TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קבוצת שופרסל וקבוצת גוליבר מינו את מירב אתרוג בר למנכ"לית חברת שופרסל Travel


מנכ"לית שופרסל Travel, מירב אתרוג בר
יו"ר שופרסל Travel, איציק אברכהן: "אני שמח על בחירתנו במירב אתרוג בר לתפקיד מנכ"לית שופרסל travel
מירב אתרוג בר מונתה למנכ"לית "שופרסל Travel" חברת התיירות אשר הוקמה בשותפות של קבוצת שופרסל וקבוצת גוליבר. החברה תנהל פלטפורמת תיירות אינטרנטית להזמנת טיסות, מלונות וחבילות נופש בארץ ובחו"ל. אתר התיירות יציע לחברי מועדון שופרסל הצעות ערך מועדפות ומותאמות אישית.
למירב אתרוג בר ניסיון נרחב בניהול והובלת מערכי שיווק ודיגיטל. בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי של ידיעות אחרונות, קודם לכן ניהלה את חברת "עברית" – חנות הספרים הדיגיטליים.

חברת שופרסלTravel צפויה להשיק את הפלטפורמה האינטרנטית שלה בחודשים הקרובים. חברה זו תאפשר לשופרסל ולגוליבר למנף את יתרונותיהן, שופרסל עם מועדון לקוחותיה, ערוצי ההפצה והשיווק וערוצי הדיגיטל הנרחבים שלה, וגוליבר עם המובילות שלה בשוק התיירות ויכולותיה הדיגיטליות בתחום זה.

יו"ר שופרסל Travel, איציק אברכהן: "אני שמח על בחירתנו במירב אתרוג בר לתפקיד מנכ"לית שופרסל travel. אני משוכנע כי ניסיונה הרב בתחום השיווק ובתחום ה-e-commerce יבואו לידי ביטוי וימנפו את חברת התיירות, שהקמנו בשותפות של שופרסל וגוליבר, כמו גם יאפשרו לנו להציע הצעות ערך כדאיות לחברי מועדון שופרסל".

מנכ"לית שופרסל Travel, מירב אתרוג בר: "אני שמחה להצטרף לשופרסל travel ומודה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את החברה החדשה בענף התיירות הישראלי. אני בטוחה ששילוב היכולות של שופרסל עם אלו של גוליבר יתנו לנו דחיפה חזקה בכניסתנו אל השוק, וכך נוכל להיטיב עם ציבור לקוחותינו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il