TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

צ'קפוינט תרפיוטיקס ממנה את כריסטיאן בשון למועצת המנהלים שלה


צקפוינט תרפיוטיקס
ג'יימס פ. אוליביירו, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של צ'קפוינט, אמר: "אני שמח מאוד לקבל את פניו של כריסטיאן למועצת המנהלים של צ'קפוינט

Checkpoint Therapeutics, Inc. ("צ'קפוינט") (NASDAQ: CKPT), חברת ביו פארמה אימונו-אונקולוגית בשלב הקליני שמתמקדת ברכישה, פיתוח ומסחור של טיפולים חדשניים לחולים עם סוגי סרטן של גידולים מוצקים, הודיעה היום שמינתה את כריסטיאן בשון למועצת המנהלים שלה.


ג'יימס פ. אוליביירו, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של צ'קפוינט, אמר: "אני שמח מאוד לקבל את פניו של כריסטיאן למועצת המנהלים של צ'קפוינט. בזכות הניסיון שלו כיו"ר ומנכ"ל LFB S.A., חברת ביו פארמה אירופית גדולה עם פעילות גלובלית, הוא יהיה תוספת רבת ערך למועצת המנהלים שלנו. אנחנו מצפים לנצל את הניסיון של כריסטיאן בהמשיכנו להתקדם אל ניסויים קליניים שלב 3 פיבוטליים בשנה הבאה".


מר בשון מביא ניסיון עסקי של יותר משני עשורים לצ'קפוינט. כיום הוא יו"ר ומנהל כללי של ChB Consultants, חברת ייעוץ פרטית במדעי החיים. מ-2006 עד 2017 מר בשון היה יו"ר ומנהל כללי של LFB S.A., חברת ביו פארמה צרפתית עם הכנסות שנתיות של יותר מ-500 מיליון אירו. לפני כן הוא היה יועץ בכיר ל-Boston Consulting Group ב-2005 ו-2006. מוקדם יותר בקריירה שלו הוא מילא תפקידים שונים בממשלת צרפת, כולל ראש המטה של השר לבריאות הציבור וביטוח בריאות. מ-2000 עד 2004 הוא היה סגן ראש המטה של שר הכלכלה, האוצר והתעשייה. הוא בוגר של בית הספר להנדסה École Centrale des Arts et Manufactures, Institut d'Études Politiques de Paris ו-École Nationale d'Administration.


מר בשון הוא חבר במועצת המנהלים של Quantum Genomics (ALQGC) והיה חבר במועצות מנהלים של חברות פרטיות בארה"ב, מכסיקו ואירופה. הוא קיבל הרבה פרסים ומדליות, כולל אביר של לגיון הכבוד הצרפתי ומסדר ההצטיינות הלאומי הצרפתי.


"אני שמח להצטרף לצ'קפוינט ולהציע את נקודת המבט שלי בתקופה מלהיבה זאת של התרחבות בחברה", אמר מר בשון. "אני מעריך את ההזדמנות להביא את הניסיון העסקי והפיננסי הגלובלי שלי והקשרים בתעשייה לצ'קפוינט כדי לעזור לחברה להשיג את אבני הדרך שלה".


אודות צ'קפוינט תרפיוטיקס
Checkpoint Therapeutics, Inc. ("צ'קפוינט") היא חברת ביו פארמה אימונו-אונקולוגית בשלב הקליני שמתמקדת ברכישה, פיתוח ומסחור של טיפולים חדשניים לחולים עם סוגי סרטן של גידולים מוצקים. צ'קפוינט מבצעת הערכה של החומר נגד סרטן הממוקד עם מולקולות קטנות המוביל שלה, CK-101, בניסוי קליני שלב 1/2 לטיפול בחולים עם סרטן ריאות של תאים שאינם קטנים (NSCLC) עם מוטציית EGFR חיובית. בנוסף, צ'קפוינט מבצעת הערכה של מוצר הנוגדן הפוטנציאלי המוביל שלה, CK-301, נוגדן נגד PD-L1 ברישיון ממכון הסרטן דאנה-פרבר, בניסוי קליני שלב 1 בחולי בידוק ללא עבר טיפולי עם סוגי סרטן נבחרים חוזרים או גרורתיים. צ'קפוינט מתכננת לפתח את CK-301 כטיפול לחולים עם NSCLC וגידולים מוצקים אחרים. המטה של צ'קפוינט נמצא בעיר ניו יורק. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.checkpointtx.com.
 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il