ולהגדיל את מכירות העסק. חברת Yellzz נולדה מתוך מטרה לאפשר לכל בעל עסק להגיע ליותר לידים הרלוונטיים עבורו וליזום תקשורת עם לקוחות פוטנציאליים שמחפשים את שירותיו בעולם הדיגיטלי, כפי שהיה נוהג בעולם האמיתי. אנו נותנים לכל עסק הנמצא באתרים עם עשרות או מאות מפרסמים המציעים מוצר או שירות דומים, להתבלט ולקדם את עצמו על ידי פניה ישירה ללקוח המחפש את שירותיו במקום לשבת ולחכות שהלקוח יתקשר אליו".

דב ירקוני, מנכ"ל Nielsen Innovate: "גישה פרואקטיבית היא הגישה של העשורים הבאים ביחסי עסק-לקוח, ואנו שמחים להשקיע בטכנולוגיה בה לבעלי עסקים יהיה קל יותר לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים ולאלו יהיה יותר קל לקבל מידע רלוונטי בזמן אמת. אנו מאמינים כי YELLZZ תיצור בעתיד אימפקט משמעותי על החברה כולה ולכן אנו רואים בה כלי עזר להמוני אנשים ברחבי העולם".

אודות Yellzz:
חברת Yellzz הממוקמת בקיסריה, הוקמה בשנת 2017 על ידי מושיקו אבלגון במטרה לקשר בין בעלי עסקים ומפרסמים לבין לקוחות פוטנציאליים בצורה פרואקטיבית. הטכנולוגיה שפיתחה Yellzz מוטמעת באתרי חיפוש ולוחות פרסום ומאפשרת ללקוחות לקבל הצעות פוטנציאליות לשירות שהם מחפשים מאת המפרסמים בעצמם, וכל זאת בזמן אמת. לחברת Yellzz לקוחות גלובליים בשווקים שונים וכן לקוחות בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il