TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ענקית הפיננסים הגרמנית Arvato השקיעה 8 מיליון דולר בסטארט-אפ הישראלי SecuredTouch כחלק משיתוף פעולה אסטרטגי


מייסדי securedtouch - רן שולקינד ויאיר פינצי צילום אולג אלון מורביץ'
Arvato תטמיע את הטכנולוגיה שפיתחה SecuredTouch בבנקים ובאתרי מסחר

ההשקעה תסייע ל SecuredTouch להרחיב את הפעילות הבינלאומית ולהמשיך בפיתוח טכנולוגיות להגנת חשבונות משתמשים וזיהוי משתמשים באמצעים מתקדמים ושקופים


SecuredTouch המספקת פתרונות הזדהות מבוססי התנהגות ביומטרית להגנת חשבונות משתמשים (וזיהוי משתמשים באמצעים מתקדמים ושקופים, הכריזה היום על השלמת גיוס של 8 מיליון דולר בסבב A את הסבב הובילה ענקית הפיננסים הגרמנית Arvato והשתתפו בו גם RDC (של אלרון ורפאל) ומשקיעים נוספים. בנוסף להשקעה, שתי החברות ישתפו פעולה ביניהן וטכנולוגית ה -Behavioral Biometrics של SecuredTouch תשולב בפלטפורמת זיהוי ההונאות של Arvato.


יאיר פינצי, מייסד ומנכ״ל SecuredTouch, אמר: ״אנו שמחים על כך שArvato מצטרפת אלינו כמשקיעה ושותפה אסטרטגית. שילוב הטכנולוגיה של SecuredTouch עם הידע והניסיון של Arvato בתחום התשלומים וההונאות, הוא אידיאלי עבור הגשמת החזון שלנו להפוך את תהליך ההזדהות לשקוף בחלק משמעותי מהתעבורה הדיגיטלית באירופה ובשווקים בינלאומיים נוספים״.


"ההשקעה תאפשר לנו להרחיב את הפעילות העסקית שלנו בעולם, להגדיל את צוותי הפיתוח והמחקר ולהעמיק את יכולות הפלטפורמה הטכנולוגית של SecuredTouch" הוסיף פינצי.
SecuredTouch פעילה כיום בארבע יבשות. בעקבות הגיוס עתידה החברה לגייס עובדים אל מטה הפיתוח בישראל ולפתוח משרד בארה"ב על מנת להמשיך ולבסס את פעילותה שם.


עבור תאגיד Arvato זוהי השקעה ראשונה בישראל. החברה הינה, חברת בת של ענקית המדיה Bertelsmann (RTL Group, Penguin Random House). החברה מספקת שירותים בתחום הפיננסי, לוגיסטי וניהול סיכונים ונחשבת למובילה בתחומה באירופה עם 70,000 עובדים ברחבי העולם והכנסות של מעל 3.8 מיליארד יורו בשנה.


לדברי פרנק שליין, נשיא אברטו בתחום ניהול סיכונים (President Risk Management Arvato): "המעבר למערכות דיגיטל מחייב התייחסות לאיומי מתקפות סייבר. לכן התמקדנו בשנים האחרונות בתחום זה ופיתחנו פלטפורמה שמציעה הגנה כוללת ללקוחות. שיתוף הפעולה עם SecuredTouch יאפשר לנו להרחיב את הפלטפורמה ויכולות ההגנה שלה עוד יותר."


"לאחר תהליך בחינה ארוך, החלטנו להשקיע ולשתף פעולה עם SecuredTouch שהראו יכולת טכנולוגית מרשימה לזיהוי מתקפות הונאה בזמן אמתֿ, מבלי להפריע למשתמשי הקצה. שיתוף הפעולה יאפשר לנו להציע ללקוחות מערכת אחת עם יכולות אבטחה משופרות" הוסיף רוברט הולם, סגן נשיא אברטו ניהול הונאות פיננסיות (Senior Vice President Fraud Management Arvato).”


Arvato מצטרפת למשקיעים הקיימים של החברה, שלקחו חלק גם בסיבוב הנוכחי ,ובכללם RDC (של אלרון ורפאל) אשר הייתה המשקיעה המרכזית בחברה עד כה. מ- RDC נמסר: "העתיד של ההזדהות הדיגיטלית מצוי באמצעים ביומטריים דיגיטליים ובאלגוריתמים לומדים. עידן הסיסמאות מגיע לקיצו ו SecuredTouch מובילה את חזית הטכנולוגיה בתחום הזה. אנו שמחים על הצטרפותה של ARVATO לחברה ורואים בכך אישוש נוסף לאמון החזק שיש לנו בחברה".

אודות SECUREDTOUCH
חברת SecuredTouch מתמחה בזיהוי משתמשים על פי האינטראקציה הפיזית שהם מבצעים בשימוש בטלפון הנייד שלהם.
הטכנולוגיה הייחודית של SecuredTouch, מנטרת ומזהה מעל ל-100 פרמטרים פיזיים והתנהגותיים של הלקוח כגון עובי האצבע, עוצמת לחיצה, זווית האחיזה של המכשיר ועוד, ועל ידי כך יוצרת פרופיל ביומטרי-התנהגותי ייחודי למשתמש. הפתרון מאפשר לחסוך שלב הזנה של סיסמה וזיהוי אקטיבי של הלקוח, לחסום פעילות של מתחזים בפעולות בעלות סיכון גבוה, ומהווה כלי נוסף למניעת הונאות. יכולת האבטחה של המוצר הינה מתמשכת ומלווה את המשתמש בכל פעילות שלו באפליקציה, מהכניסה ועד היציאה. המוצר נמצא בשימוש בנקים, אתרי מסחר וקניות בשלבי הטמעה שונים ברחבי העולם.
למידע נוסף: www.securedtouch.com


אודות ARVATO
Arvato Financial Solutions היא ספקית שירותים פיננסיים גלובלית וחלק מ Bertelsmann SE & Co. KGaA כחברה בת של Arvato . Arvato Financial Solutions היא שם נרדף לשירותי מיקור חוץ מקצועיים (Finance BPO) המתמקדים בתזרים מזומנים בכל שלבי מחזור החיים של הלקוח - החל בניהול סיכונים ובחשבוניות לניהול חובות, מכירת חובות חייבים וגביית חובות. במסגרת זו, החברה מתמקדת בצמצום שיעורי ברירת המחדל בשלב היזום העסקי ובמהלך תהליך הגבייה. כתוצאה מכך, השירותים שלה כוללים גם אופטימיזציה של מבחר סוגי התשלום הבינלאומי.


כספקית פתרונות פיננסיים, החברה מנהלת כ -10,000 לקוחות, המתמחה בעיקר בתחומי המסחר / המסחר האלקטרוני, התקשורת, הבנקאות והבריאות. זה הופך אותו השלישי בגודלו באירופה ספק שירות פיננסי משולב.
למידע נוסף: http://finance.arvato.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il