TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פרטנר נערכת לכניסה לתחום הפיננסי


לוגו פרטנר חדש
יוצאת למכרז לקראת השקת כרטיס אשראי חוץ בנקאי באמצעות אחת מחברות כרטיסי האשראי

פרטנר נערכת לכניסה לתחום השירותים הפיננסיים, ותקים מועדון לקוחות צרכני שיציע מגוון מוצרים פיננסיים על בסיס כרטיס אשראי חוץ בנקאי באמצעות אחת מחברות כרטיסי האשראי.


בפנייה שנשלחה הבוקר לחברות האשראי הפועלות בישראל, מבקשת פרטנר לקבל הצעות לקבלת שירותים מחברת אשראי אחת, ומציינת כי מועדון הלקוחות שיקום יתבסס על תשתית כרטיס אשראי בינלאומי (ויזה או מאסטרקארד) ו/או מותג פרטי בינלאומי (אמריקן אקספרס או דיינרס).


לפרטנר מיליוני לקוחות פעילים, פרטיים ועסקיים, שעושים שימוש יום יומי ברשת הסלולר, שירותי ספק ותשתית של אינטרנט, שירותי טלוויזיה, טלפוניה ושיחות בינלאומיות מישראל ובחו"ל, ועוד. לצד זאת, לחברה מערך שירות ומכירה נרחב בפלטפורמות הדיגיטליות, במוקדים טלפוניים ובעשרות מרכזים, חנויות ודוכנים הפרושים ברחבי הארץ.


בחודשים האחרונים דיווחה פרטנר על כוונת החברה להיכנס לתחום האשראי, וצעד זה הינו ראשון בשורה של צעדים שעליהם עובדים בחברה במסגרת הפעילות המתהווה בשם Partner Finance.


איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר מסר: "הרחבת הפעילות של פרטנר לתחום הפיננסים היא ראשונה עבור חברת תקשורת בישראל. אנחנו מתחילים היום דרך משמעותית, וכפי שידענו לחולל שינוי בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית ובתחום תשתיות האינטרנט על גבי סיבים אופטיים, אני בטוח שנצליח להרחיב את התחרות גם בתחום הפיננסי, ולהשיא ערך אמיתי ללקוחות ולמשקיעים."


בנבנישתי הוסיף כי "פעילות זו, כחלק מהפעילות המתהווה של Partner Finance, תהנה מהיכולות הטכנולוגיות המתקדמות של קבוצת פרטנר, תוך שימוש במשאבי הפיתוח והידע של חטיבת טכנולוגיות המידע שלנו. אחרי תהליך מעמיק שכלל בחינת מודלים דומים בעולם, ועבודה עם חברות סטארט-אפ שפעילות בתחום הפינטק, אנחנו מתחילים היום את השלב הבא בכניסה שלנו לעולם הפיננסי."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il