TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

FDA העניק למוצר התאי PLX של פלוריסטם מעמד של תרופת יתום לטיפול בכשל לאחר השתלת מח עצם


פלוריסטם
פלוריסטם עורכת כעת ניסוי קליני בהתוויה רפואית זו ארה"ב ובישראל

חברת פלוריסטם (PSTI) ,מובילה בתחום הרפואה המשקמת המפתחת מוצרי ריפוי תאיים המבוססים על תאים המופקים משיליה אנושית, מודיעה היום (ג') כי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) העניק מעמד של תרופת יתום למוצר התאי של החברה, PLX, לטיפול בכשל ובשיקום חלקי בעקבות השתלת תאים המטופואתיים (HCT).


"אנו מאמינים כי החלטת ה-FDA להעניק מעמד של תרופת יתום למוצר התאי PLX לטיפול בכשל לאחר השתלת מח עצם, מעיד על הפוטנציאל של הטיפול התאי המבטיח שפיתחנו, לשפר את תוצאות הטיפול בקרב אוכלוסיית חולים זו", אמר יקי ינאי, מנכ"ל משותף ונשיא פלוריסטם. "אנו מצפים לנתונים מניסוי קליני שלב I שנערך כעת, כאשר אנו פועלים לקדם ביעילות את הפיתוח הקליני עבור טיפול חדשני זה להתוויה זו ולהתוויות המטופואתיות נוספות".


המוצר של פלוריסטם, PLX-R18, נבחן כעת כטיפול בהתאוששות המטופואתית לא מספקת בעקבות השתלת מח עצם, במסגרת ניסוי קליני שלב I שנערך בארה"ב ובישראל. מטרת הניסוי היא להעריך את הבטיחות בהזרקה לשריר של תאי PLX-R18 ב-24 חולים הסובלים משיקום המטופואתי לא מספק במשך לפחות 4 חודשים לאחר ביצוע השתלת מח העצם (HCT), ומעקב אחריהם במשך 12 חודשים. היעד המרכזי בניסוי זה הוא בטיחות. יעדים מחקרים נוספים שנבחנים כוללים שינוי ברמת טסיות הדם וההמוגלובין, שינויים בתדירות העירויים, שינויים באיכות החיים ושינויים בפרמטרים בסרום של המערכת החיסונית.


ה-FDA מעניק מעמד של תרופת יתום על מנת לתמוך בפיתוח של תרופות לאוכלוסיות חולים שאינן זוכות לטיפול מספק או לסובלים ממחלות נדירות. ההגדרה של תרופה כתרופת יתום מספקת לחברה מספר יתרונות, כולל בלעדיות בשוק בכפוף לקבלת אישור רגולטורי, פטור מעמלות הגשת בקשות ל-FDA והטבות מס לניסויים קליניים מאושרים.


עוד קודם לכן, העניק ה-FDA למוצר הרפואה המשקמת של פלוריסטם, PLX, מעמד של תרופת יתום לטיפול ברעלת הריון, אנמיה אפלסטית, מחלת ברגר ופגיעות קרינה חמורות (ARS).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il