TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

האיגוד הישראלי לכוויות עורך כנס ארצי בנושא טיפול בכוויות אשר יכלול פנל הדמיית תרחיש שריפה באוטובוס עם 50 נפגעים


האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית -ניתוח פלס
האיגוד מתריע: "בעקבות אסון השריפה בכרמל, הוצגה כוונה להקים ארבעה מרכזי כוויות ארציים עם מיטות טיפול נמרץ ייעודיות לטיפול בכוויות. עד היום למרבה הצער, הוקם רק אחד. מצבנו היום לוקה בחסר. עיקר הקושי הוא במספרן הנמוך מאוד של מיטות טיפול נמרץ כוויות ובמיוחד לילדים"
הפנל יערך בשעה 14:15 והוא פתוח לתקשורת

האיגוד הישראלי לכוויות המהווה חלק מתוך האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, עורך ביום שלישי ה - 12 בפברואר כנס ארצי בנושא טיפול בכוויות באירועי אסון ובימי שיגרה. גולת הכותרת של כנס האיגוד לכוויות הוא פנל רב תחומי אשר יעסוק במוכנות של מדינת ישראל להתמודדות עם אירוע רב נפגעים בתחום הכוויות. הפנל ידון בתרחיש תאורטי של שריפה באוטובוס ועליו כ - 50 נפגעי כוויות, כולל פינוי ראשוני, ויסות שניוני ויכולות קליטת נפגעים ברחבי הארץ.

ד"ר ירון שהם, יו"ר האיגוד הישראלי לכוויות ומנהל יחידת הכוויות במרכז הרפואי סורוקה אומר כי: "עלינו להגביר באופן דרמטי את המוכנות הלאומית לאסון שריפה רב נפגעים., אם חלילה יהיה פה אסון, אין לנו מערך גדול מספיק לטיפול בכוויות שיכול להתמודד עם תרחיש כזה, כאשר עיקר הקושי הוא במספרן הנמוך מאוד של מיטות טיפול נמרץ כוויות במדינת ישראל, ובמיוחד לילדים.

בשנת 2012, בעקבות אסון השריפה בכרמל, הוציא משרד הבריאות חוזר מקיף, מקצועי וחשוב שבו הוצגה כוונה להקים ארבעה מרכזי כוויות ארציים הכוללים מיטות טיפול נמרץ ייעודיות לטיפול בכוויות. על פי החוזר, עד שנת 2014 תוכננו להיפתח שלושה מרכזי כוויות ארציים לטיפול במבוגרים ואחד לילדים. עד היום למרבה הצער, 5 שנים לאחר תאריך היעד של משרד הבריאות, הוקם רק מרכז כוויות אחד במדינת ישראל. כרופאים המתמודדים עם טיפול בנפגעי כוויות על בסיס יומי ברור לנו כי מדובר בצורך לאומי חיוני לא רק בשעת אסון, אלא גם לצורך הענקת טיפול מודרני מתקדם בשגרה, ובכוונתנו לתמוך ולסייע למשרד הבריאות להפוך את החזון למציאות.

חברי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית קוראים לממשלת ישראל לאמץ את מסקנות אסון הכרמל ולממש את הקמת המערך הלאומי לטיפול בכוויות".

הכנס יערך במרכז האירועים אווניו בקריית שדה התעופה בהשתתפות רופאים ואחיות ביוזמת האיגוד הישראלי לכוויות המהווה חלק מתוך האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית.

האיגוד הישראלי לכוויות המהווה חלק בלתי נפרד מהאיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בכוויות ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בארץ.

הפנל יערך בשעה 14:15 והוא פתוח לתקשורת, יש לאשר הגעה מראש.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il